Otsikostahan selviää tämä koko juttu. Olen selaillut kyseisin aiheen videoita ja ne kiihoittavat tosi paljon. Rouva on 64v tummahko ja rehevä nainen Kotkasta jos joku vielä sattuisi tunnistamaan.....
Vastaukset 14
- Anonyymi
Jos on rehevä ja kiihottava, mieluusti kyllä spermat kuville laskisi....
- Anonyymi
UkkoKotkasta kirjoitti:
On hän rehevä,noin 163/90 ja C
Voi vittu, kunnon siiderivalas!
- Anonyymi
Juuri runkkaan varatun rouvan kuvien kaa. T. M 63v
- Anonyymi
UkkoKotkasta kirjoitti:
Hienoa kuulla,haluusin sun tekevän noin vaimollenikin
Vaihdettaisiinko vaimojen kuvia ja yhteystietoja. Voitais viestein tai jutellen kertoo tarkemmin vaimosta tarkemmin, saatais kaikki irti runkatessa. T. M 63v
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdettaisiinko vaimojen kuvia ja yhteystietoja. Voitais viestein tai jutellen kertoo tarkemmin vaimosta tarkemmin, saatais kaikki irti runkatessa. T. M 63v
Toi sopii oikein hyvin,palataan asiaan 29.8 tuon jälkeen on muutama päivä omaa aikaa.
- Anonyymi
UkkoKotkasta kirjoitti:
Toi sopii oikein hyvin,palataan asiaan 29.8 tuon jälkeen on muutama päivä omaa aikaa.
Ok! T. M 63v
- Anonyymi
UkkoKotkasta kirjoitti:
Hienoa kuulla,haluusin sun tekevän noin vaimollenikin
Kiinnostais kovasti. M55
- Anonyymi
Nyt just oon runkkaillu tän opettajan kuville. Oispa tollanen ope itellä.
https://aijaa.com/0NWO6m- Anonyymi
UkkoKotkasta kirjoitti:
Onhan joo hyvän näköinen ja muotoinen
Juuri runkaan aisurin vaimon kuvalla parempi perse kuin opettajalla. Aah...
- Anonyymi
Tuota kun saisi takaaapäin naida
- Anonyymi
Hyvät kannikat naidessa takaa antais pehmusteen kovassakin panossa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051716- 1451121
- 871065
- 671063
- 101994
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142812- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644