Eikö sua rassaa tämä, ettei tapahdu mitään

Anonyymi-ap

eikä edes nähdä? Oletko miettinyt tekeväsi jotain asian eteen? Tapahtuneen perusteella on selvää, että sinun tulee tehdä ensimmäinen liike, jos yleensä asia mietityttää. Naiselle.

43

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tee mitään

      • Anonyymi

        Just näin- älä tee mitään älä tee virheitä, voi juilia ohimoa vaikka vuosien päästä vielä, eli jyrkkä ei irtonumeroille


    • Anonyymi

      Miks mun aina pitää???

      • Anonyymi

        Ai sun. Eiköhän vastaus ole jo annettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sun. Eiköhän vastaus ole jo annettu

        No ei ole. En muista sellaista


    • Anonyymi

      Rassaa Ihan hitokseen.

    • Anonyymi

      tää on menny jo ihan mahdottomaks. kiinnostat eniten ja sulle en puhu irl.

      • Anonyymi

        Mikset puhu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset puhu?

        koska en voi. en jaksa enää sua alan vihaamaan menee helpoiten sillee


    • Anonyymi

      Myönnä että itse et uskalla!!

    • Anonyymi

      Miten aattelit et teen tän ensimmäisen liikkeen kun oot blokannut mut igssä, dcssa, laitanko sulle pinteressissä viestiä vai mitä häh, mulla ei oo sun snäppiä, ei ooo sun numeroo, irl en oo lähestymäs ennen ku oon 100% varma et palstal se oot sinä etkä mikää trolli yms, nih xd

      • Anonyymi

        Teenkö sulle spotifyssä listan jossa jokaisen biisin nimi on kirjain joista muodostuu sana ja paikka missä nähdään? Vai mitä ootat mun tekevän tässä tilanteessa? Mä ootan et annat jonkun vinkin tai otat yhteyt suoraa xd


      • Anonyymi

        Ohi menee, eli tapauksesi on joku toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teenkö sulle spotifyssä listan jossa jokaisen biisin nimi on kirjain joista muodostuu sana ja paikka missä nähdään? Vai mitä ootat mun tekevän tässä tilanteessa? Mä ootan et annat jonkun vinkin tai otat yhteyt suoraa xd

        Ota sä muhun. Otin eston pois.


      • Anonyymi

        Jos joku on blokannut sut, ei se halua sun ottavan yhteyttä.


      • Anonyymi

        Mä tunnen itseni ihan totaalisesti nöyryytetyksi. ☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku on blokannut sut, ei se halua sun ottavan yhteyttä.

        Onpa syvällinen ydinsanoma naisena esiintyvälle gubelle kauan oot jo jaksanut jurnuttaa😬


    • Anonyymi

      Rassaa mutta himmailen, koska en tiedä mitä hän ajattelee ja haluaako nähdä enää.
      Mutta jättäisinkö niin etten näkisi enää koskaan. En jättäisi.

      • Anonyymi

        Yhteyttä ottamalla selviää mitä ajattelee.


    • Anonyymi

      En tee enää mitään. Menen eteenpäin.

      • Anonyymi

        Game over vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Game over vai?

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        😂😂😂 yksi ketju vielä.., ja toinen, jos hän vastaisi 😘


    • Anonyymi

      Like on lääke

      • Anonyymi

        Musta on uus valkone😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on uus valkone😉

        No eipä siltä vaikuta


    • Anonyymi

      Onhan tässä jo 10 vuotta mennyt…

      • Anonyymi

        20.


    • Anonyymi

      Rahat loppu,ei voi baariinkaan lähteä.

    • Anonyymi

      tragedia koko pska 😮‍💨 mennää jo eteenpäin

    • Anonyymi

      Kyllä rasittaa ja rassaa mutta
      Tiedän samalla mikä mun tilanne paremmin kun sinä
      siellä kaukana jossain .
      Ja sen ettei oikea aika ole nyt.
      Nai,elta ->Miehelle.

      • Anonyymi

        Voi sinua salaperäistä naista. Oikea aika? Naurattaa tuo käsite. Oikea lääke on rakkaus ja intohimo. Mieheltä naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua salaperäistä naista. Oikea aika? Naurattaa tuo käsite. Oikea lääke on rakkaus ja intohimo. Mieheltä naiselle.

        Höpölöpö! Pussailua pakkasessa😘🤤


    • Anonyymi

      Jotain tosi lapsellista alle 25 juttua

    • Anonyymi

      Rassaa kyllä päivittäin ja paljon 🫣
      Rehellisesti sanottuna olen ajatellut, että jos näkisimme kasvotusten ja tekisimme yhdessä asioita, voisimme oppia tuntemaan toisemme paremmin ja suvemmin, mutta en enää kehtaa ehdottaa näkemistä sillä olen niitä ehdotellut jo niin monesti tänävuonna saaden vaihtuvan kilteisen vastauksen samalla kun olet itse kertonut toivovasi näkemistä 😅 Ehdota itse minulle ajankohta niin nähdään ja voisitko samalla kertoa mikä ihmeen tapahtuma on tapahtunut kun en nyt pääse jyvälle aloituksesi perusteella? 😅

    • Anonyymi

      Rassaahan minnuu ja aika pahasti rassaakin, mutta minkä tapahtuneen perusteella? Mihin viittaat?

    • Anonyymi

      Ei rassaa enää. Luovutin jo ja päästin irti sinusta. Palstalla käyn toisinaan tavan vuoksi kun ei nukuta eikä muutakaan tekemistä.

    • Anonyymi

      Ei kannata naisia haikailla ja jos ei halua nähdä niin uutta muijaa kehiin sellanen joka on nätisti haluaa nähdä paskakasat kannattaa jättää taakse jos ei osaa olla ja käyttäytyä

      • Anonyymi

        Ei ole koskaan sellaiseen haluttu tutustua!


    • Anonyymi

      Rassaa, ihan hiton paljon.

    • Anonyymi

      Kyllä rassaa ja paljon. Ei riitä sanat sen määrää kertomaan. Mihin tapahtuneeseen ap nyt viittaa?

      • Anonyymi

        Siihen, ettei me nähdä, jos vielä sattuisi olemaan kaipausta tällä hetkellä. Aika rankkaa sellainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen, ettei me nähdä, jos vielä sattuisi olemaan kaipausta tällä hetkellä. Aika rankkaa sellainen.

        On, mutta niin totta. Tein liikkeen suuntaasi, ei oikein ottanut tulta alle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe