En ole itse politiikka vielä kovin kauaa seurannut.. Se vähä mitä olen niin tuntuisi siltä että oikein kilpailevat kuka puhuu eniten paskaa ja keksii mukavimmat lupaukset.. Hävettää myöntää mutta olen joskus persuja äänestänyt, koska uskoin sinisilmäisenä näitä kauniita puheita. Sitä virhettä en koskaan enää tee! Sitten mennäänpä siihen asiaan.. Kiinnostaisi kuulla mitkä persujen valheet ovat teihin eniten iskeneet?
Pahempi toistaan
7
154
Vastaukset
- Anonyymi00003
Kannattaa kysyä Jussilta, mitä mieltä hän on rehellisyydestä ja totuuden puhumisesta.
- Anonyymi00004
Tai Hillalta.
- Anonyymi00006
Miksi kysyt persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava ääliöoikeistolainen sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi? Estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla ja banneilla niiden häiritessä sinun persujen maalittamista. Korvaten ne yksinpuheluillasi mielikuvituskavereittesi kanssa joiden kanssa väittelet jokaisessa viestiketjussa..
- Anonyymi00007
Sitten vain toistamaan ne samat itkuvirret jotka toistat jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta vuoden jokaisena päivänä aina uudestaan ja uudestaan. Ja kuten aina ennenkin sensuuri kehiin kun sinun persuvainoa Niuvanniemeltä käsin häiritään.
- Anonyymi00008
Nämä ne ovat aina yhtä viihdyttäviä ap eli avauksesi joissa sinä esität kysymyksiä itsellesi. Minkä toistat "vain" vuoden jokaisena päivänä satoja kertoja.
- Anonyymi00009
vappusatanen !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786