Välttäkää bolt sovellusta. Löytyy kusettaja kuskeja. Tilasin taxin tuomarilan juna-aseman parkkipaikalle. Taxi ajoi toisellle puolelle rataa jonkun talon eteen. Yritin soittaa 7 kertaa kuskille ja chättiin Kirjoittaa englannniksi sekä suomeksi että olet väärässä paikassa. Mutta ei vastannut kumpaakaan. Kun lähdin kävelemään pikavauhtia missä kuski oli (väärässä paikassa) niin kuski perui matkan ja minulta veloitettiin rahat. Yrittänyt olla asiakaspalveluun yhteydessä. Niin saanut vaan piilovittuilua ja tyyliin lällällää, ei makseta. Suosittelen välttämään kyseistä firmaa. Ennen ole ollut mitään ongelmaa, mutta tämä oli niin selvä tapaus että kuski ei halunnut tehdö matkaa ja saada rahat ilman kyyditsemistä.
Huijausfirma
10
696
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa kätevä sähköinen tapa maksaa. 😂 Mites tuo huijaus olisi onnistunut käteisellä?
- Anonyymi
Boltin ainoa tarkoitus on huijata rahat pois kuljettajilta ja matkustajilta.
- Anonyymi
Eihän tuollaisia sovelluksia käytä kuin narkkarit.
- Anonyymi
Voiko ihminen tykätä miehistä, oikeesti?
- Anonyymi
Monet naiset pitävät miehistä.
- Anonyymi
Taksi saa valita asiakkaansa.
Asiakas saa valita taksinsa.
- Anonyymi
Mulla on ksns ahdistava kokemus boltin kyydissä. Kuski kdrtoi huonoja vitsejä ja aina hänen nauraessa laittoi kätensä reideĺleni.
Pelkäsin kuollakseni että tulen raiskatuksi.
Nimimerkillä ei enää bolttia. enkä enää yksin. Enkä mene yksin enää taksiin.- Anonyymi
Ainoa keino selvitä ilman raiskausta on, jos kuski on raiskannut jo jonkun samana päivänä.
- Anonyymi00012
Boltin, Woltin, Uberin ym. todellinen innovaatio ei ole tekninen, vaan työlainsäädännön kiertäminen ja kulujen maksattaminen muilla.
- Anonyymi00013
Höpönlöpön velkoihinsa kuolevat taksisuharit turhaa yrittää mustamaalata täällä bolttia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441569Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709