Aikamiehet ruokkivat vesilintuja Pielavedelläkin

Anonyymi-ap

jotka kesyyntyvät ja sitten he lahtaavat ne 20.8 jonka jälkeen he pitävät itseään mestarimetsästäjinä.

Äkkiä luulisi että tuota tekevät vain finninaama pojat, peräkammarin asukit mutta ei, aivan työssä käyvät aikuiset "miehet" jotka eivät taida muuten saada saalista kun täytyy jyväruokinnalla kesyttää linnut jotta pääsevät esittämään "kovaa äijää"

21

2180

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reppanoita riittää meillä pielavedelläkin . Kaljanjuonti ja metästys on monelle miehelle ainoat harrastukset ja kehumisen aiheet.

• Anonyymi

Unohdit kalastuksen.

• Anonyymi

Eräs oikea metsästäjä mies ihmetteli myöskin nykytilannetta kesytettyjen lintujen lahtauksesta ja kertoi hyvän vertauksen.

Sorsien syöttäjät pitävät itseään kovina ja taitavina tosimiehinä ja vertasi tilannetta siihen jos joku mies joka saa naista vain rahalla ostamalla eikä muuten ikinä niin onko oikein tässä tilanteessa pitää itseään kovana naisten kaataja ja pukkina ?

• Anonyymi

Tuo pitäis lailla kieltää.

• Anonyymi

Myöskin maaningalta löytyy näitä "miehiä" jotka eivät ilman kesyttämistä saa saalista.

• Anonyymi

Ne on tosimiehiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on tosimiehiä

Sitten ne pönöttää facebookissa naama punaisena kun saaneet jyvillä houkutellun sorsan saaliiksi.

• Anonyymi

Ettekö saaneet saalista vai mikä se reppii? 😃

• Anonyymi

Mehtäkanalintujen metästys on kielletty viljapelloilta, miksei vesilintujen lahtoominen jyviltä ?

• Anonyymi

Ei ole kielletty vilja pelloilta metsäkanalintujen metsästystä!

Tuo sorsien ampuminen ruokintalautoilta on kyllä hieman epäeettistä.
        Varsinkin kun niitä lahdataan monta kymmentä.
        Nykyaikana ei enää ihminen tarvitse riistaa ampua ruuaksi että pärjää.
        Riittää kun ampuu vain yhden tai kaksi kaudessaan että saa maistaa herkullista riistaruokaa mutta ei se pidä olla pääasiallinen ravinto nykyään.

• Anonyymi

Onkohan meillä Pielavedellä niitä metästäjiä jotka kesyttää myöskin kyyhkyset herneruokinnalla ja sitten valtavat määrät tappavat kesyyntyneitä kyyhkysiä ?

Huomennahan se alkaa kyyhkysjahti.

• Anonyymi

Olen kuullut että semmoista tapahtuu.Ja sitten nämä vielä vastustaa tuulimyllyjä.

• Anonyymi

Fei osu muuten haulikolla, kun kesyttää niin voi ampua muutaman metrin päästä ettei jää kun jalat jäljelle.

• Anonyymi

Ruokintalautalta saa helposti kolme sorsaa yhdellä laukauksella.

• Anonyymi

Kai siellä saa tanhukin käydä syömässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai siellä saa tanhukin käydä syömässä?

Saa, kun ei ole jäävi

• Anonyymi

Hahha

• Anonyymi

Kyllähän himo metsästäjät keinot keksii kunhan pääsevät mahdollisimman paljon ampumaan.

• Anonyymi

Täällä laukkalan savijärvessä ainakin on sellaiset paukkeet alotuspäivänä että iliman jyvillä kesytystä ei olisi puoliakaan laukauksia mitä nyt on.

• Anonyymi00021

Yksi sorsa kun lentää korkealla niin tottahan siinä pitää ryskyttää ampua kuorossa.

• Anonyymi00022

Kajaanissa on kielto ettei sorsia saa ihmiset ruokkia niin miksi ei kielletty lauttaruokkimista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      799
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      159
      790
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      22
      787
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      101
      767
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      718
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      650
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      36
      558
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      490
    13. 39
      465
    14. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe