En ole tyyppiäsi, mahdollisesti

Anonyymi-ap

Sinulle pitää olla erilainen mies, en vain osaa sanoa minkälainen. Varma en voi olla. Meillä on silti koko joukko asioita, jotka yhdistävät, mutta onko enemmän niitä, jotka erottavat. Näitä ei voi tietää, jos ei kokeile. Koen kuitenkin hyvin syvää henkistä yhteyttä ja sielujen sukulaisuutta, mitä se sitten lieneekään ja mitä merkinneekään. Paljon riippuu sinusta.

34

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai se nainen olisi näyttänyt jos sua vihaa

      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä tuon vihan nyt kiskaisit? Eikö useimmat ihmiset suhtaudu aika neutraalisti ihmisiin kuitenkin?

        sivusta vaan


    • Anonyymi

      Alat kuulostaa epätoivoiselta.

    • Anonyymi

      Mä tiedän kyllä itse minkälainen mies mulle sopii.

    • Anonyymi

      Mikä se koko joukko on? En minä ainakaan tunne häntä

    • Anonyymi

      siis no rehellisesti entiedä ooks liian munaton mul? pitää olla pallit munkanssa muuten menee ihan pelleilyksi. munkaa ei tossukat pärjää.

    • Anonyymi

      Et sinä voi määritellä mikä on kenenkin "tyyppi".
      Itselläni ei edes ole mitään tyyppiä. Olen ihastunut aikoinani erityyppisiin miehiin.

      • Anonyymi

        ELi olet tuuliviiri


    • Anonyymi

      Tietysti olet tyyppiäni. Olen tavannut elämässäni tuhansia miehiä ja sinä olet niitä harvoja joihin ihastuin. En ihastu usein. Kaikki muu on soviteltavissa kun on tällaisia tunteita toista kohtaan. Naiselta miehelle.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kapanteolta ei ihastumisesta.
        Suhtaudut häneen kun rahanteko välineeseen.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kapanteolta ei ihastumisesta.
        Suhtaudut häneen kun rahanteko välineeseen.
        Sivusta

        Sitten et ymmärtänyt kommentiani ollenkaan. Luit sen aivan toisin kuin tarkoitin.
        Yritin sanoa, että VAIN hän on tyyppiäni koska on ainoa, johon ihastuin. Mitä ihmettä sinä luit. Pidä suusi kiinni kun luetunymmärämisesi on tuolla tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kapanteolta ei ihastumisesta.
        Suhtaudut häneen kun rahanteko välineeseen.
        Sivusta

        Tämä lause "Kaikki muu on soviteltavissa kun on tällaisia tunteita toista kohtaan."
        tarkoittaa että RAKASTAN häntä ja kaikki muu on soviteltavissa eli kestän häneltä mitä vaan, koska rakastan. Miten sinä Iahopää sen ymmärsit kun noin kirjoitit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä lause "Kaikki muu on soviteltavissa kun on tällaisia tunteita toista kohtaan."
        tarkoittaa että RAKASTAN häntä ja kaikki muu on soviteltavissa eli kestän häneltä mitä vaan, koska rakastan. Miten sinä Iahopää sen ymmärsit kun noin kirjoitit?

        Anna olla jo.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna olla jo.

        sivusta

        Miksi antasin. Tyhmä ihminen lukee ihan omiaan ja väittää kaupankäynniksi. Miten tuo ihminen oppisi lukemaan, jos sille ei selvennä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna olla jo.

        sivusta

        Antaisitko itse olla, jos joku sinua selvästi tyhmempi alkaisi arvostella väärin perustein? Tuskinpa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi antasin. Tyhmä ihminen lukee ihan omiaan ja väittää kaupankäynniksi. Miten tuo ihminen oppisi lukemaan, jos sille ei selvennä?

        Kyllä se on tyhmä ihminen joka retkahtaa anonyymi palstalla pelkän kirjoituksen takia!
        Että katsoo peiliin vaan ihan itse.
        Eikä sivistynyt jää itseään kehumaan ja jankkaamaan asioita.
        Niin paistaa ikä tuostakin läpi.


