Minä etsin sinua katseellani. Haluan sut🤗
Näin vahvasti ennen sinua en ole koskaan tuntenut. Sinä vain😌 Rakas❤️
Nähtäisiinpä
16
631
Vastaukset
- Anonyymi
toivotaan et nähään viel joskus.. <3 :)
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Sun pitäis tehdä jotain sen eteen että nähtäis.. niinku ottaa yhteyttä muhun, vai toivotko et randomisti vaan kohdataan sattumalt jossai ahkul. (vaik seki on kyl mahollist välil)
- Anonyymi
Halaa minua tiukasti, kun näet 😌
- Anonyymi
Halaan enkä päästä irti🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaan enkä päästä irti🥰
Toivottavasti teet niin 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti teet niin 🥰
Minä rakastan sinua🤗
- Anonyymi
Näitkö tänään häntä?
- Anonyymi
Lauantaina nähdään 🥰
- Anonyymi
Toivottavasti viimeistään silloin🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti viimeistään silloin🤗
Jos haluut nähä niin mulla ei oo suunnitelmia vapaapäiville 😊 laita wa viestiä jos uskallat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluut nähä niin mulla ei oo suunnitelmia vapaapäiville 😊 laita wa viestiä jos uskallat
Olet vapaalla? Ihana kuulla. 😊 Numerosi pitää ensin olla ja ainakin minusta se on saatava sinulta itseltäsi. 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vapaalla? Ihana kuulla. 😊 Numerosi pitää ensin olla ja ainakin minusta se on saatava sinulta itseltäsi. 🫠
Sitten meni ohi
- Anonyymi
Etpä sä ole halunnut paljoa nähdä kun ollaan monet kerrat oltu yhteydessä mä olisin halunnu tavata sua kyllä mutta sinä et näköjään muuta kuin sen yhden kerran olen pettynyt sinuun
- Anonyymi
Sinä kaipaat vain sitä mitä et voi saada. Jos näytän kiinnostukseni niin sinun sammmuu. Olet lapsi mieleltäsi.
- Anonyymi
Mä myös sinut...huoohh🤗🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai999530Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764947Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.524657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92411Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051632- 451448
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561377Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491321Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651281