Martinalla ei ole tarvetta vetää vartin iloja eikä myydä itseään

Anonyymi-ap

Martinalla ei ole tarvetta vetää vartin iloja eikä myydä itseään.

18

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole Jutta Larmillakaan, eikä Ilona Siekkisellä eikä monella muullakaan valmentajalla. Suomessa ei taida olla yhtäkään hyvinvointivalmentajanaista, joka olisi saanut tuomion huumeidenkäytöstä, ellei Sofiaa lasketa, mutta hänkään ei enää valmenna. Miehissä saattaa olla valmentajina ainakin niitä jotka on saaneet tuomion dopingista, huumeista ei tietoa. Joillakin saattaa olla menneisyydessä paha päihdeohjelma mutta päässeet siitä yli.

    • Anonyymi

      Aloitus viittaa taaskin Sofia B- ja tälläiset aloitukset pitäisi kyllä silloin ylläpidon poistaa .

    • Anonyymi

      Arvostan Martinaa.

      • Anonyymi

        Sofiasta ja Martinasta pitäisi tehdä ylläpidon päätös ja vaikka yhdeksi kuukaudeksi, ettei heistä yhtään aloitusa eikä kommentoida voida palstalla sinä aikana.Olen katsonut ainoastaan näistä kahdesta henkilöstä kokoajan tehdään aloituksia päivästä viikkoon kuukaudesta vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiasta ja Martinasta pitäisi tehdä ylläpidon päätös ja vaikka yhdeksi kuukaudeksi, ettei heistä yhtään aloitusa eikä kommentoida voida palstalla sinä aikana.Olen katsonut ainoastaan näistä kahdesta henkilöstä kokoajan tehdään aloituksia päivästä viikkoon kuukaudesta vuoteen.

        Et ole äidinkielen opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiasta ja Martinasta pitäisi tehdä ylläpidon päätös ja vaikka yhdeksi kuukaudeksi, ettei heistä yhtään aloitusa eikä kommentoida voida palstalla sinä aikana.Olen katsonut ainoastaan näistä kahdesta henkilöstä kokoajan tehdään aloituksia päivästä viikkoon kuukaudesta vuoteen.

        Mitenkäs nämä alustan omistajat sitten saisivat rahaa?
        Etenkin Martina tuo heille tuloja paljon, koska hän kiinnostaa ja hänestä kommentoidaan runsaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs nämä alustan omistajat sitten saisivat rahaa?
        Etenkin Martina tuo heille tuloja paljon, koska hän kiinnostaa ja hänestä kommentoidaan runsaasti.

        Niinpä! Se että hyvin menestyvää yrittäjää ja perheenäitiä mustamaalataan keskustelupalstoilla ja aikanaan myös Seiskassa, niin sehän toi ja tuo näille ns. medioille rahaa ja mielenterveysongelmaisille ja sairaan kateellisille tyydytystä. Eihän sellaiseen hyvin menestyvän yrittäjän ja perheenäidin ja hänen lähipiirinsä mustamaalaamisen nyt saa mitään stoppia laittaa. Martinan lapsetkin on jo heidän tähtäimessä seuraavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Se että hyvin menestyvää yrittäjää ja perheenäitiä mustamaalataan keskustelupalstoilla ja aikanaan myös Seiskassa, niin sehän toi ja tuo näille ns. medioille rahaa ja mielenterveysongelmaisille ja sairaan kateellisille tyydytystä. Eihän sellaiseen hyvin menestyvän yrittäjän ja perheenäidin ja hänen lähipiirinsä mustamaalaamisen nyt saa mitään stoppia laittaa. Martinan lapsetkin on jo heidän tähtäimessä seuraavaksi.

        Ai se yh-perheenäiti, joka riehui festareilla ja kerran jopa roikkui erään tunnetun jääkiekkoilijan paidassa kiinni ja tietääkseni on saanut oikeudesta tuomion väkivallasta sekä on syyllistynyt vielä rattijuoppouteen.....hm .

        Onko tämä samainen perheenäiti oikein hyvin menestyvä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se yh-perheenäiti, joka riehui festareilla ja kerran jopa roikkui erään tunnetun jääkiekkoilijan paidassa kiinni ja tietääkseni on saanut oikeudesta tuomion väkivallasta sekä on syyllistynyt vielä rattijuoppouteen.....hm .

        Onko tämä samainen perheenäiti oikein hyvin menestyvä ?

        Voisitko sinä myös vaihtaa levyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se yh-perheenäiti, joka riehui festareilla ja kerran jopa roikkui erään tunnetun jääkiekkoilijan paidassa kiinni ja tietääkseni on saanut oikeudesta tuomion väkivallasta sekä on syyllistynyt vielä rattijuoppouteen.....hm .

        Onko tämä samainen perheenäiti oikein hyvin menestyvä ?

        Oijoijoi, kerro ihmeessä enemmän. En ole koskaan tällaisia juttuja kuullut. Ihanko paidassa roikkui, oli todella iso kiekkoilija, varmasti kolmatta metriä pitkä, eiks tää Martina ole itse yli 160 cm ?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Se että hyvin menestyvää yrittäjää ja perheenäitiä mustamaalataan keskustelupalstoilla ja aikanaan myös Seiskassa, niin sehän toi ja tuo näille ns. medioille rahaa ja mielenterveysongelmaisille ja sairaan kateellisille tyydytystä. Eihän sellaiseen hyvin menestyvän yrittäjän ja perheenäidin ja hänen lähipiirinsä mustamaalaamisen nyt saa mitään stoppia laittaa. Martinan lapsetkin on jo heidän tähtäimessä seuraavaksi.

        Ei saa loukata mielenterveysongelmaisia ja sairaalloisen kateellisia. Ne voi heti tehdä vastaiskun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko sinä myös vaihtaa levyä?

        Ei se pysty koska sitä on vedetty hiustenpidennyksistä eikä se anna sitä koskaan anteeksi.


    • Anonyymi

      Martina 👍

    • Anonyymi

      Vartin ilot, vois vaihtaa levyä jo.

      • Anonyymi

        No itse Sofia on poliisin nauhoituksissa puhunut näistä vartiniloista ja niiden vaikutuksista.


      • Anonyymi

        Vartin iloja käyttävä on huumevastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse Sofia on poliisin nauhoituksissa puhunut näistä vartiniloista ja niiden vaikutuksista.

        "haluan perheen ja läsnäolevan miehen"


    • Anonyymi

      Siinäpä tuote, joka ei käy kaupaksi edes ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe