Ollaan hulluja molemmat

Anonyymi-ap

Kun täällä ollaan… mutta miten ihmeessä tänne päädyttiin, se on mysteeri, jota ei järki selitä. Lähtökohtaisesti en usko mihinkään yliluonnolliseen tms, mutta en tiedä… Jos päädyttäisiin yhteen, muuttuisin varmaan uskovaksi.

40

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      koko vtun sivusto hallussa lol

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tällä hiukkasen järjettömän oloisella lauseella? Sivusta eräs guben aloitusten päivittelijä myös😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä hiukkasen järjettömän oloisella lauseella? Sivusta eräs guben aloitusten päivittelijä myös😏

        Mm no esim sitä et toinen nimeni on Järki.


    • Anonyymi

      Päädytään aina jotenki samoihin paikkoihin, etkö muista kuinka monta kertaa ollaan sattumalta nähty jossain. Samanlaiset energiat ajaa toisiaan yhteen magneetin lailla, ikävä sua <3

    • Anonyymi

      Nii. Tuu jo luo. ❤️‍🔥☯️

    • Anonyymi

      Hulluutta tai ei? Itse löytänyt täältä myös hyvää ajatusten vaihtoa, siksi täällä välillä olen. Näkemyseroja on monenlaisia, hyvillä perusteluilla niitäkin ymmärtää paremmin, vaikka oma näkemys olisi erilainen. Kokeman merkitys on suuri.

    • Anonyymi

      Onko ollut lähellä että päädytte yhteen?

      • Anonyymi

        Aika pitkällä ollaan tommosesta. Tää on ainoo paikka missä voi ylipäätää hänet tavottaa ja hän mut. Pienenmoista heittelyä täällä, joskus menny.. Emmä kyl muit haluis..Joten passaappa baby pallo-sivusta


      • Anonyymi

        Ainahan palstamies käväisee mielestään ihan hilkulla prööt


    • Anonyymi

      On nimittäin erikoista miten päädyin tänne. Ei tullut mieleenkään aluksi tulla just tänne. Sitä en ymmärrä ihan kuin joku muu olisi kirjoittanut tämän sivuston urlin ja sitten kiinnostuin muutaman kauniin aloituksen jälkeen tästä.

      Minä uskoisin vaan sinuun, koska kaipaan tämän jälkeen vain konkretiaa ja tietenkin läheisyyttä ja rakkautta kuin hullu puuroo.

      • Anonyymi

        Niin minäkin mutta vain aviomiestäni rakastan häntä kuin hullu puuroo ja uskon, tiedän hänenkin Rakastavan minua, vaikka välillä ollaan kiukkusia❤️😊😊t.nyyti hän tietää kuka.


    • Anonyymi

      Muru, samaa miettinyt ja hyväksyn itsessäni hulluuden sinuun. 😍😍😍
      Olet ihana.

      • Anonyymi

        Sä oot ihana ja aito ihminen!


    • Anonyymi

      Mieti vielä lopun elämääsi.

      • Anonyymi

        Taitaa olla sun osa näiden miehen provojen ym suhteen


      • Anonyymi

        Nimeni on Dingo


    • Anonyymi

      Uusi rakkaus ja intohimo muuttaa ihmistä saapuessaan ,joka kerta. Se voi tuntua jopa taianoimaiselta kokemukselta ... ja viedä elämän ihan uusille telle ja poluille... muuttaa koko maailmankuvan tai joskus
      joissain tapauksissa olla ihan hullua ja tehdä hulluksi.

      Siinä missä on myös lukuisia tarinoita missä tunteet
      on jouduttu piilottamasn ja salaamaan aikakaudelle kuuluvien muiden asioiden vuoksi..
      Joka tapauksessa useinmiten on kuitenkinkin kaksi jotka jakaa sen kaiken .

      Rakkaus on kuin taikaa koska se on kaunein ja ihanin asia maailmassa. Tämä taika on osa ihmislajia .
      Ja ihmiset on jo vuosisatoja kehittyneet vaalimaan sitä kuin kalleinta aarettaan mitä elämä antaa ❤️

      Minä olen rakastanut ja rakastan tälläkin hetkellä.❤️
      Naiselta sivusta.

      • Anonyymi

        Ihana kommentti! Liikutuin hyvällä tavalla, kiitos hyvistä ajatuksistasi. Sanoitit kauniilla tavalla rakkauden määritelmän 🥰


    • Anonyymi

      joo o ei kyllä kiinnosta päivääkään.

      • Anonyymi

        Oliko tuo kommentti omalta murultani, joka ei arvosta tätä palstatouhuu sitten ollenkaan. ? T.nyyti


    • Anonyymi

      Kulta, sinä olet ihanin kun jo pelkästään olet. Ehkä yksi tärkeä asia on nimenomaan hulluus. Hullulla saattaa olla muutama ylimääräinen kanava kommunikointiin. Hulluksi helposti sanotaan kun ei ymmärretä kaikkea ihmisessä tai hänen käytöksessään ja ajattelussaan.

    • Anonyymi

      Hulluna pitävät sitä mikä on meille peruspullaa.

    • Anonyymi

      Kenelle on viesti?

      • Anonyymi

        Viesti on varmaankin sille, johon kirjoitukset uppoavat tavalla kuin olisi kirjoitettu suoraan hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti on varmaankin sille, johon kirjoitukset uppoavat tavalla kuin olisi kirjoitettu suoraan hänelle.

        Mutta minua kiinnostaa viestin aloittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minua kiinnostaa viestin aloittaja!

        Koska haluat kokea itsesi erinomaiseksi tämän miehen kautta ja olet mies itsekin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minua kiinnostaa viestin aloittaja!

        Multa aloitus. Tai no, ainakin samalla tavoin kirjoittaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska haluat kokea itsesi erinomaiseksi tämän miehen kautta ja olet mies itsekin?

        Vai katkera nainen?


    • Anonyymi

      Tämä ei valitettavasti tarkoita mitään. Jos hän kirjoittaa tänne ajatuksistaan ​​ja tunteistaan, se tarkoittaa, että tosielämässä et odota häneltä mitään... Surullista, mutta niin kävi. Naiselta 🙂

      • Anonyymi

        Indeed.👍


    • Anonyymi

      Mietin että ollaan kehitytty jostakin hiukkasista.
      Tähtipölyä ehkä.

      Sit on nää kirjat yöt päivät pitää tutkia riemumielin.
      Raamatusta ei löydy mitään apua mihinkään.
      Esivallalle tottakai suosikkikirja.

      Tavalliselle ihmiselle paskaa luettavaa.
      Rikkaille ja tämän maailman mahtaville lohdullista ehkä.

    • Anonyymi

      Keksi joku parempi määritelmä tuon "hullu"sanan tilalle.
      On kyse jostain muusta kuin hulluudesta. Jostain paljon positiivisemmasta ja kauniimmasta asiasta.

      • Anonyymi

        No hullu tarkoitti jotain tavanomaisuuden rikkovaa. Mielestäni kyse on jostain suuresta herkkyydestä aistia toisesta ihmisestä monella tavalla tuntemuksia ja asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hullu tarkoitti jotain tavanomaisuuden rikkovaa. Mielestäni kyse on jostain suuresta herkkyydestä aistia toisesta ihmisestä monella tavalla tuntemuksia ja asioita.

        Noin olen sen itsekin kokenut olevan.


    • Anonyymi

      Kyllä sinusta uskova tulisi ja nopeasti.

    • Anonyymi

      Usko kantapään kautta

    • Anonyymi

      Ota kasko

    • Anonyymi

      Rekkarit irrotettu.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe