Välttäkää bolt sovellusta. Löytyy kusettaja kuskeja. Tilasin taxin tuomarilan juna-aseman parkkipaikalle. Taxi ajoi toisellle puolelle rataa jonkun talon eteen. Yritin soittaa 7 kertaa kuskille ja chättiin Kirjoittaa englannniksi sekä suomeksi että olet väärässä paikassa. Mutta ei vastannut kumpaakaan. Kun lähdin kävelemään pikavauhtia missä kuski oli (väärässä paikassa) niin kuski perui matkan ja minulta veloitettiin rahat. Yrittänyt olla asiakaspalveluun yhteydessä. Niin saanut vaan piilovittuilua ja tyyliin lällällää, ei makseta. Suosittelen välttämään kyseistä firmaa. Ennen ole ollut mitään ongelmaa, mutta tämä oli niin selvä tapaus että kuski ei halunnut tehdö matkaa ja saada rahat ilman kyyditsemistä.
Huijausfirma
8
285
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa kätevä sähköinen tapa maksaa. 😂 Mites tuo huijaus olisi onnistunut käteisellä?
- Anonyymi
Boltin ainoa tarkoitus on huijata rahat pois kuljettajilta ja matkustajilta.
- Anonyymi
Eihän tuollaisia sovelluksia käytä kuin narkkarit.
- Anonyymi
Voiko ihminen tykätä miehistä, oikeesti?
- Anonyymi
Monet naiset pitävät miehistä.
- Anonyymi
Taksi saa valita asiakkaansa.
Asiakas saa valita taksinsa.
- Anonyymi
Mulla on ksns ahdistava kokemus boltin kyydissä. Kuski kdrtoi huonoja vitsejä ja aina hänen nauraessa laittoi kätensä reideĺleni.
Pelkäsin kuollakseni että tulen raiskatuksi.
Nimimerkillä ei enää bolttia. enkä enää yksin. Enkä mene yksin enää taksiin.- Anonyymi
Ainoa keino selvitä ilman raiskausta on, jos kuski on raiskannut jo jonkun samana päivänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914