Haluatko tietää, minkälainen on ihannenaiseni

Anonyymi-ap

Kysymys sinulle nainen. Otaksun, että sinua kiinnostaa tietää, koska peilaat itseäsi kysymykseen ja olet ehkä epävarma.

Ihannenaiseni on juuri sellainen kuin sinä olet. Ihannemitat, työhön tottuneet kädet, urheilullinen, jäntevä naarastiikeri, mielenkiintoinen luonne, hyvä huumorintaju, kaunis ja erityinen persoona. Olet ainutlaatuinen, siksi.

62

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin omin tän koska naarastiikeri.. Miu!
      Kiitos 🤔😎🤝 Hän mies on mun ihannemies ja piste. Ajattelen, että jos me käveltäis käsikädessä yhessä tuolla, niin näytettäis hyvältä. ❤️‍🔥

      • Anonyymi

        Etkä sinä ole hän. Omin koska tiikeri ja koska tiedän että se ärsyttää että täällä omitaan näitä. :-)


      • Anonyymi

        oon.


    • Anonyymi

      Joo todellakin omin tämän! On ihmmemitat, mielenkiintoinen luonne, huumorintajua ja erityisyyttä! Ja lisöksi vielämitat on! Ja olen käynyt 2 kertaa salilla!

      • Anonyymi

        Se ei käy enää salilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei käy enää salilla

        Missä sitten?


    • Anonyymi

      Lisäksi olen tarpeeksi narsistinen!

    • Anonyymi

      Ja epävarma!

    • Anonyymi

      Tää on ihan vtun varmaan vanhemmalt johnnylta

    • Anonyymi

      Kirjoittaako täällä kateelliset naiset vai miehet?

      • Anonyymi

        varmaan jos jonkinmoista hessua -sivusta


      • Anonyymi

        Kaikista parhaimmalle tuntuu kun kokonainen lauma tarvitaan päihittämään minut🤣
        Lampaat määkii laumassa ja koittaa mun saalille❤️‍🔥


      • Anonyymi

        Varmaan sekä että.
        Sivusta


    • Anonyymi

      Mun huumoria ei kaikki ymmärrä. Kämmenet auki (todella työmaiden kädet), urheilua melkein joka päivä. Kaunis en ole, mutta kai se joihinkin vetoaa.

      A

      • Anonyymi

        Et sitten ole sinäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ole sinäkään

        Miksi kommentoit aloittajan puolesta? Tuo kommentti ei siis ollut aloittajalta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommentoit aloittajan puolesta? Tuo kommentti ei siis ollut aloittajalta.

        Jos aloittaja tarkoittaa A-naista, niin muutahan kirjoituset teoiksi. =)


    • Anonyymi

      Tarkoittanet, että ihannenaisesi on sellainen, millainen luulet kohteesi olevan. Vai tunnetko muka hänet?

    • Anonyymi

      Aloitus ei ole minulle, mutta minua kiinnostaisi tietää, mikä tekee ihmisestä naarastiikerin? Millaisia ominaisuuksia pitää olla? AP kuvailee naistaan tiikeriksi ja moni vastaaja kokee olevansa sellainen. Eli millainen?

      • Anonyymi

        Tiikerinainen on villi omiaan suoleva peto..
        Käytännossä nyrkkeilyn,potkunyrkkeilyn tai kamppailulajien harrastaja ja arjen ja elämän supernainen
        Sivusta..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiikerinainen on villi omiaan suoleva peto..
        Käytännossä nyrkkeilyn,potkunyrkkeilyn tai kamppailulajien harrastaja ja arjen ja elämän supernainen
        Sivusta..

        rakastan sua


    • Anonyymi

      Anteeksi kun mua huvitti tämä, en ilkeyttäni...kun aloituksessa olisi voitu ihan hyvin luetella neljä raajaa, silmät ja hymy. Ikäänkuin aloittaja testaisi aloitusella mainitsemiaan epävarmoja ihmisiä, jotka peilaavat itseään.
      Tulin tänne etsimään yhtä keskustelua, jonka huomasin muutama päivä sitten käydessäni. Se ei liittynyt ihastumisiin, se liittyi kateuteen. En nyt löytänyt sitä. Se oli mielenkiintoinen, koska aloittaja yritti keskustella. Olin niin väsynyt sitä silmäillessäni, että kommentointi jäi. Jäisi nytkin, menen nukkumaan.

      • Anonyymi

        Aikaisin menit nukkumaan.


    • Anonyymi

      Oletko saanut keskusteluyhteyttä kohteesi kanssa

      • Anonyymi
        UUSI

        En ole.


    • Anonyymi

      No mutta työmiehen kädet??✊

      • Anonyymi

        Naisen kädet, mutta ahkeran naisen.


    • Anonyymi

      Miksi et sitten ole minun kanssa

      • Anonyymi

        Ehkä sitä pitää kysyä sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä pitää kysyä sinulta.

        Jos molemmilla ok tunteita ja tahtoa edistää asioita niin antakaa palaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä pitää kysyä sinulta.

        Mistä mä tiedän? 🤷‍♀️ ei oo mitään sinusta kuulunut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä pitää kysyä sinulta.

        Olisin kyllä jos osuis mulle. En usko kylläkään 🙈


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä pitää kysyä sinulta.

        No kysy.


    • Anonyymi

      Murmurmau vaan mutta ei tää tälle tiikerille ole.

    • Anonyymi

      Et ole ilmaissut että enää mitenkään minusta pitäisit.

      • Anonyymi

        Missä se voisi tapahtua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se voisi tapahtua?

        Jumalan huoneessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan huoneessa.

        😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍niiiii💖


      • Anonyymi
        UUSI

        Minä kyllä tykkään yhdestä! Ei vaan jaksa näitä somealustoja ja muutakaan mahdollisuutta ei horisontissa näkyvillä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan huoneessa.

        Nukun yöt Jumalan huoneessa. Siellä saa hyvät unet sanon ääneen joka ilta : "nukutaan hengityksissä"😍uskon, että kuulet. Se on Jumalallisen rakkauden huone.


    • Anonyymi

      Aika monet viestit vaihtunut tässä aloitusksessa päivän aikana. Mahtaako johtua siitä kenestä puhutaan. Ylläpidossa jotain tähän asiaan liittyvää???

      • Anonyymi

        Mitä sä tarkoitat tolla et ne on vaihtunut?
        Itekin joissain välillä huomioinut jotain samanmoista ja jopa miettinyt et kuvittelinko vaan. Kenestä muuten sun mielestä puhutaan?
        Olipa jännää että ainakaan ekalla yrityksellä en saa taas vastata tähän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä tarkoitat tolla et ne on vaihtunut?
        Itekin joissain välillä huomioinut jotain samanmoista ja jopa miettinyt et kuvittelinko vaan. Kenestä muuten sun mielestä puhutaan?
        Olipa jännää että ainakaan ekalla yrityksellä en saa taas vastata tähän.

        Ylläpidosta otetaan selvää. Heillä on vastuu ja vaitiolovelvollisuus. Sanktiot tulee sen mukaan jos oikeuksia on väärin käytetty. Jos ulkopuolisille esim virkamies luovuttaa tietoja niin sanktiot tulee sen mukaan
        Ja merkintä rikosrekisteriin.


    • Anonyymi

      Naarastiikeri, kuulostaapa hienolta.🩷🐅

      Jos jotain pitäisi valita, niin mä muistuttaisin varmaan eniten sammakkoa - tai ehkä hieman nukkavierua, sulkasatoista ja ikkunoihin törmäillyttä pyryharakkaa? ..Onko ihme ettei näillä ominaisuuksilla saa romanttisia säkeitä osakseen.. 😁

    • Anonyymi

      En peilaile itseäni mihinkään. Kauniisti kirjoitat hänestä.
      Sivusta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Täytyy olla vain Tiikeri jolla on lapiokädet! 🐯 Juuh

      • Anonyymi
        UUSI

        Ooks kova lapioimaa


      • Anonyymi
        UUSI

        Mieheltä?🤩


    • Anonyymi
      UUSI

      Mihin tarkoitukseen

    • Anonyymi
      UUSI

      kaikki aika menee miettiessä minkälainen olisi ihannemies. ei sitä ehdi miettimään miten olisi hyvä nainen.

    • Anonyymi
      UUSI

      En halua tietää, koska en halua tutustua keneenkään, joten kenenkään mielipiteellä ei ole mitään merkitystä!!

    • Anonyymi
      UUSI

      Varmaankin sellainen nainen jonka lähellä sinulla on hyvä ja hyväksytty olo. Joka arvostaa sinua ja toimii elämässään sinun parhaaksi. Osaa olla hellä sinulle ja huomioida sinun tarpeet ja tunteet. Rakastaa.
      On sinun ystävä. Tukee sinua kun elämä potkii tai sinä sairastat. Keskustelee ja ymmärtää. Antaa sinulle tilaa. Tätä voisi jatkaa aika loputtomiin. Eikä nyt otettu esiin ulkonäköasioita lainkaan. Sillä jos tämän lisäksi on ulkonäkö osittain edes kunnossa niin se on vain bonusta?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä minua nauratti tämä

        Ah

        No nii oonkii

        Ja on yritetty kehittää

        Ei minua voi enempää parannella

        Kiva


      • Anonyymi
        UUSI

        Mitäs sinä sitten annat? Vai otat vain hellyyttä ja huolenpitoa vastaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua nauratti tämä

        Ah

        No nii oonkii

        Ja on yritetty kehittää

        Ei minua voi enempää parannella

        Kiva

        🌼🌼🌼


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sinä sitten annat? Vai otat vain hellyyttä ja huolenpitoa vastaan?

        Niin,nämä harvoin mitään antaa,ovat vain ottamassa ja vaatimassa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittajalle kysymys.
      Poltanko paljon tupakkaa?

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin kauniisti kirjoitat. Jos olisin hän, olisi kunnia olla ihannenaisesi.
      Hän on minun ihannemieheni. Uskon, että olisimme hyvä tiimi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Joel? 😁😍😘 ps.olet paras kaikista ja tulet aina olemaan

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kiinnosta pskan vertaa ja siksi jätin viimeisen kappaleen lukematta. Kun ei kiinnosta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Katsoit taas niin rakastuneesti. Sen huomaa muutkin 🫠

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Raakkujen tappajat

      Hienosti meni. Vajakki motokuski rämpi joessa ja tappoi läjän raakkuja. Toivottavasti joutuu maksamaan jokaisesta korvau
      Suomussalmi
      349
      3116
    2. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      305
      2817
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      13
      1546
    4. Oho! Hanna Pakarinen sai Roope Salmisen suivaantumaan Vain elämää lehdistötilaisuudessa:"Per**kele!"

      Oho, tämä asia näytti osuvan Salmisen hermoon jopa niin, että piti sanoa oma mielipide kesken Pakarisen haastattelun...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1281
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      45
      1189
    6. No nyt on motomies

      Biologi ja tutkimussukeltaja Myyri Sysivesi oli viime viikolla Suomussalmen Hukkajoella tekemässä jokihelmisimpukoiden e
      Kuhmo
      22
      1083
    7. Raakkuja kuoli tuhansia k*sipääkuljettajan takia

      https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/311c5b57-3641-4cb6-a643-a6aad34372fb No, sakko per kuollut raakku melkein 600
      Maailman menoa
      163
      1082
    8. Ei sinun nainen

      Kannata koskaan epäröidä mitään. Pidän edelleen sinusta todella paljon ja olet kuin suunniteltu minulle. Oli suorastaan
      Ikävä
      53
      1025
    9. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      6
      950
    10. Haluatko tietää, minkälainen on ihannenaiseni

      Kysymys sinulle nainen. Otaksun, että sinua kiinnostaa tietää, koska peilaat itseäsi kysymykseen ja olet ehkä epävarma.
      Ikävä
      62
      906
    Aihe