Minä etsin sinua katseellani. Haluan sut🤗
Näin vahvasti ennen sinua en ole koskaan tuntenut. Sinä vain😌 Rakas❤️
Nähtäisiinpä
16
625
Vastaukset
- Anonyymi
toivotaan et nähään viel joskus.. <3 :)
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Sun pitäis tehdä jotain sen eteen että nähtäis.. niinku ottaa yhteyttä muhun, vai toivotko et randomisti vaan kohdataan sattumalt jossai ahkul. (vaik seki on kyl mahollist välil)
- Anonyymi
Halaa minua tiukasti, kun näet 😌
- Anonyymi
Halaan enkä päästä irti🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaan enkä päästä irti🥰
Toivottavasti teet niin 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti teet niin 🥰
Minä rakastan sinua🤗
- Anonyymi
Näitkö tänään häntä?
- Anonyymi
Lauantaina nähdään 🥰
- Anonyymi
Toivottavasti viimeistään silloin🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti viimeistään silloin🤗
Jos haluut nähä niin mulla ei oo suunnitelmia vapaapäiville 😊 laita wa viestiä jos uskallat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluut nähä niin mulla ei oo suunnitelmia vapaapäiville 😊 laita wa viestiä jos uskallat
Olet vapaalla? Ihana kuulla. 😊 Numerosi pitää ensin olla ja ainakin minusta se on saatava sinulta itseltäsi. 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vapaalla? Ihana kuulla. 😊 Numerosi pitää ensin olla ja ainakin minusta se on saatava sinulta itseltäsi. 🫠
Sitten meni ohi
- Anonyymi
Etpä sä ole halunnut paljoa nähdä kun ollaan monet kerrat oltu yhteydessä mä olisin halunnu tavata sua kyllä mutta sinä et näköjään muuta kuin sen yhden kerran olen pettynyt sinuun
- Anonyymi
Sinä kaipaat vain sitä mitä et voi saada. Jos näytän kiinnostukseni niin sinun sammmuu. Olet lapsi mieleltäsi.
- Anonyymi
Mä myös sinut...huoohh🤗🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1013248Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo12613HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752506Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k641463Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?911445Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161045Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N334964Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184955Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10857- 50834