Oot ärrämies täydellinen

Anonyymi-ap

Saatan tehdä susta miehen itelleni, tai siis aika valmis pakkaushan sä olet. Mietin vielä, sillä aikaa saat kasvattaa ikävääsi.

80

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaislikossa suhisee

      • Anonyymi

        Keneenköhä mahdat tämän miehen pistämän nimikirjaimen yhdistää elämysten eetu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneenköhä mahdat tämän miehen pistämän nimikirjaimen yhdistää elämysten eetu?

        Ei edes niin naurata tää pakkomielle, mut oppiipaha uusia karikatyyreja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes niin naurata tää pakkomielle, mut oppiipaha uusia karikatyyreja

        Mä jotenkin luulen että joudut samaan rosikseen tän ätmin kanssa mistä keuhkoot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jotenkin luulen että joudut samaan rosikseen tän ätmin kanssa mistä keuhkoot

        Just de jå ja istunnon aihe on siis mikä?


    • Anonyymi

      Salakatselija ärrä. Lumoutunut katseesi huomattiin kyllä

    • Anonyymi

      Onko hänellä siis ärrävika?

      • Anonyymi

        Ei ole vikoja, ne on ominaisuuksia.


    • Anonyymi

      Jälleen joku asiakaspalvelu uhri. Voi mies parka. Epätoivonen nainen stalkkaa.

      • Anonyymi

        Älkää ruvetko miehet matelemaan toiveikkaasti kuitenkaan. Olet apgubbe toivoton😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää ruvetko miehet matelemaan toiveikkaasti kuitenkaan. Olet apgubbe toivoton😄

        Sä olet kullin kipeä epätoivo. Etkö saa miestä livessä? Eikö ole ulkonäköä vai älliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet kullin kipeä epätoivo. Etkö saa miestä livessä? Eikö ole ulkonäköä vai älliä?

        Kiitos tiedosta yksärinkertainen et taida kestää että pystyn oikeasti kuittaamaan huumorilla sinä vaa yrität olla hauska misogynian keinoin, vanha piika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta yksärinkertainen et taida kestää että pystyn oikeasti kuittaamaan huumorilla sinä vaa yrität olla hauska misogynian keinoin, vanha piika

        Tai sitten jotai tekotieteellistä mistä sanonta per se on peräisin, hih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten jotai tekotieteellistä mistä sanonta per se on peräisin, hih

        On se yksäri vaan niin erinomainen, hänen ns paikatkin on enemmän vrt lemotus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet kullin kipeä epätoivo. Etkö saa miestä livessä? Eikö ole ulkonäköä vai älliä?

        Miestä livessä? No jo on väkevää aina halunnu miestä livessä, mut ei sun sapluunan mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä livessä? No jo on väkevää aina halunnu miestä livessä, mut ei sun sapluunan mukaan

        Katkeraa selitystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää ruvetko miehet matelemaan toiveikkaasti kuitenkaan. Olet apgubbe toivoton😄

        Siis mullahan on kaikki toivo ja toiminta! Älä älä prkkuleen puli ala nyt aukoo päätäs tässä on rakkauvesta kyse, enkä ole ätmi, senkin kakkakikkare


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeraa selitystä

        Siis mikä niinkö tarkemmin? Ei mulla sentään fiktiopoikkista ole, josta kirjoitan netissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä niinkö tarkemmin? Ei mulla sentään fiktiopoikkista ole, josta kirjoitan netissä

        Älä puhu tulevasta aviomiehestäni noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu tulevasta aviomiehestäni noin.

        Ei sulla ole sellaista eikä tule olemaan olet sen verran retard😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla ole sellaista eikä tule olemaan olet sen verran retard😆

        Aika hemaiseva retard joten joke´s on you!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet kullin kipeä epätoivo. Etkö saa miestä livessä? Eikö ole ulkonäköä vai älliä?

        Ei sillä ole kumpaakaan, mieskin valitsi paremman. Katkerana vinkuu täällä aamusta iltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla ole sellaista eikä tule olemaan olet sen verran retard😆

        Taisi olla sarkasmia sun suuntaasi, kitkeruus? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole kumpaakaan, mieskin valitsi paremman. Katkerana vinkuu täällä aamusta iltaan.

        Ja joku mies nyt kuitenki oli joka läks ja vaihtoi parempaan? Joku luodin väistänyt sepi varmaan kuten eräässä tapauksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole kumpaakaan, mieskin valitsi paremman. Katkerana vinkuu täällä aamusta iltaan.

        Yrität keskustella itsesi kanssa tilanteen yläpuolelle? Oot lähes viiskyt v teini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole kumpaakaan, mieskin valitsi paremman. Katkerana vinkuu täällä aamusta iltaan.

        Taidat sinä olla se katkera naisiksi tekeytyvä kaljurotta joka ei kestä naisiin eikä miehiin kohdistuvia kaipauksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta yksärinkertainen et taida kestää että pystyn oikeasti kuittaamaan huumorilla sinä vaa yrität olla hauska misogynian keinoin, vanha piika

        Hitsi. Mulla on mies. Ni en voi olla. Mut sä oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität keskustella itsesi kanssa tilanteen yläpuolelle? Oot lähes viiskyt v teini

        57v on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi. Mulla on mies. Ni en voi olla. Mut sä oot

        Katkera mies joka haluaa olla nainen on kyllä kamalinta mitä voi olla, kannattaa tehä jotain elämälleen hih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera mies joka haluaa olla nainen on kyllä kamalinta mitä voi olla, kannattaa tehä jotain elämälleen hih

        Tyttäily on kivempaa, palstaätmi haluaa olla pimpaleidi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi. Mulla on mies. Ni en voi olla. Mut sä oot

        Siis hauska vai? No kyllä ja what ever älä sit suotta keskity lyttäämään esim sekä älyä että näköä tai tee se edes paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttäily on kivempaa, palstaätmi haluaa olla pimpaleidi

        Niin ja tisutkin löytyy


    • Anonyymi

      Mä voin ottaa sen ärrävikaisen

    • Anonyymi

      Ikävän kasvattaminen voi olla jollekin tehokas kiduttamisen muoto.

    • Anonyymi

      R-kioskin kahavi on kallis ja sama maku ja mukikoko!

      • Anonyymi

        Käy aabeeceellä siellä mekin käydään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy aabeeceellä siellä mekin käydään

        Kas kun palvelubussi ei tunne reittiä, eikä ole edes wolttia, kaupunki ei panosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun palvelubussi ei tunne reittiä, eikä ole edes wolttia, kaupunki ei panosta

        Eikö sulla ole omaa autoa🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole omaa autoa🤭

        Ei ole. Aioks muuttua sellaiseksi vai mitä mietiskelit? I’m good though


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole omaa autoa🤭

        Ei. Onko sulla varaa täyttä tankki omilla rahoilla?


    • Anonyymi

      Kuhan väsytystä tässä näin..🎣

      • Anonyymi

        Hän on kyllä ylväs lohi purossa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kyllä ylväs lohi purossa :D

        Kuhan sanoin.


    • Anonyymi

      Eräs ärrä on pahimmanluokan narsisti. Ei kiitos. Ei ikinä.

      • Anonyymi

        Sillä ärrällä on palta ja harrikka👎👎👎👎pieni mitätön muna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ärrällä on palta ja harrikka👎👎👎👎pieni mitätön muna.

        Hpölpö yrittäjä itäsuomessa veädtät tyhmää köyhää kuuntelijakuntaa jota voit vedättää ja saada ne kuvittelemaan sinust vaik ja mitä palturia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ärrällä on palta ja harrikka👎👎👎👎pieni mitätön muna.

        Ärrällä on liikkuva lantio ja ottava etumus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ärrällä on palta ja harrikka👎👎👎👎pieni mitätön muna.

        Meneppä syömään vigraa ja pumppaamaan munaa mikä ei toimi kuitenkaan typsyt ajat vaan ansaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärrällä on liikkuva lantio ja ottava etumus

        Kovin jäykkä on. Ei taivu fyysisesti eikä henkisesti. Yhtä tönkkö on kuin munansa.minämunaputkiaivo.. Ja yhtä tyhjänpäiväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin jäykkä on. Ei taivu fyysisesti eikä henkisesti. Yhtä tönkkö on kuin munansa.minämunaputkiaivo.. Ja yhtä tyhjänpäiväinen.

        Kokoelämä ja maailmankatsomus pyörii oman pikkuruisen munansa ympärillä. Sen,että huoliiko joku sen täksi yöksi. Ja jos tsägä käy niin ukko uskoo olevansa jumalasta seuraava,tai jos ei,niin itsetunto on runnottu pohjamutiin ja kenen syy? Naisten tietenki! Ns ämmien. Raukkapaska ei näe itsessään mitään syytä. Syyttömänä syntymään joutui hän👎👎👎👎👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoelämä ja maailmankatsomus pyörii oman pikkuruisen munansa ympärillä. Sen,että huoliiko joku sen täksi yöksi. Ja jos tsägä käy niin ukko uskoo olevansa jumalasta seuraava,tai jos ei,niin itsetunto on runnottu pohjamutiin ja kenen syy? Naisten tietenki! Ns ämmien. Raukkapaska ei näe itsessään mitään syytä. Syyttömänä syntymään joutui hän👎👎👎👎👎

        Eli jos edellämainittu edellisestä itsensä tunnistaa,niinkö eittämättä tunnistaa,niin nämä aloitukset ei ole minulta. Että turha elätellä toiveita. Ja hänen kavereilleen samat sanat. Sori.👎


      • Anonyymi

        En tunne palstagubbe, mut eiks ne kaikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppä syömään vigraa ja pumppaamaan munaa mikä ei toimi kuitenkaan typsyt ajat vaan ansaan

        Ei kai ny ihan tällaikaan🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos edellämainittu edellisestä itsensä tunnistaa,niinkö eittämättä tunnistaa,niin nämä aloitukset ei ole minulta. Että turha elätellä toiveita. Ja hänen kavereilleen samat sanat. Sori.👎

        No varmasti palstagubbe just näin, että jotai iha sairai kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin jäykkä on. Ei taivu fyysisesti eikä henkisesti. Yhtä tönkkö on kuin munansa.minämunaputkiaivo.. Ja yhtä tyhjänpäiväinen.

        Ei ollut janille. Vaan ärrälle / ässälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti palstagubbe just näin, että jotai iha sairai kaikki

        Eikösjoo? Että naisen pitäis olla joku ylikäveltävä jalkarätti kun narsku haluu ja narskun oikeudet! Ja kun narsku tietää sössineensä ja pahasti,narsku ei osaa ottaa vastuuta,sillä narskun ego ei salli sitä. Vaan narsku kääntää syyn syyttömään,ja syyttää häntä omista töppäilyistään. Silmin kirkkain laukoo päin näköä valheita! Kaiken kääntää ja vääntää nurinperin ja tätä totuuttaan julistaa kaveripiirilleen. Kun narsku vaahtoaa sylki hampaidenvälistä roiskuen niin narsku on jäänyt kiinni omista valheistaan. Tärisee ja laittaa paikat uuteen uskoon. Seuraavana päivänä hyvittelee että maksaa särjetyt esineet ja muita syyttömiä syyllistää. Minä olen tuollaisen narskun nähnyt. Minuun ei enää pysty.👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikösjoo? Että naisen pitäis olla joku ylikäveltävä jalkarätti kun narsku haluu ja narskun oikeudet! Ja kun narsku tietää sössineensä ja pahasti,narsku ei osaa ottaa vastuuta,sillä narskun ego ei salli sitä. Vaan narsku kääntää syyn syyttömään,ja syyttää häntä omista töppäilyistään. Silmin kirkkain laukoo päin näköä valheita! Kaiken kääntää ja vääntää nurinperin ja tätä totuuttaan julistaa kaveripiirilleen. Kun narsku vaahtoaa sylki hampaidenvälistä roiskuen niin narsku on jäänyt kiinni omista valheistaan. Tärisee ja laittaa paikat uuteen uskoon. Seuraavana päivänä hyvittelee että maksaa särjetyt esineet ja muita syyttömiä syyllistää. Minä olen tuollaisen narskun nähnyt. Minuun ei enää pysty.👎

        Ps. Anteeksi ap,sinun ärräsi lienee jotain ihan muuta. Muttä tämä ärrä,jonka tunnen omii aivan varmasti aloituksesi ja luulottelee niitä itselleen tarkoitetuksi.kääntää ja vääntää nekin mieleisekseen. Siksi tämä . En todellakaan tahdo häntä elämääni. Enkä anna hänen enää mässäillä luulotoiveillaan.👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikösjoo? Että naisen pitäis olla joku ylikäveltävä jalkarätti kun narsku haluu ja narskun oikeudet! Ja kun narsku tietää sössineensä ja pahasti,narsku ei osaa ottaa vastuuta,sillä narskun ego ei salli sitä. Vaan narsku kääntää syyn syyttömään,ja syyttää häntä omista töppäilyistään. Silmin kirkkain laukoo päin näköä valheita! Kaiken kääntää ja vääntää nurinperin ja tätä totuuttaan julistaa kaveripiirilleen. Kun narsku vaahtoaa sylki hampaidenvälistä roiskuen niin narsku on jäänyt kiinni omista valheistaan. Tärisee ja laittaa paikat uuteen uskoon. Seuraavana päivänä hyvittelee että maksaa särjetyt esineet ja muita syyttömiä syyllistää. Minä olen tuollaisen narskun nähnyt. Minuun ei enää pysty.👎

        Narsku jättää naisen kun jää kiinni ollakseen narsisti. Koska ei kestä kun nainen tietää miehen heikkouden. Mitkään puheet ja mainostamiset ja valheet ei enää mene läpi.
        Minulle sanottiin: valitsen sinut N: naisen sijaan koska sinä et vaadi minulta mitään.
        Nyt riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsku jättää naisen kun jää kiinni ollakseen narsisti. Koska ei kestä kun nainen tietää miehen heikkouden. Mitkään puheet ja mainostamiset ja valheet ei enää mene läpi.
        Minulle sanottiin: valitsen sinut N: naisen sijaan koska sinä et vaadi minulta mitään.
        Nyt riittää.

        Minä jätin narskun. Kun vaaleanpunaisien höttöhattaroiden alta paljastui petollinen itsekäs itsekeskeinen munansa ja huonon itsetuntonsa vanki ,pihi ja naista kaikin tavoin hyväksikäyttävä luuseri,oli vaan yksi tie. Kauas ja äkkiä.mutta narskuhan sen jättämisenkin kääntää toisinpäin. Uskottelee läheisilleen ja tuttavilleen,kavereilleen,että hän lähti. Voi väittää jopa että naisensa oli väkivaltainen,koska kaiken kääntää nurinperin, itse sitä oli. Eihän se narskun syy ole että narskuksi syntyi.vai onko sittenkin? Karma ei katso läpisormien.sitä saa mitä tilaa.miksi seuraavaaksi syntyy? Meneekö alaspäin kun lehmän häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoelämä ja maailmankatsomus pyörii oman pikkuruisen munansa ympärillä. Sen,että huoliiko joku sen täksi yöksi. Ja jos tsägä käy niin ukko uskoo olevansa jumalasta seuraava,tai jos ei,niin itsetunto on runnottu pohjamutiin ja kenen syy? Naisten tietenki! Ns ämmien. Raukkapaska ei näe itsessään mitään syytä. Syyttömänä syntymään joutui hän👎👎👎👎👎

        Voisit olla vaikka Tampereelta ja ex, nuo jutut haiskahtaa sen verran kateellisen panettelulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit olla vaikka Tampereelta ja ex, nuo jutut haiskahtaa sen verran kateellisen panettelulta.

        En ole tampereelta. Enkä kenellekkään kateellinen että ohi meni. Olen turusta ja totuudentorvi . Totuus ei tulessa pala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tampereelta. Enkä kenellekkään kateellinen että ohi meni. Olen turusta ja totuudentorvi . Totuus ei tulessa pala.

        Kaikki sen tajuaa jos tuolla tavalla puhuu kenestä tahansa, se on kaukana totuudesta. Ei ihmiset ole keskimäärin tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sen tajuaa jos tuolla tavalla puhuu kenestä tahansa, se on kaukana totuudesta. Ei ihmiset ole keskimäärin tyhmiä.

        Osuiko? Sori🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko? Sori🤷‍♀️

        Osui ainoastaan kirjoituksen epäreiluus, ei muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ainoastaan kirjoituksen epäreiluus, ei muu.

        Ok. Ehkä just sinulle oli epäreilua. Miksi sitten takerrut tähän? Eihän tämä silloin sinulle ollut.🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Ehkä just sinulle oli epäreilua. Miksi sitten takerrut tähän? Eihän tämä silloin sinulle ollut.🤷‍♀️

        Kuka tietää lopulta kenelle oli, täällä ei voi ikinä tarkasti maalittaa, mutta keskustella voi, se on kai täällä tarkoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tietää lopulta kenelle oli, täällä ei voi ikinä tarkasti maalittaa, mutta keskustella voi, se on kai täällä tarkoitus.

        Hienoa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tietää lopulta kenelle oli, täällä ei voi ikinä tarkasti maalittaa, mutta keskustella voi, se on kai täällä tarkoitus.

        Tuosta ei kukaan selvää saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ei kukaan selvää saa.

        Pitäisikö tästä miehen feikkidialogista sitten ottaa jotain tolkkua ja jos, niin miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikösjoo? Että naisen pitäis olla joku ylikäveltävä jalkarätti kun narsku haluu ja narskun oikeudet! Ja kun narsku tietää sössineensä ja pahasti,narsku ei osaa ottaa vastuuta,sillä narskun ego ei salli sitä. Vaan narsku kääntää syyn syyttömään,ja syyttää häntä omista töppäilyistään. Silmin kirkkain laukoo päin näköä valheita! Kaiken kääntää ja vääntää nurinperin ja tätä totuuttaan julistaa kaveripiirilleen. Kun narsku vaahtoaa sylki hampaidenvälistä roiskuen niin narsku on jäänyt kiinni omista valheistaan. Tärisee ja laittaa paikat uuteen uskoon. Seuraavana päivänä hyvittelee että maksaa särjetyt esineet ja muita syyttömiä syyllistää. Minä olen tuollaisen narskun nähnyt. Minuun ei enää pysty.👎

        Ei tämäkään blaast herätä naisena esiintyvä mies mitään tunteita jos lukija on normaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsku jättää naisen kun jää kiinni ollakseen narsisti. Koska ei kestä kun nainen tietää miehen heikkouden. Mitkään puheet ja mainostamiset ja valheet ei enää mene läpi.
        Minulle sanottiin: valitsen sinut N: naisen sijaan koska sinä et vaadi minulta mitään.
        Nyt riittää.

        Harmi, että sinun naisena esiintyvän kohdalla ovet on käyneet aina toisin päin ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jätin narskun. Kun vaaleanpunaisien höttöhattaroiden alta paljastui petollinen itsekäs itsekeskeinen munansa ja huonon itsetuntonsa vanki ,pihi ja naista kaikin tavoin hyväksikäyttävä luuseri,oli vaan yksi tie. Kauas ja äkkiä.mutta narskuhan sen jättämisenkin kääntää toisinpäin. Uskottelee läheisilleen ja tuttavilleen,kavereilleen,että hän lähti. Voi väittää jopa että naisensa oli väkivaltainen,koska kaiken kääntää nurinperin, itse sitä oli. Eihän se narskun syy ole että narskuksi syntyi.vai onko sittenkin? Karma ei katso läpisormien.sitä saa mitä tilaa.miksi seuraavaaksi syntyy? Meneekö alaspäin kun lehmän häntä?

        Käytät naisena esiintyvä mies melko lapsekasta kieltä, onko kehityshäiriöitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sen tajuaa jos tuolla tavalla puhuu kenestä tahansa, se on kaukana totuudesta. Ei ihmiset ole keskimäärin tyhmiä.

        Ja sekin kyllä näkyy läpi, jos omat tarinallisuudet perustuu naisena esiintyvän miehen monologeihin itsensä kans


    • Anonyymi

      Ärrän kierrän orren ympäri ässän pistän taskuuni.. 😎

      • Anonyymi

        🤭🤭🤭


    • Anonyymi

      Kauheesti on kasvanut jo!!

      • Anonyymi

        Niiin, iksu sulla?


    • Anonyymi

      Kohta nappaan, satimessa jo

      • Anonyymi

        Sulla taitaa olla sellainen oma vaihtoehtotodellisuus, jossa sun kanssatrippailijakin on jättänyt laivan ulapalle


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe