Oli kiva kuulla ääntäsi pitkään aikaan vaikka vain muutama sana vaihdettiin :) Tuli itselle täytenä yllätyksenä ja saatoin kuulostaa hieman oudolta. Olet kyllä viehättävä nainen. Menen aina ihan sekaisin 😂
Vastaukset 17
- Anonyymi
Kiitos itsellesi. Olin koko illan poissa.
Odotin että pääsen takaisin kotiin, pidättelin itkua, onneksi ei muut huomanneet. - Anonyymi
Voi kiitos itsellesi. Olihan se kivaa. Kirjoittelen täällä toiselle miehelle mutta oli toisaan kiva kuulla äänesi. Voi hyvin.
- Anonyymi
Pitäkää paperista kiinni jos tulee vaikka sananlasku.
- Anonyymi
Mistä paperista,mitä höpiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä paperista,mitä höpiset
Sananvaihto, sananlasku, putoava paperi, sanaleikki tai puujalkavitsi, miten vaan. Joko aukeaa?
- Anonyymi
Ihana viesti jollekin, herääkin kysymys, kenelle.
- Anonyymi
Just a bit sour loser, i understand you beibs
- Anonyymi
Miksi kirjoitat englanniksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat englanniksi
Mitä se sulle kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Miksi noin katkerana. Ihan uteliaisuuttani kysyin.
- Anonyymi
Mikä tuli yllärinä.
- Anonyymi
Kiitos samoin,ja todellakin menen myös aina ihan sekasin,koska mietin vain miten sä oot nyt siinä ja yritän hermostuksissani olla paikoillaan mikä ei siis onnistu kun en tiedä pystynkö edes pystyssä ja en muista yhtään mitä edes sanon sulle koska mietin vaan sitä että miten sä voit olla siinä. Vaikuttaa varmasti siltä että yritän vain päästä susta eroon.jälkikäteen kyllä tulee montakin asiaa mieleen mitä olis voinut sanoa.
- Anonyymi
Huomasit kai sen,kuinka hajamielinen olin höpötin mitä sattuu
- Anonyymi
Missä tämä teidän yhtäkkinen kohtaaminen tapahtu ?
- Anonyymi
Minäkin olen sekaisin sinusta.😍
- Anonyymi
Voi, minnepäin tämä alkuperäisen kirjoitus menee?
- Anonyymi
Pus
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493