3:24
이 seiska.fi/tuoreimmat
+
1
TILAA
Etusivu
Vain Seiskassa
Kotimaa
Ulkomaat
Kunin
Suosituimmat
Tuoreimmat
Kotimaa 21.08. 20:30
Katri Riihilahti esitteli upean vauvavatsansa - Käärijäkin innostui: "Hot mama!"
Kotimaa 21.08. 15:30
Kerttu Rissaselle kävi harmillisesti festareiden jälkeen - Seiskan lukija...
Kotimaa 21.08. 19:00
Ilkka Ihamäki vastaa kiperään parisuhdekysymykseen -...
Kotimaa 21.08. 14:06
Suosikkijuontaja Karoliina Tuomiselta shokki-ilmoitus
Ja mulla lukee Instagramissa että Lorena Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti minun Instagram kelasta jossa soitan kitaraa
Seiska lehti taso
19
151
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä nähdään mikä Suomi on
Lorena Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti minun Instagram kelasta jossa soitan kitaraa se ei meinaa mitään Kerttu Rissasen rinnalla- Anonyymi
Kerttu Rissanen Esko Eerikäinen muka
Isompia nimiä Seiskalle
Vaikka Lorena Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti minun Instagram kelasta jossa soitan kitaraa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerttu Rissanen Esko Eerikäinen muka
Isompia nimiä Seiskalle
Vaikka Lorena Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti minun Instagram kelasta jossa soitan kitaraaAntaa olla Varkaus ja Suomi
Ei enää noteerata näkee mikä tää maa on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa olla Varkaus ja Suomi
Ei enää noteerata näkee mikä tää maa onMinä enää esittele mitään itsestäni tässä kaupungissa ja Suomessa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä enää esittele mitään itsestäni tässä kaupungissa ja Suomessa 🤣
Painukoon julkut lehdet uutiset politikot muut ihmiset omiin piireihin
Ei kiinnosta ei kuulu mulle enää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painukoon julkut lehdet uutiset politikot muut ihmiset omiin piireihin
Ei kiinnosta ei kuulu mulle enääLoppuu jauhaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuu jauhaminen
Elää omaa elämäänsä sanoo suoraan naamatusten että ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elää omaa elämäänsä sanoo suoraan naamatusten että ei kiinnosta
Enää ette minua pidä ovimattona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää ette minua pidä ovimattona
Ei puhetta ei noteera ei mitään
Ei äänestä ei käy missään juhlissa ja tapahtumissa ja tilaisuuksissa ja festarilla museoissa katusählyssä teatterissa Warkaus salissa kirjastossa vaeltajan Erärepussa rokeissa missään
Antaa ihmetellä
Sanoo että ei kiinnosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhetta ei noteera ei mitään
Ei äänestä ei käy missään juhlissa ja tapahtumissa ja tilaisuuksissa ja festarilla museoissa katusählyssä teatterissa Warkaus salissa kirjastossa vaeltajan Erärepussa rokeissa missään
Antaa ihmetellä
Sanoo että ei kiinnostaAikuinen ihminen leikkii kuin yläasteen ja lukion teini kun pääsee valtaan et mahda mitään meille
Sinua ei otetaan mihinkään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen ihminen leikkii kuin yläasteen ja lukion teini kun pääsee valtaan et mahda mitään meille
Sinua ei otetaan mihinkäänHommaa isi Pengertie oikein Warkaus lehdessä piti vaatia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa isi Pengertie oikein Warkaus lehdessä piti vaatia
Mitäs minä vaadin 800000€
En voinut olla töissä 30vuotta
Ei annettu mt apua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs minä vaadin 800000€
En voinut olla töissä 30vuotta
Ei annettu mt apuaKaupunki menetti verotuloja 400000€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä enää esittele mitään itsestäni tässä kaupungissa ja Suomessa 🤣
Hyvä!
- Anonyymi
timo kilpeläinen
vp tissari
ropposen veli
suhosen veli
natsikallen natsinlippu
karvahattu
tirkkosen eki
robin
kissi anus
uuh uuh
skitta
nyyrikinkuja
hyttinen
lyseo
kirjasto
mark boals
red ravy yhtyeen - Anonyymi
Kuka pakottaa lukemaan seiskaa? Naapuri, äänet sun päässä?
- Anonyymi
Ohjelmatiedot ja vitsit 👍
- Anonyymi
Sarjakuva ja horoskooppi 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjakuva ja horoskooppi 👍
Tuo "Rikospähkinä" sarjakuva on ollut kauan Seiska-lehdessä :)
Mistä lähtien julkaistu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971503- 2091448
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59970Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K50747Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4673En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40666Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.34660