Miten se sitten kuuluisi pelata jollei kysymyksestä pääteltynä pidä edes yrittää voittaa?
Yritätkö voitaa takaisin pelatessa menetetyt rahat?
1
242
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Se pitää vain tajuta mitkä on esim. loton ja eurojackpotin todennäköisyydet korkeimmissa voittoluokissa. Luokat kummassakin pelissä kaikki numerot löytyy wikipediassa kaavoineen. Youtubessa on hyviä matematikka videoita. Jos suoraan sanon, niin aika monella viikosta toiseen pelaavalla jää ns. isot luokat saamatta tai sen kiinnisaamiseen menee vuosikymmenet. Itse olen pelannut niin euroa kuin lottoa samoilla riveillä kauan, ja olen alkanut miettimään ettei päävoitto ole minulle se juttu. Eurossa saa viisi oikein tuloksella jo ihan hyvän tuloksen, lotossa kuusi plus lisä vaatii nykyisellä pelillä myös plussan jonka todennäköisyys on oma juttu. Mutta jokaisella on oma uskonsa, Suomessa on uskonvapaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715