Suimen kansa boi huonosti ja körsii mistä johtuu

Anonyymi-ap

Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Äniin ei mitään.

Monimiljonääreile vaan kansan verorahat ja yritystuet kuten benäjällä jossa eikaat saa kaikki kansan rhaat

15

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ♥️🖕🤡🍀🌺✊🌚😆🌵🌵🌵🥱🌹🏇💟
      Suomella on nyt sysipaska hallitus

      Näin täytyy rehellisenä duunarina nyt vain todeta, sillä milloin muulloin on kaikki hallitusohjelman linjaukset kohdistuneet vain köyhimpien ja pienituloisten kurjistamiseen ja rikkaimpien henkilöiden etujen ja tulojen kasvattamiseen. Lue hallitusohjelma ja totea itse sama asia kuin minä.

      Ei siis ihme, että yleislakkokin on nyt lähempänä täällä Suomessa.

      Samaa mieltä. Kansanmurhaajien roskasakki on hallituksessa.

      Tietysti se kohdistuu vasemmiston kannattajiin, teille jaettiin rahaa viime hallituksen aikana. Nyt ei jaeta. Nyt.annetaan kok ja ps työtätekevän menoihin . Vasemmiston porukoille ei mitään . Milloin se yleislakko ja vallankumous alkaa ?

      Tietysti se kohdistuu vasemmiston kannattajiin, teille jaettiin rahaa viime hallituksen aikana. Nyt ei jaeta. Nyt.annetaan kok ja ps työtätekevän menoihin . Vasemmiston porukoille ei mitään . Milloin se yleislakko ja vallankumous alkaa ?

      Suomalainen vasemmiston yhdessä ay-liikkeen kanssa aikoinaan rakentama täysin demokraattinen hyvinvointiyhteiskunta on nyt pahassa vaarassa kaatua.

      Tämä nykyinen Petteri Orpon johtama täysin äärioikeistolainen sinimusta hallitus yrittää kaikin mahdollisin keinoin ja konstein nyt rapauttaa ja tuhota suomalaisen työväestön täysin laillisia ja ansaittuja työelämän etuja ja oikeuksia.
      Nämä Petteri Orpon johtaman hallituksen suunnittelemat työväestön tulojen työelämän oikeuksien ja etujen leikkaukset toteutuessaan jakavat suomalaisen yhteiskunnan jälleen täysin kahtia. Eli vastakkainasettelun aika se palaa takaisin tänne Suomeen. Ja suurimmat syylliset ovat tähän tosiasiaan nimenomaan pelkästään kokoomus ja PS

      Näinpä sitten Suomen kansan enemmistö toki nouseekin puolustamaan heikompia suomalaisia ihmisiä. Joka alkaa sitten yleislakolla joka onkin sitten jo todella lähellä.


      Äänestä SDP

      • Hallituksen politiikka viestii siitä, että mene töihin ja ansaitse elantosi!

        Tein noin koko työikäni edes pissimättä ay mafian suuntaan ja nyt eläkkeellä ei ole ongelmaa, saan kohtuu eläkettä vaikka siitä riistetäänkin osa teidän kuluihinne ja työajan tuloista on osa jemmassa, josta sitten haen kun tarvitsen jotain eläkevuosien viihteeksi.

        Noin kun toimitte niin ei ole hätä päivää!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Hallituksen politiikka viestii siitä, että mene töihin ja ansaitse elantosi!

        Tein noin koko työikäni edes pissimättä ay mafian suuntaan ja nyt eläkkeellä ei ole ongelmaa, saan kohtuu eläkettä vaikka siitä riistetäänkin osa teidän kuluihinne ja työajan tuloista on osa jemmassa, josta sitten haen kun tarvitsen jotain eläkevuosien viihteeksi.

        Noin kun toimitte niin ei ole hätä päivää!

        Herää nyt pahvi. Nyt ei ollut kysymys sinun tai minun elämästä. Kysyttiin Kokoomuksesta ja sen teoista.

        Minä osasin väistää Kokoomuksen ja EK mafian halut ja tahdot. Nyt eläkkeellä nautin siitä. Mutta siitähän ei ollut kyse, vaan mitä hyvä Kokoomus on koskaan saanut aikaan.

        Siis miten vastaat aloitukseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herää nyt pahvi. Nyt ei ollut kysymys sinun tai minun elämästä. Kysyttiin Kokoomuksesta ja sen teoista.

        Minä osasin väistää Kokoomuksen ja EK mafian halut ja tahdot. Nyt eläkkeellä nautin siitä. Mutta siitähän ei ollut kyse, vaan mitä hyvä Kokoomus on koskaan saanut aikaan.

        Siis miten vastaat aloitukseen?

        Suomessa ei yksikään puolue ole saanut aikaan paljoakaan jos unohdetaan SS:n ajan valtavat velan lisäykset!

        Kokoomus on taas aina ollut ajamassa Suomea reaalisen politiikan kannalle!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Suomessa ei yksikään puolue ole saanut aikaan paljoakaan jos unohdetaan SS:n ajan valtavat velan lisäykset!

        Kokoomus on taas aina ollut ajamassa Suomea reaalisen politiikan kannalle!

        "Kokoomus on taas aina ollut ajamassa Suomea reaalisen politiikan kannalle!"

        Etpä ole näköjään selvillä Kokoomuksen politiikasta kun se vähänkin pääsee vaikuttamaan. Missähän kuplassa elät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kokoomus on taas aina ollut ajamassa Suomea reaalisen politiikan kannalle!"

        Etpä ole näköjään selvillä Kokoomuksen politiikasta kun se vähänkin pääsee vaikuttamaan. Missähän kuplassa elät.

        Kyllä unelmissaan eläjät ovat siellä vasurien joukossa, eivät oikeiston jotka elävät reaalista elämää sen mukaan mikä sen hetken tilanne on!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kyllä unelmissaan eläjät ovat siellä vasurien joukossa, eivät oikeiston jotka elävät reaalista elämää sen mukaan mikä sen hetken tilanne on!

        Mutta et siis ymmärrä Kokoomuksen toimia kun on ollut hallituksissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et siis ymmärrä Kokoomuksen toimia kun on ollut hallituksissa?

        Ei ymmärrä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kyllä unelmissaan eläjät ovat siellä vasurien joukossa, eivät oikeiston jotka elävät reaalista elämää sen mukaan mikä sen hetken tilanne on!

        Kuten Petteri Orpo kesken työssä oloaan menee omalle lomalle rajavartioston mökille lappiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää nyt pahvi. Nyt ei ollut kysymys sinun tai minun elämästä. Kysyttiin Kokoomuksesta ja sen teoista.

        Minä osasin väistää Kokoomuksen ja EK mafian halut ja tahdot. Nyt eläkkeellä nautin siitä. Mutta siitähän ei ollut kyse, vaan mitä hyvä Kokoomus on koskaan saanut aikaan.

        Siis miten vastaat aloitukseen?

        Työttömyys kasvaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et siis ymmärrä Kokoomuksen toimia kun on ollut hallituksissa?

        Miksi et luettele niitä toimia joita en mielestäsi ymmärrä? Se auttaisi minua näkemään sen mitä sinä Lyyli et ymmärrä!

        Laita siis luettelo ja selvitys miten minkin asian ymmärrät!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten Petteri Orpo kesken työssä oloaan menee omalle lomalle rajavartioston mökille lappiin.

        Entä sitten? Kun lähdet kesälomalle, niin sanotko itsesi aina ensin irti, jotta et lomallasi hukkaisi työaikaasi?


    • Anonyymi

      Olikos tämä nyt äärivasuTrollin 100. SAMA aloitus... hänelle vähintään yhtä monta kertaa vastattu, mutta eihän Trollit vastauksia lue, vaan KOPIO ja KOPIO valheellisia viestejään viikosta toiseen kuukaudesta toiseen....

    • Anonyymi

      Tyhmistä kokoomuslaisista kärsii koko kansa. Noin 30 vuotta kokoomuslaista tyhmyyttä ollaan kärsitty, eikä kok ole vieläkään oppinut

    • Anonyymi

      🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨
      Suomessa in ollut oikeisto hallitukset n. 2o vuotta vallassa ennen marinin tasapuolista loistavaa hallitusta 20, vuotta oikeiston riisto ja sekoilua enne marina jonka vika muka kaikki nykytilanne on vaikka peri oikeiston kaatopaikan
      . Jäätteenmäki 2003 - 2003 69 Keskusta
      . Vanhanen 2003 - 2007 1396 Keskusta Enemmistö x
      . Vanhanen II 2007 - .2010 1161 Keskusta Enemmistö x
      Kiviniemi 2010 - 2011 366 Keskusta Enemmistö x
      . Katainen 2011 - .2014 1099 Kokoomus Enemmistön
      Stubb 2014 - 2015 340 Kokoomus Enemmistö x
      . Sipilä 2015 - 2019 1470 Keskusta Enemmistö x
      . Rinne 6.6.2019 - 10.12.2019 188 SDP Enemmistö s
      Marin 2019 - 2023 1289 SDP Enemmistö

      Miksi oikiesto ei laittaneet asioita ja sopeutusta kuntoon vaan lisäsivät työttömyyttä
      Kun aikaa on ollut 20 vuotta ja syytetään yhtä koronaj aikan otetua velkaa joka otetiin yrittäjille kun ne ei meneet töihin esim siivoomaan pääsee aina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe