Sä elät jo unelmaasi

Anonyymi-ap

Se ei ole mun unelma kuitenkaan. Ei meidän elämät olisi yhteensovitettavissa, se on surullinen totuus.

47

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ei olisi? Mikä on suurin este sille?

• Anonyymi

Et varmasti halua luopua kaikesta siitä maallisesta mitä sulla on, eikä mua kiinnosta sellainen. Pidän omistani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmasti halua luopua kaikesta siitä maallisesta mitä sulla on, eikä mua kiinnosta sellainen. Pidän omistani.

Kai molemmilla voi olla ihan omat jutut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hänen pitäisi luopua maallisesta ollakseen sinun kanssasi? Etkö tiedä mitä rakkaus on? Vaikutat aika sekavalta nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hänen pitäisi luopua maallisesta ollakseen sinun kanssasi? Etkö tiedä mitä rakkaus on? Vaikutat aika sekavalta nyt.

Jos hän on uskovainen ja toinen ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän on uskovainen ja toinen ei.

Eikö uskovaisella saa olla asuntoa tai autoa? Joku lahkolainenko on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö uskovaisella saa olla asuntoa tai autoa? Joku lahkolainenko on?

Jos hän voisi itse kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän voisi itse kertoa.

No en ole uskovainen. 😃 Ei hänellä olisi mahdollisuutta pitää nykyisiä omistuksia jos minun kanssa olisi. Päätelkää siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en ole uskovainen. 😃 Ei hänellä olisi mahdollisuutta pitää nykyisiä omistuksia jos minun kanssa olisi. Päätelkää siitä.

Ei tosta kyllä keksinyt mitään. Sä siis vaadit toista luopumaan kaikesta mut ite et mistään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosta kyllä keksinyt mitään. Sä siis vaadit toista luopumaan kaikesta mut ite et mistään?

Kuulostaa tutulta mieheltä... Sitten vinkuu että on muka kustantanut elämäni. Loppupelissä se on hän itse jonka suku elättää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä halua välttämättä pitää nykyisiä omistuksia. Itseasiassa tuntisin itseni vapaammaksi jos omistaisin vähemmän ja olen harkinnut myymistä. Älä oleta toisesta mitään kysymättä häneltä. Ihan vaan sivusta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jonkun naimisissa olevan perään haikailet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jonkun naimisissa olevan perään haikailet.

Ilman muuta yksinkertaissarvinrn jokainen miehen rivi huutaa sitä, että keskustelupalsta on paras paikka tavoittaa ukkomiehet👍Mitäpäs se ukkomies muuten susta pitää arvostaako, käytte lounaalla ja kiittelee sinua hyvästä työstä? Kukapa ei haluasi, että joku puutaheinää jankuttava nrttu ottaa kerrontansa objektiksi ihan koska pää sanoo et ping

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta yksinkertaissarvinrn jokainen miehen rivi huutaa sitä, että keskustelupalsta on paras paikka tavoittaa ukkomiehet👍Mitäpäs se ukkomies muuten susta pitää arvostaako, käytte lounaalla ja kiittelee sinua hyvästä työstä? Kukapa ei haluasi, että joku puutaheinää jankuttava nrttu ottaa kerrontansa objektiksi ihan koska pää sanoo et ping

Tarkkaa narsistin laskelmointia, millä tehdä suurin vahinko, voi tursas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi toisen pitäisi luopua omastaan, outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska trollaava gubbe ei koskaan kelaa ihan loppuun näitä stooreja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siks esim koska toinen teistä on köyhä eikä teillä olisi varaa yhdessä kaikkeen mitä ennen oli
        Jos siis ite oot maksanu jutui puoliksi jonkun
        kans etkä elänyt omat rahat periaatteella.
        Täs kierrellään tuloero kysynyksiä.
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siks esim koska toinen teistä on köyhä eikä teillä olisi varaa yhdessä kaikkeen mitä ennen oli
        Jos siis ite oot maksanu jutui puoliksi jonkun
        kans etkä elänyt omat rahat periaatteella.
        Täs kierrellään tuloero kysynyksiä.
        Sivusta.

No voi hohhoijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On parisuhteessa eli olette pettureita. Oletteko lapsen asteella emotionaalisesti alikejittyneitä jäänyt jotenkin rskkautta vaille lapsuudessa kun elämä sjautunut hakoteille ?

• Anonyymi

Juurikin tällaisten asioiden takia teijän idioottien elämä jumittaa🤣😆 ei jatkoon👅

• Ainut miten toisten elämät ei ois oikein yhteensoviteltavia on naimisissa oleminen.
      Kaiken muun pystyy sovittamaan yhteen
      jos todella haluaa ja rakastaa.
      Ainakin mun mielestäni.

Tahtoisiko aloittaja kertoa mitä tolla tarkoittaa?

• Anonyymi

Kai naimisissakin ollessa voi ystäviä olla, sukupuoleen katsomatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin voi miten toi ny liittyy asiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän naisena esiintyvän miehen mielestä keskustelupalsta itsessään on pettämistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenki mutta nää palstat on seksuaalis sävytteisiä ikävöintiä ja kaipausta eli ei puhdasta ystävyyttä hyi saakeli.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietenki mutta nää palstat on seksuaalis sävytteisiä ikävöintiä ja kaipausta eli ei puhdasta ystävyyttä hyi saakeli.

Onneks sinkkuna saa ikävöidä tolleinkin.

• Anonyymi

Sinä ole unelmani ja minä olen sopeutuvainen ja joustava ihminen. Olet ymmärtänyt ihan väärin jotain. Kirjoitin kuin hänelle vastaisin.

• Anonyymi

Ja mä kun olen kokoajan luullut, että kyse on jostain isommasta asiasta kuin siitä mihin kukin uskoo 😅

Vaikka olen ottanut vaikutteita muualta niin en kenenkään muun oleta uskovan samoihin asioihin kuin itse uskon ja olen kyllä tosi joustava ja omat uskomuksetkin muuttuu kokoajan 😅

Hyväksyn sut sun uskoinesi, uskotpa mihin tahansa tai mihinkään 😘

Jos sulla on haaveena joskus kirkkohäät niin se toki voi olla vähän kimurantti tilanne, mutta eiköhän kaikki jotenkin järjesty jos tahdot 💋

Jos vielä muistakin asioista kinnaa niin jutellaanko ja mietitään voisimmeko löytää ratkaisun niihin? 🥰
      Eikös ne vastoinkäymiset ja esteet ole juurikin niitä mistä yhdessä yleensä yli mennään vahvistuen ns.tiiminä?
      Eri asia on sitten päättääkö olla toisen kanssa vai ei tai edes samassa tiimissä 😅

• Anonyymi

Eli sinä kaipaat jotain joka on avioliiton kautta rikas? Ja nyt toivot että jättää miljoonaukkonsa koska rakastaa sinua. Sattuuhan noita - elokuvissa kai ainakin.

• Anonyymi

No riippuu kai montako centtiä on taskussa? Prööt, nämä juttdi on aika tylsiä aapeemies

• Anonyymi

Ai oletuksena on näköjään, että rikkaasta miehestä kyse. Elämmekö edelleen 50-luvulla.

• Anonyymi

Mun unelmaan kyl kuuluu eräs super ihana ja tärkee nainen!!

• Anonyymi

Mä elän elämääni en uneelmaani unelmat on sitä varten kun toisinaan elämä voi vituttaa aika saatanasti niissäkin kannattaa harkita si mitkä unelmat on edes yrittämisen arvoisia saati toteuttamisen
      https://youtu.be/nxtIRArhVD4?si=jP8VqWTQe92ETcqDhttps://youtu.be/HFZrJ8kcjUU?si=-bMNKG9HH371DfMBhttps://youtu.be/e2-FjFFBI-A?si=VYezfEvslDaPAWkahttps://youtu.be/ITyJAcNJXyM?si=lX5f0Grw4L0CafUShttps://youtu.be/d7PW6lZP8S0?si=jSQGzdPxiBBsRCEF

Siinä vähän jotain ajattelemisen aihetta haaveita unelmia elämää ja jotain siltä väliltä

• Anonyymi

Joudutte muuten itse nuo tubesta etsiin kun ensin opettelette mihin kappale päätty ja mistä uusi alkaa mu siinä on useampi kun vai yksi minkä suostuu avaan

• Anonyymi kirjoitti:

Joudutte muuten itse nuo tubesta etsiin kun ensin opettelette mihin kappale päätty ja mistä uusi alkaa mu siinä on useampi kun vai yksi minkä suostuu avaan

Aivan,
        siltä väliltä tai miten sen ottaakaan...

Elämää, ja kohtaloa ainakin.
        Ei niinkään unelmaa joku ainakaan..
        Koska ei niin kovin mukavaa 😑

• Anonyymi

Ai? En tiennytkään

• Anonyymi

Taloudellinen riippumattomuus molemmilta on ainoa mahdollisuus nykymaailmassa rakentaa "terve" suhde, älä koskaan ripustaudu tai luota toiseen, siinä on aina epäluottamus riski olemassa.

• Anonyymi

No todellisuudessa tuokaan ei ole totta kyllä yksinkin pärjää vuokralla jos pakko. Ja taloudellisesti selviää. Mutta jos avioliittoon mennyt ja yhdessä järjestetty elämä ja vieläpä moneen kertaan tuotu esiin että on tärkeä ihminen lopun elämää, eikä uloopuoliset mahdu tai tule väliin. Ihmettelen miksi tällästä länkytystä.

• Anonyymi

Näin se on palstagubbe, u r anus me venus

• Anonyymi

Jokainen tekee sen, mikä itselleen on oikein ja parasta.

• Anonyymi

Hyvä teille molemmille, jatkakaa elämäänne.

• Anonyymi

Ikävä sua 💗

• Anonyymi

Mikä siinä niin surullista kun molemmat parisuhteessa

• Anonyymi

Miten ihmeessä vatkaatte näitä samoja juttuja edes takas. Jos on varattu ja onnellisesti rakastavassa avioliitossa niin miksi ihmeessä veivaatte miehet js naiset tällä palstalla

• Anonyymi

Juu juu eletään kun ehditään

• Anonyymi

Aunuksen tiellä ei vastaan tulijaa ☹

• Anonyymi

Näin se menee gubbe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe