Tykkään katsella hyvännäköisiä nuoria naisia

Anonyymi-ap

Mitähän naiset itse siitä tykkää kun minä vanha kuuskymppinen mies ihastelen seksikkäiden naisten rintoja, persettä ja yleensäkkin naisten hyvännäköistä kehoa. En kuolaa perään, enkä esitä inhottavia seksistisiä vitsejä naisille, mutta saatan näyttää jollain ilmeellä että "ootpa hyvännäköinen" tai "seksikäs pylly sinulla". Saisko joiltain naisilta kommenttia mitä mieltä ovat ja fantasioivatko he koskaan vanhemman miehen kosketuksesta.

46

865

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole nainen, mutta vaimoni vilauttelee ja paljastelee itseään juurikin vanhemmille herrasmiehille, jotka osaavat vain katsoa sivussa ja eivät ota kontaktia. Hän kiihottuu katseista paljon ja nauttii esitellä itseään salaa tuhmasti julkisella paikalla.

• Anonyymi

Haluisin näyttää mun pimppaa miehellä ulkona jo runkkaisi mun nähen.

• Anonyymi

Oletko virolainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko virolainen?

En oo..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo..

Ok.

• Anonyymi

Toiset heistä varmaan fantasioikin enkä itse ole huomannu ettäkö naiset siitä pahastuu josko heitä katselee toiset heistä toki saattavat hävetä omaa vartaloaan joka kenties johtunee huonosta itsetunnosta seuraamani mukaan kun se on ihan sama miltä nainen näyttää ni aina sitä heitä joku jostain syystä haukkuu ja lämmittää se vanhankin sydäntä ain toisinaan katsella nuoren naisen muotoja

• Anonyymi

Mitä? 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä? 😄

Mikä siinä oli vaikea ymmärtää onko luetun ymmärryksessäsi kenties jonkin sortin ongelma

• Anonyymi

Päin vastoin mikäs ihanampaa kuin vanhempi katselee ja kiihottuu ikäisestäni. T. N 27

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä oli vaikea ymmärtää onko luetun ymmärryksessäsi kenties jonkin sortin ongelma

Tarkoitatko luetunymmärtämistä? Sinun kirjoitustaidoissa on isoja ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko luetunymmärtämistä? Sinun kirjoitustaidoissa on isoja ongelmia.

Voi johtua kun en koulussa juurikaan tykänny opetusta seurata ja äikkä ei kiinnostanu ei si niin yhtään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi johtua kun en koulussa juurikaan tykänny opetusta seurata ja äikkä ei kiinnostanu ei si niin yhtään

Ja näin näemme tuloksen, että laiskuudesta kärsii myöhemmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Päin vastoin mikäs ihanampaa kuin vanhempi katselee ja kiihottuu ikäisestäni. T. N 27

Olisi kyllä mukava katsella ja voisin kyllä itsekkin runkata mukana. M50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kelpaisi tuollainen N27 minullekkin , kun istuisi syliin. Siinä himot heräisi minullakin. M53

• Anonyymi

Kyllä tämä nainen ainakin tykkää kun katsellaan mun nuorta vartaloani, minä itse himoitsen vanhempia miehiä ja haluan heitä.
      Cindy20

• Nainen minun makuuni. M65

• Anonyymi

Haluatko heitä (meitä) oikeasti, vai onko se vain fantasia?

• Anonyymi

Kyllä vanhat papat jotka katsovat nuoria säälittävät.

• Anonyymi

Kuohia tollaset ällötykset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs olet ja kuohittavien nyt listalla ekana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et pysty kuohimaan edes kissanpentua.

• Anonyymi

Ne on ihania, kun vanhat papat katsoo kun ohi kävelee.
        Minä nautin..
        Cindy20

• Anonyymi

Miksei kauneutta saisi katsella? Onko katsomisella joku ikäraja?

Koskettelu ja kommentointi onkin sitten eri asia, mutta siitähän ei aloituksessa ollut kyse.

• Katsomisen/ihailun hyväksyn, saatan vähän provosoida jos ympäristö on mielestäni turvallinen. Ulkonäkö kommenttien raja mulla menee kaulasta ylöspäin ok. Kaulasta alaspäin kommentointi inhottaa mua vaikka pukeudunkin joskus provosoivasti.

• Ja fantasioin, katselen miehiä mutta en kommentoi ulkonäköä.
        Silmiin katsomisella voi kertoa ihailusta tai inhosta ilman kommentointia!

• Anonyymi

Kukapa terve heteromies ei tekisi samaa... 😁

• Anonyymi

Nimpä

• Anonyymi

Oon töissä baarissa ja olen nuori sekä rinnakas, oon pari kertaa näyttänyt asiakkaalle tissit suoraa kun ovat tuijottaneet valomerkin aikaan.

• Anonyymi

Onkin tällaiselle ukolle (melkein 70 v) viimeisiä iloja naiskauneuden alalla edes katsella kauniita vartaloita!
      Ei tulisi mieleenikään millään lailla häiritä heitä, vain katsella ja sekin huomaamattomasti.

• Anonyymi

Herrasmiesukki makuuni. Ihana kiusata kaltaisiasi pitkillä säärilläni. Antaa katseesi hyväillä paljaita jalkojani. Hetkittäin näet minihameeni alle ja saat nautiskella katseellasi posliinipillustani. Kunpa rohkeuteni riittäisi hyväillä kostuvaa pilluani katseesi alla. Tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herrasmiesukki makuuni. Ihana kiusata kaltaisiasi pitkillä säärilläni. Antaa katseesi hyväillä paljaita jalkojani. Hetkittäin näet minihameeni alle ja saat nautiskella katseellasi posliinipillustani. Kunpa rohkeuteni riittäisi hyväillä kostuvaa pilluani katseesi alla. Tuskin.

Kiitos miellyttävästä vastauksesta!
        En tosiaankaan kuvittelisi, että ihaileva katseeni aiheuttaisi tuollaisia tuntemuksia!
        Olenhan vaan tavallinen ukki, jolle kaltaisesi ihanant naiset tuovat silmän iloa!

Tuollainen tilanne, että katselemani nainen osoittaisi huomanneensa varovaisen ihailuni
        mainitsemallani tavalla olisi superbonus!

Jatkan katselua ja ihailua huomaamatta ja korrektisti!

• Anonyymi

Voisit vähän häiritä, ainakin minua, koskettaa, hyväillä, nautiskella mies melkein 70v.
        Cindy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit vähän häiritä, ainakin minua, koskettaa, hyväillä, nautiskella mies melkein 70v.
        Cindy

Tässä Mies melkein 70.
        Olisihan se ihanaa tehdä noita asioita, mutta pysyn katseluetäisyydellä, koska en tiedä milloin kohteena on sinä Cindy tai joku kaltaisesei.
        Koska myös moni kaunis nainen ei olisi valmis tuollaiseen lähestymiseen. Siksi edelleen tyydyn katseella ihailemaan teitä seksikkäät naiset!

• Anonyymi

Ķatso miss suomi uimapukukierros.

• Anonyymi

Minäkin ihailen nuoria kaunottaria aina kun mahdollista, ja yritän saada heiltä hymyn, tai silmää, mielummin kummatkin. Toisinaan se onnistuu, joko parittelukatseella ("the mating gaze") tai, jos kaunotar paljastelee (reisiään, sääriään, varpejaan, tisuväliään, tms.), niin paljaana olevaa aluetta intohimoisesti ihailemalla, pitkällä ja hartaalla merkitsevällä katseella (se on eri asia kuin tuijottaminen). Onnistuessa, siitä jää kummallekin niin hyvä mieli että se kestää seuraavaan aamuun asti. Joskus harvoin on jäänyt aamuun asti kaunotar itse. /M67v

• Juu, katsekontaktista kaikki saa alkunsa mutta itse siihen uskallaudun vain kantasuomalaisten kanssa, kioskissa työskentelen ja katseita tulee vaidettua, joskus nautin kun saan joltain menemään ns. Pasmat sekaisin :)
        N 18

• Anonyymi

Olisi ihana olla kanssasi aamuun asti, M67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ihana olla kanssasi aamuun asti, M67v

Ja vielä pidempääkin kuin aamuun asti M67v.
        Cindy20

• Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä pidempääkin kuin aamuun asti M67v.
        Cindy20

Olisi ihanaa katsella sua hameessa ja korkkareissa... nuolla sua katseella..sä katselisit kun mä kiimassa tuijottelisin sun rintoja...

• Anonyymi
        metsänkävi kirjoitti:

Olisi ihanaa katsella sua hameessa ja korkkareissa... nuolla sua katseella..sä katselisit kun mä kiimassa tuijottelisin sun rintoja...

💋❤️🥰

• Anonyymi

Olen yli 60v ukko. En ole koskaan ollut mitenkään hyvännäköinen. Urheilen kyllä ja käyn salilla, joten vartaloni on keskivertoikäistäni paremmassa kunnossa. En ole koskaan kerännyt katseita ja minua ei ole lähestytty edes baareissa tai yökerhoissa aikanaan. Ei edes humalassa.

Nyt kun partani on osittain harmaantunut, niin nuoret naiset katselevat minua usein. Ensin en uskonut asiaa, mutta pian nuoria naisia tuli juttelemaan kanssani keskellä päivää kahviloissa.

Tavallaan olen hämmästynyt huomiosta ja nautinkin siitä. Mutta parasta tässä tilanteessa on se, että kun maltan vain katsella naista sivummalta, niin yleensä heidän flirttaileva käytös ja visuaalinen seksuaalinen provosointinsa kovenee.

Odotan mielenkiinnolla näkisinkö aiemmin mainittua posliinipillua jopa. En usko, että sellaiseen monikaan nainen rohkenee edes humalassa. Mutta nautin katsella nuoria naisia!

• Anonyymi

Missä haluaisit nähdä.
        Cindy20

• Anonyymi kirjoitti:

Missä haluaisit nähdä.
        Cindy20

Kyllä mä esim ravintolassa tai kirjastossa haluisin nähdä sun posliini pillua.katselisin sitä kiimankourissa jonkin aikaa... sitten lähtisin vessaan runkkaamaan...pari vetoa ja tulisit isot spermat kun ajattelisin pilluasi....

• Anonyymi

Kyllä haluan että vanhemmat miehet koskettaa ja pitää hyvänä.
      Caroliina

• Anonyymi

Olisi ihana pitää nuorempaa neitoa hyvänä.
      M42 Satakunta

• Anonyymi

Järkyttävän seksikkäitä neidot legginseissä. Onko pakko nuolla ja näyttää kaikki kurvit meidän miesten päänmenoksi. Ei voi käsittää miten syntiset legginsit on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      7920
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      59
      5902
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3322
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3013
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1698
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      210
      1660
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      336
      1398
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1192
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1189
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1101
    Aihe