Se etten tiedä mikä meille tuli

Anonyymi-ap

On ajanut mut toai syvälle. Ajattelen päivittäin että tekisin jotain itselleni. Sitäkö haluut?

67

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin kukaan sellaista toiselle haluaa. Hae apua tarvittaessa.

      • Anonyymi

        Mitä apua ajat hakemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä apua ajat hakemaan?

        Kausikortti liigapeleihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä apua ajat hakemaan?

        Minusta kaikki ajattelevat lähtökohtaisesti itsensä kautta asioita. Itsekin ajattelen niin, että jos kohtaan mielenkiintoisen naisen, ajattelen ensin, että hän voisi olla minulle ihanteellinen kumppani, vaikka en tuntisi häntä ollenkaan.

        Sitten jos saan häneltä vastakaikua alan miettimään syvemmin asioita? Onko minusta suhteeseen tai olenko riittävä hänelle? Mitä jos olenkin hänestä liian kiinnostunut ja se kääntää hänen kiinnostuksensa minusta toisaalle?

        Voi tulla pelkoja ja epäilyä kaikkea kohtaan, lähinnä pelot ovat sellaisia, että itse ne jotenkin mokaa ja saa lopulta kärsiä eli tulee lisää huolia muiden huolien lisäksi. Lopuksi voi ajatella, että ehkä sittenkin parempi pysyä sinkkuna, koska tuskin minusta on suhteeseen naisen kanssa? Luottamuksen synnyttäminen vaatii aikaa.

        Kaikki ajatukset ainakin itsellä lähtee itsestä ensin, ennen kuin toista edes tuntee ollenkaan. Siten ensivaikutelma, voi olla liian hyvä toisesta, kun odottaa liikoja ja pettyy sitten siihen, että toinen tuntuikin liian hyvältä ja ylireakoi tilanteeseen. Näin pettyy itseensä, kun huomaa oman rajallisuutensa ja puutteensa.


      • Anonyymi

        Kai olet tietoinen että tässä maassa EI SAA APUA TARVITTAESSA?!
        On jääneet uutiset ym. lukematta tai ymmärtämättä.
        Tänne asioidensa kertominen ei myöskään ole hyvä ratkaisu. Aina löytyy joku mieleltään sairas joka nauttii kun saa lisätä toisten kärsimyksiä haukkumalla ja pahimmassa tapauksessa kehottamalla tekemään juuri sen lopullisen ratkaisun.


    • Anonyymi

      Etkö sit voi sanoo mikä minus oli vikan?

      • Anonyymi

        Eihän se tarkoita että sinussa on vikaa, jos joku ei sinua halua. Ei rakkaus toimi niin.
        Älä tee itsellesi mitään. Aika parantaa kaikki haavat. Elämässä tulee myös pettymyksiä mutta elämä on silti parasta mitä meillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tarkoita että sinussa on vikaa, jos joku ei sinua halua. Ei rakkaus toimi niin.
        Älä tee itsellesi mitään. Aika parantaa kaikki haavat. Elämässä tulee myös pettymyksiä mutta elämä on silti parasta mitä meillä on.

        Mikset halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset halua?

        Haluan yhden ihmisen, johon rakastuin enkä ketään muuta. Muu olisi valheellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan yhden ihmisen, johon rakastuin enkä ketään muuta. Muu olisi valheellista.

        Etkö voi sitten sanoo sitä ihan minulle suoraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan yhden ihmisen, johon rakastuin enkä ketään muuta. Muu olisi valheellista.

        Se vaan helpottaisi jos sanoisit niin tietäsin vaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan helpottaisi jos sanoisit niin tietäsin vaa.

        Kenelle pitää sanoa 😔
        -joku muukin tuo aiempi


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua että tekisit jotain itsellesi. Puhu ihmisille oikeassa elämässä ja kerro että voit pahoin. Täällä mikään ei ole totta. Älä tee itsellesi mitään mielikuvien ja väärinkäsitysten takia. Todellisuus on ihan muuta.

      • Anonyymi

        Mitä se auttaa, luuletko, etten oo kertonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se auttaa, luuletko, etten oo kertonut?

        Nykyään on vaikea saada apua, mutta ootko kertonut lääkärille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se auttaa, luuletko, etten oo kertonut?

        Se auttaa sen ettet tee itsellesi mitään.


      • Anonyymi

        Oi kun sulla on luja usko näihin miehen palstatuherrusten voimiin, esim juuri tämä aloitus mieti vähän ja ryhtiä


    • Anonyymi

      Kenelle aloitus?

      • Anonyymi

        Mitä sillä on väliä


    • Anonyymi

      Ny se pullonkorkki kiinni ja nukkumaan. Heti ❤️

      • Anonyymi

        No sä voit laittaa.


      • Anonyymi

        Hmm, tänä kesänä oon juonut yhden oluen konsertissa. En käytä alkoholia juuri muutoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, tänä kesänä oon juonut yhden oluen konsertissa. En käytä alkoholia juuri muutoin.

        Alkoholisti kehottaa muita laittaa korkit kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholisti kehottaa muita laittaa korkit kiinni.

        Monesti näin, juuri esim tietää jostain kumman syystä kertoa muiden kulutuksista jos eivät ole esim niin tuttuja keskenään


    • Anonyymi

      Sielun tasolla olemme kaikki yhtä.
      “Auringon valo näyttää erilaiselta eri seinillä, mutta se on silti sama valo.”

      • Anonyymi

        Love and light and all the f-king jazz


    • Anonyymi

      Sivusta
      Tajusin erään keskustelun kautta vanhan koirani olevan minulle yksi pisimmistä ystävyyssuhteistani. Eläimen ja ihmisen välinen suhde on hyvin ainutlaatuinen ja olen saanut kokea sen ensimmäistä kertaa elämässäni. Eläin ei koskaan jätä sinua, vaan voit aina luottaa karvapörrön läsnäoloon ja rakkauteen. Niiden anteeksiannon, heittäytymisen ja pyyteettömyyden taidosta olisi meillä ihmisillä paljon opittavaa. Heikolla hetkellä, ilon hetkellä aina valmiina.

      • Anonyymi

        Mua harmittaa kun telkassa olis nyt Hudson ja Rex mutta en voi katsoa, kun koirani heräisi ja hyökkäisi päin rexia ja herättäisi naapuritkin. Tuli vaan mieleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua harmittaa kun telkassa olis nyt Hudson ja Rex mutta en voi katsoa, kun koirani heräisi ja hyökkäisi päin rexia ja herättäisi naapuritkin. Tuli vaan mieleen...

        Pomeranian on sopiva kainaloon ja pehmeä ilopilleri.


      • Anonyymi

        Yes me very protective of mine. Great story bro


    • Anonyymi

      Elämä iskuja laukoo ja kolhuja ei aina voi estää.
      Epäonnenpäivänäni päiväni on fiilistä täynnä johon luottaa kuitenkin vaikka teoriat vastaisivat odotuksiani ja joka ei vain tapahdu! Olen kuitenkin taikauskoinen että otan aina kaiken huomioon mitä oikeasti sanotaan. Ja "maanantait " menevät pois.

    • Anonyymi

      Tässä on monta alottajaa esittävää kommenttia. Ja kun yritän sen sanoa, niin mun kommentti poistetaan. Mahtavaa.

      • Anonyymi

        Olis tärkeä tietää kuka haluaa tietää tällästä.
        En tietenkään halua että tekisit mitään jos tää olis tänne. 😔


      • Anonyymi

        Eipä toi auttanut tunnistamaan. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä toi auttanut tunnistamaan. 😔

        Jos oisit hän niin oisit voinut lukea mun huolen muualtakii.


      • Anonyymi

        Kaikki siis ajattelee sinun parasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oisit hän niin oisit voinut lukea mun huolen muualtakii.