    • Anonyymi

      Sulla taisi käydä joku hoito kylässä kun nyt on eri ääni kellossa...toivon ettei tämä olis tietenkään minun kullalta.🤔

      • Anonyymi

        Tiedät etten kirjoittaisi sinulle noin kuin ap. Ikävä sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät etten kirjoittaisi sinulle noin kuin ap. Ikävä sinua

        Niin tiedän...anteeksi, tutka oli nyt illalla sekaisin ja meni hieman ylitulkinnaksi. Nyt nukkumaan niin huomenna jaksaa lähteä liikenteeseen 😉


    • Anonyymi

      Kaikille naisille sopii parhaiten sellainen perus Timppa, joka osaa ja haldaa hommat. Hyvästä perheestä, koulut käynyt ajelee bemarilla. Siisti tukka ja vaatteet muodin mukaiset.

      • Anonyymi

        Tuliko tyrkylle tietoisesti😂😁
        Naiselta.


      • Anonyymi

        Ei kiitos, minulle ainakaan mitään Bemari-miestä. Koulutettu saa mielellään olla kyllä, mutta ne perus-Timpat yleensä eivät ole, jos siis korkeakouluista puhutaan.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse ola hyvästä perheestä, ei tarvitse olla koulutettu eikä tarvitse edes ajaa autola. Olette te lapsia täällä suurin osa. Hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse ola hyvästä perheestä, ei tarvitse olla koulutettu eikä tarvitse edes ajaa autola. Olette te lapsia täällä suurin osa. Hyi.

        Täällä on äitin ja isin kultamuruja jotka on saanu elämässä kaiken. Auta armias ku korttelin komein mies näyttää perävaloja niin elämän suurin tragedia on valmis.🤭


    • Anonyymi

      Piti oikein miettiä. Hän ei ole tyyppiäni, mutta jostain syystä olen ennenkin retkahtanut samaan miestyyppiin. Ja onko näissä hyvin käynyt, ei!

    • Anonyymi

      Mun miestyyppi on tänä päivänä luotettava mies, pitää sen minkä lupaa. Itse olen valinnut, mitä on ollut. Ehkä olen oppinut jotain jostain.

    • Anonyymi

      AP
      Sullä on täydelisyyden hakusen perfektionistin ongelma.
      Et hahmota sitä ettei yksikään ihminen ole täydellinen
      Ja kokonainen .
      Sen lisäksi olet luultavasti keskittynyt naisesi kanssa
      Vain asioiden hyviin ja kivoihin puoliin .
      Olisikohan niistä asioista joka teille vaikeita ja
      Jossa oneniten vielä oppimista ja lehittimiistä
      Ja lopettaa kulkeminen vain paras ja täydellinen kelpaa
      Minulle linssien kanssa
      Olla ihan vain ihminen ihmiselle
      Ei mikää suorittavaan se joka kertoo mitä sä oikeasti tarvit ja haluat ...
      Koittakaa selvittää asianne rakkaudella
      Ja siitä toisesta ihmisestä oppien ..
      Sivusta

      • Anonyymi

        Sinä sivullinen olet manipuloija. Et ole niin hieno kuin itse kuvittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sivullinen olet manipuloija. Et ole niin hieno kuin itse kuvittelet.

        Luulitko etten tiedä olevani vain ihminen 😂😂
        Josko nyt kuitenkin tajuasit että tarkoitin aidosti
        Hyvää ja sen että olen joutunut olemaan
        Melko mulkkujen ihmisten kassa tekemisissä.
        Teksti ei välttämättä osu juuri sinuun AP täysin
        Mutta on joku johon osuu.
        Se palstalla on aina et muita mielipiteitä tulee.
        Pitääkin että on keskustelu.


    • Anonyymi

      En nainen kirjoittelisi tämmöisiä höpöjä sulle. Ollaan toistemme tyyppiä ihan varmasti.

    • Anonyymi

      Mun tyyppiä on omituiset apuwa-miehet. Niitä on kyllä harvassa eikä niitä saa helposti kiinni. Ilmankos olen sinkku.

    • Anonyymi

      Emmekö voisi mies käydä tätäkin keskustelua kasvotusten? On niin paljon sanottavaa ja puhuttavaa, mut viesteillä niin vaikeaa

      • Anonyymi

        Mielellään. Anna huomiota ja aikaa seuraavalla kerralla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe