Minä etsin sinua katseellani. Haluan sut🤗
Näin vahvasti ennen sinua en ole koskaan tuntenut. Sinä vain😌 Rakas❤️
Nähtäisiinpä
16
590
Vastaukset
- Anonyymi
toivotaan et nähään viel joskus.. <3 :)
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Sun pitäis tehdä jotain sen eteen että nähtäis.. niinku ottaa yhteyttä muhun, vai toivotko et randomisti vaan kohdataan sattumalt jossai ahkul. (vaik seki on kyl mahollist välil)
- Anonyymi
Halaa minua tiukasti, kun näet 😌
- Anonyymi
Halaan enkä päästä irti🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaan enkä päästä irti🥰
Toivottavasti teet niin 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti teet niin 🥰
Minä rakastan sinua🤗
- Anonyymi
Näitkö tänään häntä?
- Anonyymi
Lauantaina nähdään 🥰
- Anonyymi
Toivottavasti viimeistään silloin🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti viimeistään silloin🤗
Jos haluut nähä niin mulla ei oo suunnitelmia vapaapäiville 😊 laita wa viestiä jos uskallat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluut nähä niin mulla ei oo suunnitelmia vapaapäiville 😊 laita wa viestiä jos uskallat
Olet vapaalla? Ihana kuulla. 😊 Numerosi pitää ensin olla ja ainakin minusta se on saatava sinulta itseltäsi. 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vapaalla? Ihana kuulla. 😊 Numerosi pitää ensin olla ja ainakin minusta se on saatava sinulta itseltäsi. 🫠
Sitten meni ohi
- Anonyymi
Etpä sä ole halunnut paljoa nähdä kun ollaan monet kerrat oltu yhteydessä mä olisin halunnu tavata sua kyllä mutta sinä et näköjään muuta kuin sen yhden kerran olen pettynyt sinuun
- Anonyymi
Sinä kaipaat vain sitä mitä et voi saada. Jos näytän kiinnostukseni niin sinun sammmuu. Olet lapsi mieleltäsi.
- Anonyymi
Mä myös sinut...huoohh🤗🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 241529
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis37935Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔12801- 57702
- 47693
- 49690
Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28689Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai43661- 42654
- 40632