Löytyykö kunnollista miestä joka jaksaisi kauan ja useasti panna kahden nätin naisen kanssa?
Olemme Bi-pari joka haluaa myös nyt miehen leikkeihin ja ehkäpä pitemmäksi aikaa jopa.
Meiltä löytyy leluja ja öljyhä ja muuta mukavaa..
Olemme 015 alueelta ja :
21v, 174 cm ja 65 kg , vaalea pitkä tukka sekä B 85
26v, 168cm ja 65kg, vaalea lyhyt tukka ja C 85
Kestävää miestä Bi-tyttöparille?
15
297
Vastaukset
- Anonyymi
VOTU KUSIPÄÄ FRIIKKI HUORAT TE TARTTETTE MUNAA ETTEKÄ MITÄÄ MUUTA JA ETTÄ OIKEE MIES NUOLEE TEIÄN PIMPSUKKAA !!
- Anonyymi
Tehokone se siellä meuhkaa?
- Anonyymi
No eikö ne sitä just ettiny etkö ny tuon vertaa ymmärtäny lukemastasi
- Anonyymi
Heippa! Olen isopallinen vaari. Seisonta vähän niin sun näin, mutta olen innokas nuolemaan ja käyttämään leluja, voisin olla orjanne.
- Anonyymi
Täällä olisi kiva, komea ja osaava 40 vuotias herrasmies, olen saanut useasti paljon kiitosta kieli työskentelystäni ja muista taidoistani.
Jos kiinnosta niin olisin kiinnostunut tapaamaan teidät.
T: Herrasmies-40- Anonyymi
Mistä ja millane? haluutko jatkaa juttelemista spostilla jos oot tosissasi? Bi-pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ja millane? haluutko jatkaa juttelemista spostilla jos oot tosissasi? Bi-pari
kertokaa itsestänne enemmänkin suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta
kestävä herrasmies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kertokaa itsestänne enemmänkin suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta
kestävä herrasmiesSie herrasmies 40?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie herrasmies 40?
Ei ollut, no jo voidaan jatkaa keskustelua spostin kautta minun puolestani. Haluatko antaa omasi vai annanko minä?
Olen 175/65/19cm/sosiaalinen ja mukava
T: herrasmies-40 - Anonyymi
Joko löysitte etsimänne? Täällä ois Mikkelistä myös 40v mies valmiina auttamaan.
- Anonyymi
Noita tänne mahtuu poikapuoli ois varmaan siks pitän ottaa matkaan kun ei ois varmaan ite suoriutunu
- Anonyymi
Veikkaan että tulee pitkä etsintä reissu että mieleisen löydätte mitä innokkaampi ilmoittautuja tuohon ni sitä pienempi että edes toisen kanssa teistä kestää kahta työntöä enempää
- Anonyymi
Puhutko omasta kokemattomasta munastasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko omasta kokemattomasta munastasi?
Vaikka en itse olekkaan ollu kun kahdenkymmenen eri naisen kanssa ni siltikin veikkaan että olen saanu pillua useammin kuin sinä
- Anonyymi
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158