Minä etsin sinua katseellani. Haluan sut🤗
Näin vahvasti ennen sinua en ole koskaan tuntenut. Sinä vain😌 Rakas❤️
Nähtäisiinpä
16
612
Vastaukset
- Anonyymi
toivotaan et nähään viel joskus.. <3 :)
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Sun pitäis tehdä jotain sen eteen että nähtäis.. niinku ottaa yhteyttä muhun, vai toivotko et randomisti vaan kohdataan sattumalt jossai ahkul. (vaik seki on kyl mahollist välil)
- Anonyymi
Halaa minua tiukasti, kun näet 😌
- Anonyymi
Halaan enkä päästä irti🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaan enkä päästä irti🥰
Toivottavasti teet niin 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti teet niin 🥰
Minä rakastan sinua🤗
- Anonyymi
Näitkö tänään häntä?
- Anonyymi
Lauantaina nähdään 🥰
- Anonyymi
Toivottavasti viimeistään silloin🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti viimeistään silloin🤗
Jos haluut nähä niin mulla ei oo suunnitelmia vapaapäiville 😊 laita wa viestiä jos uskallat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluut nähä niin mulla ei oo suunnitelmia vapaapäiville 😊 laita wa viestiä jos uskallat
Olet vapaalla? Ihana kuulla. 😊 Numerosi pitää ensin olla ja ainakin minusta se on saatava sinulta itseltäsi. 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vapaalla? Ihana kuulla. 😊 Numerosi pitää ensin olla ja ainakin minusta se on saatava sinulta itseltäsi. 🫠
Sitten meni ohi
- Anonyymi
Etpä sä ole halunnut paljoa nähdä kun ollaan monet kerrat oltu yhteydessä mä olisin halunnu tavata sua kyllä mutta sinä et näköjään muuta kuin sen yhden kerran olen pettynyt sinuun
- Anonyymi
Sinä kaipaat vain sitä mitä et voi saada. Jos näytän kiinnostukseni niin sinun sammmuu. Olet lapsi mieleltäsi.
- Anonyymi
Mä myös sinut...huoohh🤗🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797