Onko Lulu Ranne transistori?

Anonyymi-ap

Naama on miehisen kulmikas.

Nimikään ei vaikuta aidolta.

Mitä mieltä olette?

31

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lulu on seksikäs mature!

      • Anonyymi

        Lulu on kyllä ikäisekseen himoittava naaras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lulu on kyllä ikäisekseen himoittava naaras.

        Naaras? Oletko päässyt kopasemaan, kun olet noin varma? Ainakin näyttää ihan mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naaras? Oletko päässyt kopasemaan, kun olet noin varma? Ainakin näyttää ihan mieheltä.

        Tämä täti vaikuttaisi transistorilta..

        https://x.com/i/status/1824211131197464810


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestä ketä?

        Tunsitko äänestä tuon kimittäjän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän transuja vanhuksissakin on.

        https://www.everydayhealth.com/emotional-health/what-its-like-to-come-out-as-trans-in-your-fifties-or-later/

        #Kyllähän transuja vanhuksissakin on.#
        HÖH....mites se ikään katsoisi...liukenisi vanhemmiten poies...??:P


    • Anonyymi

      Naisministereiltä pitäisi ottaa näytteet, että tiedetään ovatko päässeet asemaansa vain harjoittelemalla vai onko käytetty laittomia tai ainakin Raamatunvastaisia keinoja.

      Lululla on naama näkkärillä kun on persu. Liittyisi Vasemmistoon Liin kaveriksi, niin heti olisi pantavamman näköinen. Diplomi-inssin kanssa kannattaa aina panna, tulee viisaita lapsia.

      • Anonyymi

        Niinhän sitä sanotaan, että insinöörit syntyvät siitä toisesta reiästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sitä sanotaan, että insinöörit syntyvät siitä toisesta reiästä.

        Jos DI:n arkun äärellä pappi lausuu "insinööri" , niin arkusta kajahtaa "DIPLOMI!"


      • Anonyymi

        Ton kanssa jos urospuolinen panee, ei tuu minkäänlaisia lapsia.


    • Seksikäs katse hänellä - ei yhtä seksikäs kokonaisuus kuin Purralla. Käykää Specsaversilla! ;))

      • Anonyymi

        Seisottaa jo! 👀😂🤣


    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä, että ei ole totta, että Lululla oli kolme mieltä. Lululla on kolme rannetta, ja yksi niistä miehensä varsinkin iltaisin.

      • Anonyymi

        Onkos genetiivi Rannen vai Ranteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos genetiivi Rannen vai Ranteen?

        Ranne Jänne-Tuppinen.


    • Anonyymi

      Noniiiih paIstavassari sai taas uuden irvailun kohteen. Mutta ihan ok, että te alemman tason eIiöt todistatte joka päivä 24/7, millainen haittaIaji olette ja mikä on maanpäällinen tehtävänne.

    • Anonyymi

      Relekosunen tais olla entistä japania.

    • Anonyymi

      No varmaan putkiradion putki.

    • Anonyymi

      Voi olla.

    • Anonyymi

      Olisko liskoihminen?

    • Anonyymi

      onhan tuo ranne outo sukunimi mut mulle tuli sillon heti mieleen että ranne ku heiluu persuilla..

    • Anonyymi

      Komea miesoletettu on. Semppiä kahden salkun kanssa kompurointiin. Lindströmmille voi kilauttaa tarvittaessa.

    • Anonyymi

      Onko Tyttö Tokkuraisen pää veistetty puusta? Se on niin kulmikas ja usein maali rapisee pinnalta. 🤔

      • Anonyymi

        Lulu on kuuma milf, melkein jo granny. Hänen kanssaan sopisi vehkeet hyvin yhteen. Pari miljoonaa voisi tallettaa heti. Tytti on demari eikä siksi pääsisi yhtä pitkälle. Tytillä on aina toinen käsi toisen taskussa kuten demareilla on tapana. Muut maksaa kun demarit pummii.


    • Anonyymi

      Ylen Arffman on kanssa mies paikallaan.

    • Anonyymi00030

      Miesten sarjassa ainakin kuntoilee.

    • Anonyymi00031

      Sehän on ihan kauniin naisen näköinen. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun kaikissa naisissa on vikaa? Ottaisin Lulun mielelläni, jos olisi vapaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe