Minäpä kerron &valotan omaa tilannetta.
Koen vihaa ja sitä että jkoen että minä en voi tehdä mitään koska häpeän itseäni ja koen sitä että minua ei kuulla joten en voi tehdä mitään. Minulla ei ole aikomustakaan haaveilla mistään koska vihan tunne on se joka pitää mut poissa haaveilusta ja kuntoutuksesta. Tätä vihan tunnetta on jatkunut noin 17 vuotiaasta tähän päivään asti eli tällä hetkellä olen hieman yli 40 vuotias. Töitä en ole käytännössä tehnyt juuri ollenkaan, vain hyvin vähän. Periaatteessa en ollenkaan.
Kun tällä palstalla tietyt ihmiset väittää että kyllä ihan kaikki voi tehdä työtä. Ensinnäkin semmoset ihmiset jotka on suljetulla eivät tietääkseni pysty tekeen työtä koska ovat seinähulluja eli seonneet. Sitten on niitä kuten minä, joilla viha on se tunne , kuin myös häpeä ja se että minua ei kuulla. Onko se niinku näköalattomuutta vai mitä että merkityksemyyttä vai mitä? Noh viha on päällimmäinen tunne. Vihan tunne johtaa usein masennukseen, ahdistukseen ja stressiin ja toimintakyky laskee. Ja jos luulette että en ole käynyt terapiassa niin sen kerron että kävin 15 vuotta terapiassa.
Koskaan en ole lyönyt ketään sillä väkivaltainen en ole eikä ole koskaan tullut mieleenikään semmoset. Viha purkaantuu ulos kun saa täällä kirjoittaa mut se palaa heti ruumiiseeni&mieleen .Tämä vain väliaikaisesti helpottaa.
En ole aiemmin kirjoittanut vihastani, mut nyt päätin kirjoittaa ja halusin myös kertoa siitä että viha on suurin syy työn tekemisen hankaluuksiin.
se on täyttä paskaa että tietty sairaus tai viha ei voi estää työn tekoa
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
että mieluummin voisin vaikka kuolla kuin mennä esim vieraan töihin. Vähän isäukkoni kanssa tehny duunia että isä ollu henkisenä turvana minulle. Vieraantunut ihmisistä kun melkein koko ikäni ollu omissa oloissa että kynnys mennä ihmisten luo jutteleen niille ja näkemään niitä työpaikoilla yhtäjaksoisesta on mahdoton ajatuksen tasolla ja muutenki.
- Anonyymi
jos esim suomeen tulis fasistinen hallitus joka pakottaisi kaikki menemään armeijaan tai töihin niin silloin mun olis pakko tehdä itsemurha koska oon niin kipee päästäni.
Olen myös kuin saippua eli musta ei saa koskaan oikein otetta koska oon loppupelissä aika dominoiva luonnonvoima mikä ilmenee esim unitilassa ja ehkä myös valvetilassa että oon niin aikamoinen jukuripää kuitenki loppupelissä vaikka osaan myös paljon joustaakin. Kukaan ei saa mua kiinni että jos esim pakkoarmeija luotaisiin suomeen, niin mua ne ei saisi kiinni vaan tekisin itsemurhan, että jossain määrin koen olevani tietynlainen soturiluonne vaikka moni näkee mut varmaankin luovuttajana tai lampaana. - Anonyymi00004
Vihaatko ihan oikeasti muita, vai vihaatko itseäsi, pidätkö itsestäsi, hyväksytkö itsesi ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p294977Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1554776Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2154762Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1194580Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133670Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192364Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32148- 661677
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241574- 1911281