niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
miten kerron?
38
2363
Vastaukset
- Anonyymi
näytä se.
- Anonyymi
Miten näyttäisit, sormilla vai elehtimälläkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten näyttäisit, sormilla vai elehtimälläkö.
emmätiä siis no viito vaikka. kantsii jotain tehä. mäki yritin mutta vtuiks män.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
emmätiä siis no viito vaikka. kantsii jotain tehä. mäki yritin mutta vtuiks män.
Näytä genitaalit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä genitaalit
ai pimppi esille.. hmm ehkä mä en ihan niin hurjaksi uskalla heittäytyä🤓😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä taitaa olla mies tovi kun olet sellainen nähnyt muuta ku ruudulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joka sen ensimmäisenä haluaa naisesta nähdä tai ei osaa muuhun keskittyä kun siihen ni sellaiseen mieheen ei välttis ole mitään syytä edes tutustua
- Anonyymi
- Anonyymi
Hyppää hänen kaulaan.
- Anonyymi
😔🎗✨🥰💝💖
-😥💔 - Anonyymi
En uskalla
- Anonyymi
Entä, jos hyppääjä on huomattavasti pidempi kuin se, jolla se kaula on?
- Anonyymi
Et paljoa kertonut itsestäsi. Et edes sukupuolta, mutta pitkä hali ja suukko suulle. Sitä minä toivon ihmiseltä jolle annan ajatuksen. Haleja kyllä on aika-ajoin , mutta on asiat jotka tekee sen, että halauksia ne jääkin. Tiedän aiemmasta elämästä, että suukko saati suudelma rikkoo asioita vaikka avaa myös uusia asioita.
Enkä todellakaan ole mikään juniori ja ole n nuorempi meistä kahdesta.- Anonyymi
Oon 13 7lk ja oon tyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 13 7lk ja oon tyttö
Ja tämä palstagubbeko ei muka performoi itseään alaikäisenä?
- Anonyymi
Halaa ja kerro, että kaipasit häntä ☺️
- Anonyymi
Viestillä voi kertoa.
- Anonyymi
Voisi, mutku ei uskalla 🙁
/sivusta - Anonyymi
Ei mulla oo sen numeroo
- Anonyymi
Oletpa sinä trollimiehen kannustaja viisas, onnea apukoululaisen etsintään, niin ei tule alemmuuteen liittyviä komplekseja
- Anonyymi
Kirjoita pienelle lapulle mitä tunnet ja anna se hänelle.
- Anonyymi
Sano suoraan se hänelle tai viestillä.
Sivu.- Anonyymi
Olet sinä vaa sitten epätoivoinen keikari trollimiehen psyykkaaja, pidätkö muita näin tyhmänä, että heille pitää syöttää seikkaperäistä ohjeita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä vaa sitten epätoivoinen keikari trollimiehen psyykkaaja, pidätkö muita näin tyhmänä, että heille pitää syöttää seikkaperäistä ohjeita?
Jotkut miehet,esim. sinä olette vain niin hirvittävän yksinkertaisia,että kaiken täytyy neuvoa ja opettaa.
- Anonyymi
Kerro vitsi
- Anonyymi
Eräs äijä ja se tytär ajoivat jeepillä jossain autiomaassa, lauma Beduiinejä
piiritti ne ja veivät kaikki kamat, jeepin,tavarat ja jopa vaatteetkin.
Siinä ne istuivat alasti aavikolla ja ukkeli kiroili,kaiken veivät!
Tytär sanoi,ei sentään ja veti vitjoista tavarastaan faijansa taskukellon!
Faija alkoi kiroilemaan että ,voi kun ei mutsisi tullut mukaan... olisi
säästynyt jeeppikin !- Anonyymi
Tämä nauratti kyllä. 👍
- Anonyymi
Huono!
- Anonyymi
Olet avuton. Ei tosta mitään tuu.
- Anonyymi
Jos et muuta keksi ni töksäytät sen hänelle niin ainakin huomaat keskittyykö hän siihen mitä sanot ja jos ei keskity ni se saattaa tarkoittaa sitä että hänen täytyy keskittyä rooliinsa voidakseen varmistua saavansa sulta tai si häntä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta sinun mielipiteesi pätkääkään mu koitappa keskittyä kuuntelemaan ja katsomaan telkkua samaan aikaan siihenkään ei moni pysty
- Anonyymi
No älä ainakaan raivoa se on huonompi juttu
- Anonyymi
Tarjoot ruuan.
- Anonyymi
Tykkään hänestä aivan liikaa 😔.
- Anonyymi
Eiks toi ole helppoa? Koita olla rakastunut....
- Anonyymi
Kerro tällei: "Mää tykkään sust enämpi, ku punasest polkupyörästä. Aletaanks me?" Ja sit se hyppää sun kaulaan ja pussaa sua glöttysesti ja sanoo, et aletaan me.
- Anonyymi
Olet tietysti hänestä kiinnostunut jos häntä enään edes kiinnostaa jos olet ollut ilkeä häntä kohtaan ainaki itsellä on bannissa yksi henkilö en ole enään missään yhteydessä ei ole ikävä ei ole minkäänlaisia tunteitakaan häntä kohtaan saa vaikka kuolla niin ei hetkauta mitenkään
- Anonyymi
tänää meijän katsekontakteja lisääntyä. tänää katottii toisiamme noin 10 kertaa
- Anonyymi
Pyöritä silmiä ensiksi vasemmalle kuudesti sen jälkeen katso kieroon noin 15 minuuttia sitten kieli pihalle ja pieni päristys kuolan kera niin jo alkaa miekkonen /naikkonen ymmärtään että nyt on Tosi kyseessä👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577