Kirkkojärvellä alkoi samalla em.ampuminen.Mutta voisiko jättää joutsenien,kurkien yms vesilintujen pesimisruohikot rauhaan? Em.linnut tänään paenneet paniikissa paikalta.
Sorsastus alkoi tänään 20.8.
6
393
Vastaukset
- Anonyymi
Joko ne Viljakkalan metsään hylätyt kanat on ammuttu?
- Anonyymi
Myös metsästäjien koirat aiheuttivat joutsenille paniikkia.
- Anonyymi
Sais lopettaa koko sorsastuksen tarpeetonta häiriötä vain. Ja pelkkää tuhlausta moniko ammuttu sorsa edes päätyy ruokapöytään vai jääkö haavakkona lepikkoon rannoilla lojuu muovisia hylsyjä kun ei maailmassa olisi
muka muoviroskia saasteena ihan tarpeeksi Kukaan ei varmaan metsästä sorsia todelliseen tarpeeseen vielä saa makkaraa ja kanaa kaupasta. Että siinä mielessä ihan turhaa ..- Anonyymi
Onhan luomuliha aina luomulihaa.
Oletko parempi ihminen, kun ulkoistat tappamisen muille?
Eipä se possu tai kana mitä kaupasta ostat ole varmaankaan kuollut vanhuuteen.
- Anonyymi
On tietysti ulkoistamista kyllä vain mutta tappaminen tapahtuu teollisen tehokkaasti sekä hygenia on kohdallaan Ja menetelmä eettisesti kelvollinen .ja kaikki käytetään hyödyksi. Joten mitä vikaa siinä on???
- Anonyymi
Ei mitään vikaa.
Makkaraa syödään, mutta riistalihalla herkutellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu92799Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704