Avokille hyvää

Anonyymi-ap

Kysyin kerran kesken panon naiseltani et kun oot noin kiihkee aina et mitä jos otettaisi vieras mies mukaa nussimaa sua. Avo siihen ois vitun hienoo jos se mulle olis ok. No aamulla sanokin et ei haluu vierasta et riitä oikeen hyvin sille
Sanoin et Ok sehä oli vaan ehdotus ja asia jäi siihen. Meni reilu kk kun Avo oli raflas ja heräsin siihe kun se tuli viereen nukkumaan. Katoin että kello oli miltei 07.00 ja ihmettelin et mis näin myöhää se ollu. Se kyllä oli aivan unessa ja kummasti tuoksu miehen parfyymille.
Alasti kun oli ni sen tisseistä oli fritsuja ja mustelmia niinku niitä olis puristeltu oikee kunnolla. Aha aattelin et mites onkaan pillun kunto ja vein sormeni sinne ja sehä oli märkä ja turvoksissa. Vähä siin kiukku tuli mut ootin et sit kun heräis ja josko kertoo itse mitä tapahtunut.
Jatkuu.

7

1170

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Innolla jatkoa odottaen.. 🥰

• Anonyymi

Missä päin asutte? Sähköpostia vaan niin ollaan yhteydessä, ehkä meikäpoika voi auttaa ;)

• Anonyymi

Jatkuu.
      Jätin avon nukkumaa humalaansa ja menin aamu toimille ym, samalla aattelin ettei muka vieras kyrpä kelvannut luvan kanssa. Kerkesin siinä käymää kaupassa hyvin kunnes Avo herkäs noin klo 11 aikaa. Istuin olohuoneessa kun se meni suoraa suihkuun sanomatta ees moi. Sieltä se tuli nolon näkösen kylpytakki tiukasti kiinni ja sano et sori et meni niin pitkään. Tarjosin sil paukun ja en malttanut olla kysymättä et oisko sil muuta kerrottavaa?
      Se et no oli ollu yhen miehen asunto-autossa vähä jatkoilla et häntä ny hävettää. Ai millane mies oli ja mistäpäin? Kerto et se just eronnut kuulemma 60v mies. Kapakassa jutellut pitkään sen kans ja pyytänyt mukaansa. Taisit antaa sen nussia sua vai mitä kysyin suoraan. Sori nii siinä kävi vaan ihan tahattomasti mut kortsuu se käytti. Oli tullu sillo mun puheet mieleen vieraasta ni jotenki sa meni siihe.
      Pyysin kertoo kaikki ja sano et otti siltä ensi suihin ja sai spermat suuhun kun kovassa puutteessa kait oli. Ja oli taas jonku ajan päästä kovana ni avoltaki oli vaatteet lähteny ja kuulemma mies ollu tosi kuumana meinaankun imi tissejä hulluna ja nussi viel rajummin kivan kookkaalla kyrväl. Sanoin et eihä sille nyt mitää enää voi ja olin nähny sen tissit aamulla ja pillua kokeillu et tiesin mut halusin kuulla sen sulta. Meillä meni siinä naimiseksi ja hyvän panon jälkee avo sanoi et tää mies haluis uusintaa jos se sopis ja antanu numeronsa. Kysyin avolta et haluutko sä sen kans nussia mut mun kanssa kun taisit tosiaa tykätä siitä. Avo siihe et jos mulle sopii ni kyllä kun sähän sellasta sillo ehdotitkin. Sanoin et laita viesti sille jos sellane kiinnostaa sitä? Tää laitto ja vastauskin tuli oikee kyrvän kuvan kanssa sopii.
      Jatkuu.

• Anonyymi

Eipä tos kohti ois tartten neuvotella ois saanu aamul heräillä ihan yssissei

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe