Onko kokemuksia maanpeiteruusu Velvet Coverin talvenkestävyydestä?
Entä onko lajike Patio kenellekään tuttu? Taitaa kuulua jaloruusuihin. Mahtaako talvehtia meillä?
Velvet Cover
2
526
Vastaukset
- niiden
talvenkestävyys on samaa luokkaa kuin ryhmäruusuilla. Velver Cover näyttää olevan myynnissä maanpeiteruusuna, patioruusut ovat taas oma ryhmänsä (ks. vaikka www.muhevainen.fi).
Samat hoito-ohjeet kuin tertturuusuille. Ruukkukasvatusta talvehdittamisineen kannattaa myös ajatella.- Zaida
Aah, minulle sanottiin, että se Patio on lajike, mutta muodostaakin ihan oman ruusujen ryhmän. Aina sitä oppii ja viisastuu. Minä sain sen pation ruukkukukkana lahjaksi, mutta istutin sen jo ruusupenkkiini. Pitäisiköhän se kaivaa ylös ja laittaa ruukkuun uudestaan. Mahtaisiko menestyä talven valoisassa noin viidessä asteessa vai kaipaisiko kellaria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337577- 434483
- 294170
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893539- 132693
- 302555
- 442252
- 302241
- 1642013
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise381472