Miten tämän näkemyksen tulisi ymmärtää, ettei yksi tai yksittäinen seksuaalinen kanssakäyminen miesten kesken olisi homoseksuaalinen teko?
Riippumatta seksiaktin toteutusravasta.
Niitä kun voi olla kuten asianharrastajat tietää monrn tyyppistä ja tasoista toimintaa.
"Yksi kerta ei homoa tee" toteamus on kuin irrallaan tämän mieshenkilön muusta elämästä jollakn tapaa, eikä ole lukumääristä tai seksin kahdrn henkilön yhdessä sobitusta toteutuksesta kiinni!
Voisi ajatella että vaikka onanointi itsekseen homofilmejä tai kuvia katsellen ei olisi "homoutta" vaan vasta toteutunut kahden tai useamman keskeinen akti vasta sitä olisi?
Jotkut mitätöivät sen jos kokemus on vaikkapa alkoholin vailutuksessa tehty. Mutta oli aihe mikä vaan, määrä ja toteutustapa ei asiaa muuksi muuta!
Miehet & pojat: Voitteko yhtyä palsta-trollin toteamukseen -"ei yksi kerta homoa tee"!?
55
796
Vastaukset
- Anonyymi
Homostelua
- Anonyymi
En voi yhtyä
- Anonyymi
Kolme ekaa kertaa menee kokeilun piikkiin ja sitten saa jo nauttia ja sitä mikä tapahtuu kongilla ei lasketa.
- Anonyymi
Kongilla. Salli mun nauraa. King Kongilla korkeintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kongilla. Salli mun nauraa. King Kongilla korkeintaan.
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Painu sinä pelle pieree ikeniis sirkukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Kertoistko kuinka se onnistuu helpoiten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Rane, kaikki ihmiset vihaa ka halveksii sinua.
- Anonyymi
Kaikki tietävät että tuo lausahdus, ettei yksi kerta homoa tee, on vitsi. Se on sarkastinen vitsi.
Heinolan setä on asperger ja skitsoaffektiivi, ja aspergerinsa vuoksi hän ei ymmärrä sarkasmia jota tuo vitsi kirjaimellisesti edustaa, koska nimenomaan, alleviivattuna, se yksi kerta nimenmaan tekee homon!
Miettikää murhaajaa. Se eka kerta kun joku tappaa toisen _harkitusti_ tekee murhaajan ja homosteluun vaaditaan etukäteisharkintaa, koska ei se meisseli seiso kenelläkään jos joku mies tyrkkää peräsuolensa naaman eteen että pane. Hetero ei varmasti saa aseella uhattunakaan kyrpäänsä seisomaan!
Heinolan homo on oikein kuningas homo.- Anonyymi
ETKö KUSIPÄÄ HOMO TAJUU ETTÄ SE EI PP HOMO JOS SIIHEN KERRAN HUIJATAAN HUMALASSA TE KUSIPÄÄ PENNUT KUULUYYE LAITOKSEEN!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ETKö KUSIPÄÄ HOMO TAJUU ETTÄ SE EI PP HOMO JOS SIIHEN KERRAN HUIJATAAN HUMALASSA TE KUSIPÄÄ PENNUT KUULUYYE LAITOKSEEN!!
Ei sinua ole huijattu mihinkään tai juotettu humalaan. Sinun kyrpä sykki aivan kivikovana ja olit jo laueta ennenkuin olit saanut terskaasi sen hinttikaverisi kuumana hehkuvalle ja liukkarilla löträtylle punaisena loistavalle persereiälle. Niin helvetisti sinua kiihotti ajatus siitä että saisit ensimmäisen kerran seksiä elämässäsi että vain pari työntöä riitti siihen että aloit ruiskuttamaan perseeseen. Sinua ei hävettänyt sen jälkeen vaan olit onnellinen että olit menettänyt poikuutesi ja kiihottuneena odottelit että saat itse pyllistää ja ottaa paljasta kyrpää ja spermaa persesilmääsi. Sinulla saatanalla seisoo jo kun luet tätä. Ajattele sitä kaveriasi joka ei kiellä teidän kaunista miehekästä panohetkeä. Sinä kieltäjä petät hänen rakkauden kun väität ettet ole muka homo tai että sinut muka huijattiin laukeamaan höyryävään kuumaan suoleen. Ei sinun kyrpää voi mihinkään huijata, sinä itse, omasta halustasi ja täysin vapaaehtoisesti ja halukkaasti sen tuikkasit sontaluukkuun että saisit orgasmin. Nyt tulet sieltä kaapista ja tunnustat niin saat rauhan sielullesi ja ehkä löydät elämäsi rakkauden karvaisilta käsivarsilta.
- Anonyymi
Noin kävi kertoo itse Heinolan sedän iskä ihquu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinua ole huijattu mihinkään tai juotettu humalaan. Sinun kyrpä sykki aivan kivikovana ja olit jo laueta ennenkuin olit saanut terskaasi sen hinttikaverisi kuumana hehkuvalle ja liukkarilla löträtylle punaisena loistavalle persereiälle. Niin helvetisti sinua kiihotti ajatus siitä että saisit ensimmäisen kerran seksiä elämässäsi että vain pari työntöä riitti siihen että aloit ruiskuttamaan perseeseen. Sinua ei hävettänyt sen jälkeen vaan olit onnellinen että olit menettänyt poikuutesi ja kiihottuneena odottelit että saat itse pyllistää ja ottaa paljasta kyrpää ja spermaa persesilmääsi. Sinulla saatanalla seisoo jo kun luet tätä. Ajattele sitä kaveriasi joka ei kiellä teidän kaunista miehekästä panohetkeä. Sinä kieltäjä petät hänen rakkauden kun väität ettet ole muka homo tai että sinut muka huijattiin laukeamaan höyryävään kuumaan suoleen. Ei sinun kyrpää voi mihinkään huijata, sinä itse, omasta halustasi ja täysin vapaaehtoisesti ja halukkaasti sen tuikkasit sontaluukkuun että saisit orgasmin. Nyt tulet sieltä kaapista ja tunnustat niin saat rauhan sielullesi ja ehkä löydät elämäsi rakkauden karvaisilta käsivarsilta.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää ja selvennä kirjoittsmaasi.
Olet - siis "setä" näköisesti avautui näin viimein tässä näin kokemuksestaan?
Jonka asisn tämä on ymmärtänyt joko jo tekohetkellä tai viimeistään herättyään miehen vierestä tms.?
Ja mikäli anaalinsa oli 'hellänä' jos kokemus vietiin tämän tyyppiseen loppuunsa?
/\¡¿
Käytännössä oli näin ollen tapahtunut raiskaus, johon ei enää muuttuneen nykylainsäädännön kautta voi apua hakea takautuvasti?
Mutta tapaus ilmeisen vanhentunut jo?
Tahdonvastainen seksuaalinen teko voi olla aina rikos - ja hyväkdikäyttöä uhrin tällaisessa tapauksessa kokiessa ettei tämä ole halunnut vapaaehtoisesti sitä.
>> ->>
Tulee muistaa myös netin kautta toimien voi aikuinen syyllistyä nuoren henkilön hyväksikäyttöön monella tavalla, ja kohtaamatta uhriaan henkilökohtaisesti!
Esim. 16-viotias on edelleen lapsi, lastensuojelun alainen, myös lapsilisää saava henkilö.
Ja tämän ym. vastaavien sivustojen "ikäraja" 18- vuotta on käytännössä mitätön, - sisään kirjausen voi tehdä vaikka minkä ikäinen, lapsikin!
🚸 🚹🚹❗️❓️❗️ - Anonyymi
Rane, tule ulos sieltä kaapin pohjalta ja syleile omaa homouttasi.
Rane, sinun ongelmasi johtuvat siitä ettet rakasta ja hyväksy itseäsi leimuavana homoseksuaalina.
- Anonyymi
Ollaan Setän kanssa 100% heteroita, vaikka Setä kylvettää mua imutuksen ja pyllykkään astumisen jälkeen.
JA!
Jos laittaa fleshlightin Setä-Heimolan pyllyyn, niin se on sama kuin nussisi pillua. Ainoa ero on, että Setä piipittää, kun naiset voihkii. - Anonyymi
Wau! Great! Suurta!
Hyviä näkökulmia jos vähänkin viitsitte paneutua asiaan ilmsn tuthia "heittoja" ja nälvintää!
Huomatkaa! "Palsta-trolli" sanan käyttö otsikossa HERÄTTI HETI KO. TROLLIN VAKUUTTAMAAN ETTEI AIHE KOSKISI SITÄ ITTEENSÄ!
SE EI OLLUT EDES TARKOITUS, KUN KOSKEE MONIA MUITA - KERRAN TAI USEAMMIN 'MIES SEKSIN' KOKENEITA!
HYVIN TUNNISTAA KENESTÄ KULLOINKIN ON PUHE! MUUTEN HENKILÖN KÄRJRNJUOKSU ON HIDASTS JA EI TAJUA TEKSTIÄ VIELÄ AIKOJENKAAN PÄÄSTÄ MITKÄ TÄTÄ ITSEÄÄN KOSKEVAT!
🫡👌MENESTYSTÄ VALITSEMALLANNE TIELLÄ - JOKA SUHTEESSA! - Anonyymi
Ei voida yhtyä, sillä se tekee homoksi. Jos yhtyy tai edes haaveilee yhtyvänsä, niin on varmasti jollakin tapaa homoseksuaali. Vaikka ei haluasi tai voisi ns. rakastua mieheen, niin sekään ei poista sitä tosiasiaa, että on kallellaan homouteen.
- Anonyymi
Piilopuppeli kilahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilopuppeli kilahti
No mitäs se pikku piilopuppeli kilahtelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilopuppeli kilahti
Miksi kilahdit? Miksi kerroit siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilopuppeli kilahti
Rane, nyt tunnusta niin alkaa paine päässä helpottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs se pikku piilopuppeli kilahtelet.
Rane, sinut tunnistetaan.
Kun tunnustat että olet homo niin mielesi palautuu takaisin yhdeksi ja alat tervehtyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rane, sinut tunnistetaan.
Kun tunnustat että olet homo niin mielesi palautuu takaisin yhdeksi ja alat tervehtyä.Rukoilkaa "kristi-homot" gayt setän ym. kaapissaan ja lokeroissaan elävien puolesta!
Homoseksuaalisuus ei ole ainoita syrjäänvetäytymisen ja eristyksiin hakeutumisen syitä.
Nyt ollaan huomattu monien myös eri ikäisten keskuudessa on ilmentynyt sosiaalisten taitojen heikentymistä.
Jota edesauttaa internetin ihmeellinen maailma l. some ja sen erilaiset muodot sekä pelit ym.!
- Anonyymi
Vanha sanontahan on "ettei yksi pääskynen kesää tee"...
Mutta kuten monet jo todenneet - kyllä jo yksi seksuaalinen teko kuten miesten välinen seksi muodossa tai toisessa on holoeroottinen. Myös ryhmässä jossa on sekä naisia että miehiä.
Tällöin asiaa selitetään bi-seksuaalien yhteisenä kivana.
No olkoon se niin, mutta bi-seksuaalisuus antaa myös valinnan mahdollisuuksia joko naisen tai miehen suuntaan tak sitten yhdessä molemmat!- Anonyymi
Jos sinut raiskataan perseeseen, sinä et ole homo koska sinä et halua sitä.
Jos näet unen, sekään ei tee sinusta homoa. Jos mietit objektiivisesti että millaista homoseksi on, esimerkiksi tutkijana, se ei tee sinusta homoa.
Jos sinä harkitset ja kiihotut ajatuksesta ja runkkaat sille, tai varsinkin jos alat järjestelemään asioita niin että harrastaisit homoseksiä, silloin sinä olet 100% homo.
Tuota voi verrata rikoksiin. Jos suunnittelet rikosta, silloin sinä olet jo rikollinen vaikka et olisi rikosta vielä tehnytkään.
Asia on yksinkertainen ja näillä puheilla, rane ei ole hetero, vaan omaa "heterouttaan" selvästi ylikompensoiva kaapinpohjalla sieluaan piilotteleva homo.
Rane, tule ulos kaapista ja halaa omaa naiseuttasi ja pyllistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näet unen, sekään ei tee sinusta homoa. Jos mietit objektiivisesti että millaista homoseksi on, esimerkiksi tutkijana, se ei tee sinusta homoa.
Jos sinä harkitset ja kiihotut ajatuksesta ja runkkaat sille, tai varsinkin jos alat järjestelemään asioita niin että harrastaisit homoseksiä, silloin sinä olet 100% homo.
Tuota voi verrata rikoksiin. Jos suunnittelet rikosta, silloin sinä olet jo rikollinen vaikka et olisi rikosta vielä tehnytkään.
Asia on yksinkertainen ja näillä puheilla, rane ei ole hetero, vaan omaa "heterouttaan" selvästi ylikompensoiva kaapinpohjalla sieluaan piilotteleva homo.
Rane, tule ulos kaapista ja halaa omaa naiseuttasi ja pyllistä.Tosi on näinkin kuten edellä kokemusasiantuntijamme kertoo!
Mutta avaus ja kommentit tuovat pääosin esiin että puhutaan käytännön toiminnasta ja toteutetusta homoeroottisests teosta toisen henkilön ksnssa.
Ei fantasioinneista yms. aiheen ympärillä jos emme niistä tiedä!
Mutta nyt tiedämme lopulta oman tunnustuksensa kautta ko. henkilö on jossain elämänsä vaiheessa "vietelty" tai alhoholin voimalla johdateltu tekoon jota hän häpee ja ilmeisesti katuukin, ja raivoaa palstalla kaikkia homoja ( paitsi naisia- lesb.) kohtaan kontrollitta@
Ja uskollinen seuraaja ja jallittaja joukko seuraa mukana tätä trollaamista! Kuin nauttien tämän poloisen alistamisesta näin minkä kykenevät! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi on näinkin kuten edellä kokemusasiantuntijamme kertoo!
Mutta avaus ja kommentit tuovat pääosin esiin että puhutaan käytännön toiminnasta ja toteutetusta homoeroottisests teosta toisen henkilön ksnssa.
Ei fantasioinneista yms. aiheen ympärillä jos emme niistä tiedä!
Mutta nyt tiedämme lopulta oman tunnustuksensa kautta ko. henkilö on jossain elämänsä vaiheessa "vietelty" tai alhoholin voimalla johdateltu tekoon jota hän häpee ja ilmeisesti katuukin, ja raivoaa palstalla kaikkia homoja ( paitsi naisia- lesb.) kohtaan kontrollitta@
Ja uskollinen seuraaja ja jallittaja joukko seuraa mukana tätä trollaamista! Kuin nauttien tämän poloisen alistamisesta näin minkä kykenevät!Kova känni pudottaa pippelin pois pelistä.
Kukaan heterobei ala kovassa kännissäkään homostelemaan vaikka kuka tahansa homo viettelisi.
Ranea voi kaduttaa, mutta se katumus on vain synnin tuntoa ja se taas syntyy siitä että hän on homo joka on syvällä kaapissa. De on pelkkää homoseksuaalin ylikompensointia, eli homo yrittää väkisin esittää heteroa.
Jokainen oikeasti hetero on sinut oman feminiinisyytensä kanssa, eikä siksi heteroilla ole mitään tarvetta homosteluun, ylikompensointiin tai muiden haukkumiseen tai vihjailuun homoksi. Jos luet tämän ketjun tarkkaan, kukaan ei ole haukkunut ranea homoksi vaan kaikki näkevät ranen kieltämän tuskan ja yrittävät rohkaista häntä tunnustamaan sen minkä kaikki ovat jo nähneet hänestä, eli homoseksuaalisuuden.
Tiedät itsekin että itsensä kieltäminen sairastuttaa ihmisen ja ranesta näkee että hän on sairas. Rane, tule pois kaapista ja ala eheytyä, sinulle on tukea tarjolla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova känni pudottaa pippelin pois pelistä.
Kukaan heterobei ala kovassa kännissäkään homostelemaan vaikka kuka tahansa homo viettelisi.
Ranea voi kaduttaa, mutta se katumus on vain synnin tuntoa ja se taas syntyy siitä että hän on homo joka on syvällä kaapissa. De on pelkkää homoseksuaalin ylikompensointia, eli homo yrittää väkisin esittää heteroa.
Jokainen oikeasti hetero on sinut oman feminiinisyytensä kanssa, eikä siksi heteroilla ole mitään tarvetta homosteluun, ylikompensointiin tai muiden haukkumiseen tai vihjailuun homoksi. Jos luet tämän ketjun tarkkaan, kukaan ei ole haukkunut ranea homoksi vaan kaikki näkevät ranen kieltämän tuskan ja yrittävät rohkaista häntä tunnustamaan sen minkä kaikki ovat jo nähneet hänestä, eli homoseksuaalisuuden.
Tiedät itsekin että itsensä kieltäminen sairastuttaa ihmisen ja ranesta näkee että hän on sairas. Rane, tule pois kaapista ja ala eheytyä, sinulle on tukea tarjolla!Miksi mulle esim. kuten edellä kohdennat "eheytymistäsi"... ym.? En ole sairastunut enkä kaapissa tämän asian kanssa!
Mutta kerro omasta "kahden suuntaisesta" ulostulostasi ym.?
/"Tiedät itsekin että itsensä kieltäminen sairastuttaa ihmisen ja ranesta näkee että hän on sairas. Rane, tule pois kaapista ja ala eheytyä, sinulle on tukea tarjolla!"/ ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mulle esim. kuten edellä kohdennat "eheytymistäsi"... ym.? En ole sairastunut enkä kaapissa tämän asian kanssa!
Mutta kerro omasta "kahden suuntaisesta" ulostulostasi ym.?
/"Tiedät itsekin että itsensä kieltäminen sairastuttaa ihmisen ja ranesta näkee että hän on sairas. Rane, tule pois kaapista ja ala eheytyä, sinulle on tukea tarjolla!"/ ???Hahah, rane rane, älä yritä esittää toista roolia koska, kuten jo huomasit, se ei mene läpi.
Sinulla on yhtä kova tarve puolustella "ranea" kuin ylikompensoida omaa "heterouttasi" ja siinä samalla solvata homoja, aivan kuten "ranella", eikö totta rane?!
Sinut tunnistaa kilometrien päästä koska ei ranella ole ketään ystävää täällä koskaan ollut, siis muu kuin "sinä", rane.
Tule jo pois kaapista rane. Sinä olet niin umpihomo ettei toista noin homoa ole maa päällään kantanut. Olet samanlainen kuin se tangolaulaja. Kun hän 20 vuoden jälkeen paljasti julkisesti olevansa homo, kaikki vain kohauttivat olkapäitään ja totesivat että se on jo tiedetty. Se tiedetään myös sinusta rane.
Rane, vielä sananen siitä että minua ei loukkaa se että haukut minua homoksi, hauku niin paljon kuin lystäät, koska se vain alleviivaa minulle sitä sinun epätoivoista tarvetta ylikompensoida sinun "heterouttasi". Toisin kuin sinä, minä olen täysin sinut oman seksuaalisuuteni kanssa ja minua ei homous pelota tai ällötä eikä homksi haukkuminen loukkaa. Asia on täysin päinvastoin, siksi minä en ole kaapissa niinkuin sinä. Minä olen hetero jolle homous on täysin ok asia. Sinua kyrvät ja perseet pelottaa kun olet kännissä tullut paljastaneeksi omat salaisimmat taipumuksesi ja vapautunut homoilemaan ja nauttinut siitä niin paljon että olet ihan vapaaehtoisesti kenenkään pakottamatta tai manipuloimatta ejakuloinut. Ei viskikikkelillä tuollaista saa aikaan ellei siihen ole syvää halua.
Rane, minä en vihaa homoilua, minä suhtaudun siihen täysin välinpitämättömästi, siksi pystyn siitä näin jopa ihaillen kirjoittamaan ja rohkaisemaan sinua tunnustamaan kuka sinä oikeasti olet. Sinä taas yrität vihata sitä, mutta et kokemattomuuttasi ymmärrä sitä minkä muut ihmiset jo ymmärtää; rakkauden ja välittämisen vastakohta ei ole viha, kuten kuvittelet, vaan vastakohta on välinpitämättömyys. Homous ja kokemuksesi homoilusta oli sinulle upea ja miellyttävä tunne, siksi synnintunnossasi suhtaudut siihen ylikompensoiden ja kuvittelet että suhtaudun siihen muka samalla tavalla, eli yrität epätoivoisesti sitä vihata, vaikka se paljastaa sinun salaisimman toiveen kaikille.
Rane, tule jo pois sieltä kaapista koska se ei ole tehnyt, eikä tee, sinulle hyvää. Rane ymmärrä se ettei se sinun homoutesi ole kenellekään mikään yllätys tai uutinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahah, rane rane, älä yritä esittää toista roolia koska, kuten jo huomasit, se ei mene läpi.
Sinulla on yhtä kova tarve puolustella "ranea" kuin ylikompensoida omaa "heterouttasi" ja siinä samalla solvata homoja, aivan kuten "ranella", eikö totta rane?!
Sinut tunnistaa kilometrien päästä koska ei ranella ole ketään ystävää täällä koskaan ollut, siis muu kuin "sinä", rane.
Tule jo pois kaapista rane. Sinä olet niin umpihomo ettei toista noin homoa ole maa päällään kantanut. Olet samanlainen kuin se tangolaulaja. Kun hän 20 vuoden jälkeen paljasti julkisesti olevansa homo, kaikki vain kohauttivat olkapäitään ja totesivat että se on jo tiedetty. Se tiedetään myös sinusta rane.
Rane, vielä sananen siitä että minua ei loukkaa se että haukut minua homoksi, hauku niin paljon kuin lystäät, koska se vain alleviivaa minulle sitä sinun epätoivoista tarvetta ylikompensoida sinun "heterouttasi". Toisin kuin sinä, minä olen täysin sinut oman seksuaalisuuteni kanssa ja minua ei homous pelota tai ällötä eikä homksi haukkuminen loukkaa. Asia on täysin päinvastoin, siksi minä en ole kaapissa niinkuin sinä. Minä olen hetero jolle homous on täysin ok asia. Sinua kyrvät ja perseet pelottaa kun olet kännissä tullut paljastaneeksi omat salaisimmat taipumuksesi ja vapautunut homoilemaan ja nauttinut siitä niin paljon että olet ihan vapaaehtoisesti kenenkään pakottamatta tai manipuloimatta ejakuloinut. Ei viskikikkelillä tuollaista saa aikaan ellei siihen ole syvää halua.
Rane, minä en vihaa homoilua, minä suhtaudun siihen täysin välinpitämättömästi, siksi pystyn siitä näin jopa ihaillen kirjoittamaan ja rohkaisemaan sinua tunnustamaan kuka sinä oikeasti olet. Sinä taas yrität vihata sitä, mutta et kokemattomuuttasi ymmärrä sitä minkä muut ihmiset jo ymmärtää; rakkauden ja välittämisen vastakohta ei ole viha, kuten kuvittelet, vaan vastakohta on välinpitämättömyys. Homous ja kokemuksesi homoilusta oli sinulle upea ja miellyttävä tunne, siksi synnintunnossasi suhtaudut siihen ylikompensoiden ja kuvittelet että suhtaudun siihen muka samalla tavalla, eli yrität epätoivoisesti sitä vihata, vaikka se paljastaa sinun salaisimman toiveen kaikille.
Rane, tule jo pois sieltä kaapista koska se ei ole tehnyt, eikä tee, sinulle hyvää. Rane ymmärrä se ettei se sinun homoutesi ole kenellekään mikään yllätys tai uutinen!Nyt menee överiksii tämän edellä esitelmöivän "välinpitämättömän heteron esitelmissä homoudesta - josta ilmoittaa tietävänsä paljon että jopa että kaikki muutkkn linkkiin kirjoittavat ovat Rane-raneja Heinolassa!
Outoa ja erikoista tuntemusta!?
HUOM.
MINÄ EDELLÄ MONTA KOMMENTTIA KIRJOITTANUT EN OLE RAUNO KAJANDER!
MUTTA SINÄ HETERO HOMOJFN ASIALLA - olet ilmeisemmin Ranen yksi pahin solvaaja js haukkuja Hinthaaran Pentti Hirvonen!?
Hyvän tekijän viitassa - mutta ilveilijä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee överiksii tämän edellä esitelmöivän "välinpitämättömän heteron esitelmissä homoudesta - josta ilmoittaa tietävänsä paljon että jopa että kaikki muutkkn linkkiin kirjoittavat ovat Rane-raneja Heinolassa!
Outoa ja erikoista tuntemusta!?
HUOM.
MINÄ EDELLÄ MONTA KOMMENTTIA KIRJOITTANUT EN OLE RAUNO KAJANDER!
MUTTA SINÄ HETERO HOMOJFN ASIALLA - olet ilmeisemmin Ranen yksi pahin solvaaja js haukkuja Hinthaaran Pentti Hirvonen!?
Hyvän tekijän viitassa - mutta ilveilijä!Kuten joku on jo sanonut, rane, sinut kyllä tunnistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rane, tule ulos kaapista ja halaa omaa naiseuttasi ja pyllistä.Sinua ym. pervoja ilolla ja hyväksyvästi kokemuksellaan tervehtii palstan heteroin ukkomies Pentti Hirvonen Hinthaarasta - nära Borgå!
Häneen yhtyy myös serkkunsa ja kaikkien seksikokemusten läpäissyt ei niin hetero bimies ja gsy - tilanteen mukaan Antti Penaalinen.
Iloa ja valoa pimeisiin öihinne!
- Anonyymi
Täällä löytyy sanotte mitä sanotte....
Kertokaa myös setän "Irma-tädille" että "ei yksi kerta homoa tee" mutta kun se on synnynnäinen ominaisuus sen tekee syntymän hetki jo! - Anonyymi
Voihan täysin hetero kokeilla voisiko kiihoittua saman sukupuolen kanssa ja nauttia, mutta huomaakin etten innostu, eikä oo ollenkaan mun juttu ja tulee siihen tulokseen ettei tarvitse jatkaa kokeiluja, kun tietää ettei sama sukupuoli kiinnosta. Niin onko hän nyt homouden tahrima kuvottava friikki, joka ei harrasta seksiä lisääntymiseen, eikä edes herran itsensä suopea anteeksianto tai Kristuksen itsensä uhrautuminen ristillä syntisten tähden voisi enää pelastaa ikuiselta kadotukselta. Te "normaalit" itseään heteroina pitävät miehet käytätte yllättävän paljon aikaa homoseksin miettimiseen ja miksi kiinnostaa, että mitä siellä makkarissa tapahtuu miehen kanssa, mutta ei kiinnosta lainkaan, jos harrastaa naisen kanssa? Oikeastaan sekään ei ole, niin ihmeellistä ja kiinnostavaa, jos vain niin kauniisti aasiaan rakastaa ja tunteitaan hälle osoittaa. Ihan pakko hämmästellä, että mikä saa miehen uskomaan olenso, niin erityisen ihana ja vastustamaton herkkupala, että joutuu pelkäämään olensa, niin vastustamaton että varmasti ne ottaa sut kohta väkisin? Koska tuskin teidän naisiakaan tarvitsee pelätä?
- Anonyymi
Et ymmärrä edes sitä mistä puhutaan. Rane ei pysty tuosta venkoilla irti.
Jos kokeilet ja et innostu, sinulla ei myöskään seiso etkä saa orgasmia koska sinun kiihotus on tipotiessään. Käy kokeilemassa miehen kanssa sitä ensimmäistä kertaa. Jos olet hetero, sinun kulli on kuin kuollut ja perse niin tiukassa supussa että menee pari päivää ennenkuin uskallat edes ajatella paskalla käyntiä ja jos toinen ehdottaa että ottaisit suuhun, oksennus tulee monta kertaa ennen spermoja.
Se ei tee sinusta vielä homoa että homo heiluttelee kyrpää samassa huoneessa, koska et pääse edes siihen yhteen kertaan! Sanoohan sen nyt saatana järkikin.
Rane ei tuollaisesta puhunut viime viikon alussa. Rane tunnusti nussineen ja että sai orgasmin toisen miehen peräsuoleen ja että sen jälkeen otti kaverin kullin myös persereikään ja laukesi siitäkin touhusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kokeilet ja et innostu, sinulla ei myöskään seiso etkä saa orgasmia koska sinun kiihotus on tipotiessään. Käy kokeilemassa miehen kanssa sitä ensimmäistä kertaa. Jos olet hetero, sinun kulli on kuin kuollut ja perse niin tiukassa supussa että menee pari päivää ennenkuin uskallat edes ajatella paskalla käyntiä ja jos toinen ehdottaa että ottaisit suuhun, oksennus tulee monta kertaa ennen spermoja.
Se ei tee sinusta vielä homoa että homo heiluttelee kyrpää samassa huoneessa, koska et pääse edes siihen yhteen kertaan! Sanoohan sen nyt saatana järkikin.
Rane ei tuollaisesta puhunut viime viikon alussa. Rane tunnusti nussineen ja että sai orgasmin toisen miehen peräsuoleen ja että sen jälkeen otti kaverin kullin myös persereikään ja laukesi siitäkin touhusta.Tuo taitaa olla ihan vain sinun fantasiaasi, vai onko sinulla todisteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo taitaa olla ihan vain sinun fantasiaasi, vai onko sinulla todisteita?
Muistskaa kaikkien alojen "sekdologi" alias Pentti Hirvonen mm. palstan kyvykkäin "rane asiantuntija" tietää js osaa kaiken yällä alalla sekä homoudesta että heteroudesta.
Tämä itse on "eheytynyt" sekä heteroudesta että homoudestaan!
Siksi hintti pervonen on asiantuntija omien kokemustensa perusteella!
HUOM. Eli kyllä yksi kokemus voi tehdä ihmeitä.
Mutta homoista ei saa heteroita millään hoidoilla ym.! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rane ei tuollaisesta puhunut viime viikon alussa. Rane tunnusti nussineen ja että sai orgasmin toisen miehen peräsuoleen ja että sen jälkeen otti kaverin kullin myös persereikään ja laukesi siitäkin touhusta.Itse homoilin teininä yhden päivän ajan, olen silti täysin hetero. Ei tulisi mieleenikään harrastaa seksiä toisen miehen kanssa eikä homoporno kiihota.
Isolla osalla miehistä on teininä kokemuksia parhaan ystävän kanssa tutkimusten mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistskaa kaikkien alojen "sekdologi" alias Pentti Hirvonen mm. palstan kyvykkäin "rane asiantuntija" tietää js osaa kaiken yällä alalla sekä homoudesta että heteroudesta.
Tämä itse on "eheytynyt" sekä heteroudesta että homoudestaan!
Siksi hintti pervonen on asiantuntija omien kokemustensa perusteella!
HUOM. Eli kyllä yksi kokemus voi tehdä ihmeitä.
Mutta homoista ei saa heteroita millään hoidoilla ym.!Rane, sinun roolit tiedetään. Tule ulos kaapista!
- Anonyymi
Kysytään vielä miyä mieltä olette?
Onko ukm.t esim. puskissa ym. teiden varsilla tyydytystään anonyymeina hakevat ja saavat, homoja jo eka kerrasta? Vai miten tämän erikoisen ilmiön selittäisitte?- Anonyymi
Jos sinä näet sen vaivan että lähdet johonkin homoilemaan, niin homo olet. Homo olet siinäkin tapauksessa että ovella vielä joudut kääntymään takaisin kun äitisi soittaa ja kyselee kuulumisia ja et saa homoilluksi edes sitä ensimmäistä kertaa. Edes yhdyntää ei tuossa tapauksessa tarvita osoittamaan että olet homo.
- Anonyymi
Älä jaa 'Setän' kuvaa aiheetta!
Heinolan intohimoinen pillunnuolija voisi olla sullekin ihana ja täyskymppi tyyppi jollaista haet?
Ota siis häneen yhteys joka helppoa näillä sivuilla!
Setän pikkupirri on sun tekopilluun mitä sopivin, ja samoin anukseesi joka on molemmille antoisampi nautinto! - Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi, aina vaan. Menkää sodomiapalstoille lemuamaan.
- Anonyymi
Kiukuttaako pikkuista? Oliko huono aamu?
- Anonyymi
Olen hetero jota ei kiinnosta munaani imevän henkilön sukupuoli.
- Anonyymi
Et ole hetero, vaan olet biseksuaali.
Jos saat orgasmin miehen suuhun, ja vaikka sinua ei kiinnostakaan miehen sukupuoli, olet biseksuaali.
Asia on juuri noin, koska biseksuaaleille sukupuolella ei ole mitään merkitystä, kuten itse asian ilmaisitkin. Heteroille ja honoseksuaaleille sukupuolella on merkitystä.
- Anonyymi
Tosi vai epätosi tää peruskysymys?
Riippuu niin joka kokijastakin miten sen on kokenut!- Anonyymi
Perustele
- Anonyymi
Kertoka mielipiteenne nyt!
- Anonyymi
Voiko kysymys ollakkn intersukupuolisuus? Joka trollia riivaa?
Lue Wp/
"Intersukupuolisuus
tila, jossa yksilöllä on sekä miehen että naisen sukupuolisia ominaisuuksia.
Intersukupuolisuus tarkoittaa sitä, että henkilöllä on luontaisesti sekä miehen että naisen sukupuolisia ominaisuuksia.
Intersukupuolisuus kattaa suuren joukon erilaisia poikkeamia, joissa sukupuolielimet ovat ristiriidassa sukupuolikromosomien määrittämän sukupuolen kanssa.
Intersukupuolisuus ei ole välttämättä syntymässä silmin havaittavissa vaan voi ilmetä esimerkiksi murrosiässä, kun syntymässä tytöksi määritetylle ei tule kuukautisia.[1]".../ - Anonyymi
Kerta se on ensimmäinen myös ns. hererosuhteissa!
Monet homoseksuaalit ( lesbot kuuluu tähän "genreen") ovat suhde ja seksielämänsä alussa luulleet olevansa heteroja seurustelleet pitkään, ja jopa kihlautuneet ja menneet avioliittoon tässä tilanteessa.
Huomatessaan vähitellen oman sukupuolen kiinnostavan yhä enemmän.
Sitten hakeudutaan kokeiluihin ja edelleen aviossa tai muuten. Tavallisemmin jo tässä tilanteessa hakeudutaankin eroon, kun kasvetaan siihen miten kokee asiat olevan.
Osapuolista vaikka mies ryhtyy tiiviimmin homosuhteisiin, kokeilujen kautta kiinteämpiin miessuhteisiin jne.
Mutta sitten on mm. nämä miehet jotka aloittaneet heterosuhteessa ja avioliitoissa, ja vasta paljon myöhemmin "heräävät" siihen että ovat bi-seksuaaleja. Harrastavat seksiä ulkopuolisten sekä naisten että miesten kanssa, jatkaen samalla avioliitossaan!
Joskus heillekin tulee eroja jne. Mutta irtosuhteet jatkuu tavalla tai toisella monilla.
Naisten suhteet -sekä satunnaiset että pysyvät ovat ehkä tiiviimpiä ja kestävempiä naissuhteissa? He ovat samalla sitoutumis kykyisempiä.
Näin se on nähtävä. Tämä omaa näkemystäni.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136