        Olisinko?
        Kun en oo käyny nyt muualla lukemassa... 😔


      • Anonyymi

        Älä anna kenenkään toisen sanella, mitä
        kaikkea sinä voit olla. Älä usko heitä,
        jotka näkevät sinut vain nättinä kukkasena
        oikopolun varrella. Tiedäthän, että sinussa
        on kaikki luonnon elementit pienoiskoossa.
        Olet luoja niin monella eri tavalla. Säilytä
        tuo villi säihke sinun katseessa äläkä anna
        kenenkään kesyttää sinun sielua. Sillä
        pienistä tytöistä tähtisilmistä kasvaa heitä,
        jotka löytävät oman tehtävänsä maailman
        kartalla. Ja muista, silloinkin, kun olet
        hukassa, tuo pieni tyttö tähtineen
        kulkee aina sinun mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna kenenkään toisen sanella, mitä
        kaikkea sinä voit olla. Älä usko heitä,
        jotka näkevät sinut vain nättinä kukkasena
        oikopolun varrella. Tiedäthän, että sinussa
        on kaikki luonnon elementit pienoiskoossa.
        Olet luoja niin monella eri tavalla. Säilytä
        tuo villi säihke sinun katseessa äläkä anna
        kenenkään kesyttää sinun sielua. Sillä
        pienistä tytöistä tähtisilmistä kasvaa heitä,
        jotka löytävät oman tehtävänsä maailman
        kartalla. Ja muista, silloinkin, kun olet
        hukassa, tuo pieni tyttö tähtineen
        kulkee aina sinun mukana.

        No vaikka nykyään kaikkea näkeekii, niin sukupuolta en oo vaihtamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka nykyään kaikkea näkeekii, niin sukupuolta en oo vaihtamassa.

        Menee se näin myös kun luet uudestaan. Silloinkin, kun olet hukassa tuo pieni poika tähtineen kulkee aina sinun mukana.


      • Anonyymi

        Mitähä himputtia sinä tääl yöllä horajat?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Olisinko?
        Kun en oo käyny nyt muualla lukemassa... 😔

        Juuri näin naisena esiintyvä original- avaudu jos on asiaa ja/tai mahdollisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna kenenkään toisen sanella, mitä
        kaikkea sinä voit olla. Älä usko heitä,
        jotka näkevät sinut vain nättinä kukkasena
        oikopolun varrella. Tiedäthän, että sinussa
        on kaikki luonnon elementit pienoiskoossa.
        Olet luoja niin monella eri tavalla. Säilytä
        tuo villi säihke sinun katseessa äläkä anna
        kenenkään kesyttää sinun sielua. Sillä
        pienistä tytöistä tähtisilmistä kasvaa heitä,
        jotka löytävät oman tehtävänsä maailman
        kartalla. Ja muista, silloinkin, kun olet
        hukassa, tuo pieni tyttö tähtineen
        kulkee aina sinun mukana.

        Tämäpä on monologimies sentimentaalista🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka nykyään kaikkea näkeekii, niin sukupuolta en oo vaihtamassa.

        Periaate se tämäki on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee se näin myös kun luet uudestaan. Silloinkin, kun olet hukassa tuo pieni poika tähtineen kulkee aina sinun mukana.

        Elä gubbe ”tule” rinnalle kulkemaan, hehe


    • Anonyymi

      Ole rohkeasti oma itsesi ja antakaa toisille arvo olla myös oma itsensä. Huomioikaa muut ja puuttukaa rohkeasti väärinkäytöksiin jos huomaatte niitä. Jos koette itse väärinkäytöksiä, olkaa myös rohkeita, vahvoja ja sanokaa: ”ei, tämä ei saa jatkua ". Sanoilla ja teoilla saattaa olla suuri vaikutus toisen elämään ja toisen läppä voi olla toiselle herkkä ja vakava asia. Muutos lähtee kaikista meistä itsestämme.

      • Anonyymi

        Dice has been thrown


    • Anonyymi

      Onks tää nuoren miehen murheet, uusi mies ja uudet murheet vai kiireisen miehen sydänremontti vai vai ......

    • Anonyymi

      Sä olit ilkeä ja käskyttelevä. Neiti täydellinen.

      • Anonyymi

        Kenelle ilkeä? Minä oo haukkunut kuin kahta tollopäätä ehkä parissa kommentissa. Mulla on myös oma elämä.


      • Anonyymi

        Höpö höpö juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö juttu.

        Jos olet ap. Niin narsistikin vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö juttu.

        Sunko mielestä tällainen kommentaari on iha legit tässä palstamiehen monologissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle ilkeä? Minä oo haukkunut kuin kahta tollopäätä ehkä parissa kommentissa. Mulla on myös oma elämä.

        Kukapa meistä ei olisi palstagubbe joskus vinoillut esim takaisin, mutta kunhan aivot surraa eteenpäin kuten kepu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle ilkeä? Minä oo haukkunut kuin kahta tollopäätä ehkä parissa kommentissa. Mulla on myös oma elämä.

        Omassa elämässäsi olit ilkeä. Siksi lähdin.


    • Anonyymi

      Sehän on sun oma valinta ettet siitta tahtonut puhua. Turha toista siitä syyttää. Harvemmin ihmiset toiselle pahaa tahtoo. Toki nämä luonnevikaiset ei sitä käsitä.Kampaa tukkasi ja hymyillen leuka rintaan ja kohti uusia pettymystä.

      • Anonyymi

        Kun sulle ei tahdottu puhua toinen lähti fantasioissa tomuksi taivaanrantaan? Myötäilen mihin kommentoidaan ja miten suhteessa alkuperäiseen aiheeseen. Pidä lippu korkealla ja työstä ehkä vielä hieman näitä sinun kelailujasi


    • Anonyymi

      En! Elä rauhassa ja voi hyvin

    • Anonyymi

      En todellakaan halua mä en vaan käsitä kun ollaan yhteydessä niin miksi sä aina alat mua ärsyttään eikö olisi mukavampi ollla yhteydessä ja sovussa etkä kiusaisi en todellakaan tiedä annanko anteeksi vai en oli todella rumia syytöksiä eipä meidän varmaan nähdäkkään enään voida kun sanoit musta niin pahasti en tajua kuinka hölmö sä olet mut se on sun vika ei minun

    • Anonyymi

      Tuttua kyllä tuollainen, minun tarinani... Nainen lähestyy, ehdottaa treffit, antaa viesteillä ymmärtää että on tunteita, ehdottaa menemisiä sinne tänne, maksattaa kaiken, sanoo että ollaan koko ilta yhdessä ja menee vain muiden kanssa kuin oisin ilmaa pitää välimatkaa että antaa sinkun vaikutelman muille, sopii tapaamisen ja tekee oharit, jättää tekstiviestillä ja laittaa estot puhelimeen, kertoo vieraille että pelottaa exä jos satutaan samaan paikkaan, valehtelee kaiken, ei kerro itsestään mitään... Siinäpä ihmettelen. Näitä narsistiin viittaavia tapauksia on keskuudessamme, ensivaikutelma jos liian hyvää ollakseen totta, ei ole,, pitää paikkaansa.

      • Anonyymi

        Niin miltäpä näyttäisit esim kebabpitseriassa, jos naisella lättys maksattaisit, ei siinä auta ku itkee sitä 12 euroo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miltäpä näyttäisit esim kebabpitseriassa, jos naisella lättys maksattaisit, ei siinä auta ku itkee sitä 12 euroo

        Ihan toisenlaisista summista kyse kyllä, tuollaiset summat menee jo tipeistä. Edelliseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan toisenlaisista summista kyse kyllä, tuollaiset summat menee jo tipeistä. Edelliseltä

        Pahinta tässä että "haastaviinkin" naisiin voi syntyä tunteita, joihin toinen ei voi vastata, kykene tai halusi vaan hetken huvin niin pakeneminen on ainoa ratkaisu ilman selityksiä. On sanonta poispäin pyrkivälle kaikki tiet on oikeita, niin myös minun tapauksessa, silloin kelpaa kuka vaan kainaloon että näyttää että on uusi, mene pois.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mun exä vaan nauro päin naamaa kun en mitään osannu hänen mielestään. Läpsi päähänkin ja osoitti ulko-ovea. Sitten syytti lopuksi vielä että olis pitänyt puhua. Mutta mitäs siinä sitten puhut, kun vaihtoehdot ovat nuo. Narskuja on monenlaista.


    • Anonyymi

      Oh, do i really have this much impact on ya, trollman? Being sharply sarkastic

    • Anonyymi

      Setäseltä pienenmoista kevyttä kenttäveetuilua taas jollekin

      • Anonyymi

        Niin taisi olla.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe