Oot literally kaikki mitä oon ain halunnut kumppanist

Anonyymi-ap

Sä oot kaikkee mitä mun epävakaa mieli mieli kaipaa ja enemmän, täydennät mua niin hyvin, älä ikinä aattele ettet kelpaisi mulle <3

Hukun sun sinisiin silmiin, sun empaattinen ja ihana luonne tuo mulle voimaa ja energiaa, oot niin älyttömän kaunis, jokanen näppylä sun naamal on tarkoitettu, oot ihana romantikko, meil on jotain niin selittämätönt ja nyt ku meen nukkuun niin voin hyvin mielin odotta et käykö se uni toteen, jossa olin sun sylissä ja kerroin sulle kaiken, ja ymmärsit hyvin ja rakastit mua, mut aistin pientä epävarmuut mun epävakaan pakkomielteisyydest sus siin unes, mut varmistin et sul oli mukava olla parhaani mukaan.

Mä olisin käsittämättömän onnellinen jos tää kaikki kävis toteen, koska ymmärretään toisiimme niin hyvin.

Mulla on ollut niin vaikeet ilman sua :'(, oon vaa itkeny ja tärissy yksin välil.. kun oon niin yksin, vaik on ihmisii ympäril , mut ei ne tajuu mua samal taval kuin sä..

Mun rakkain, vaikket ees oo mun rakkain viel.. ja haluun kyl rakastaa ja oppia sust lisää.. oon valmis vaik oisit maailman vaikein ihminen, koska sä oot vaa liian ihana menettää.. <3

25

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ulkopuolisen neuvo:

      Sinun kannattaa ehkä puhua ihastuksellesi todellisessa elämässä. Täällä (kuten varmasti tiedätkin) et tavoita oikeaa ihmistä ja netin kommentoijilla eli luultavasti ole sinulle mitään oikeaa tai viisasta sanottavaa, koska olet itse ainoa joka tietää tilanteesi kukaan muu ei voi nähdä aivojesi sisään, ei edes ihastuksen kohteesi...

    • Anonyymi

      Ihan sivusta, kommentoin koska oli näkyvillä.

      1. ”mun epävakaa luonne”.
      Kuulostaa siltä, että ennemmin ihailet jonkun vakautta.

      Se että sen naamioi ”ihastukseksi” on
      hyväksikäyttöä.

      Kukaan ”rakas” ei saisi olla
      oikeastaan toisen
      terapeutti.


      Energia on tärkeää, ethän ime toista kuiviin siksi
      että haluat oppia häneltä vakautta tai jotain muuta.

      Ihailet hänen ulkomuotoa, ihmisen pukua.


      **

      Nyt mietityttää mihin tarpeeseen ihmiset muodostaa
      ihmissuhteilla, erilaisilla … tarpeilla.

      • Anonyymi

        Narsisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti

        Saitko yksäri taas näinki paljon tästä miehen pulinasta itselleen irti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko yksäri taas näinki paljon tästä miehen pulinasta itselleen irti?

        Mies kirjoitti kuitenkin hei ihmisen puvusta


    • Anonyymi

      Jos aloittaja tärisee ja itkee
      ” ku ei ne tajua mua niinku sä”.
      ( mitä tää tarkoittaa?)

      Sä tarvitset ehkä ennemmin hyvän ystävän.

      Ja sitäkin enemmän,
      miksi sä täriset ja itket?

    • Anonyymi

      Olipa tämä kerrassaan psykedeelinen avaus

    • Anonyymi

      Niin minä olen, mutta mikä sinä olet? Läjä jotain?

    • Anonyymi

      Rakas älä sekoo nyt siellä. Tuu laittaa mul viestiä asap, koska tunnen miten kärsit.. Oon kärsiny myös ..jo pitkään ja sen takii pakkomielteet on ottanu must myös enemmän valtaa ja se on yks oravanpyörä en meinaa jaksaa enää :c … Tunnistin itteni noista ja mä tiedän et ymmärrettäis toisiamme tosi tosi hyvin.
      ”jokanen näppylä sun naamal on tarkoitettu” eikä oo.. mut oot ihana anto lohtuu mul <3

      • Anonyymi

        Emmä pysty atm.. sun pitää laittaa ite mulle.. kyl me ymmäretäänkin toisiamme tosi hyvin. Ja älä vähättele ittees, oot just hyvä ja ihana sellasena kun oot, mitään en sus muuttais <3 - AP


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä pysty atm.. sun pitää laittaa ite mulle.. kyl me ymmäretäänkin toisiamme tosi hyvin. Ja älä vähättele ittees, oot just hyvä ja ihana sellasena kun oot, mitään en sus muuttais <3 - AP

        Ootko sanonut irl jotain tuon suuntaista "älä vähättele itseäsi"?


    • Anonyymi

      Ottaisin sut avosylin edelleen vastaan ja toivoisin, että voitais jutella

    • Anonyymi

      se on ihan mitä tunnet ja minkälainen olen, se ei tee minuun mitään vaikutusta. Minua ei kiinnosta elämä tehdä paskajuttuja jotta muut saa hyvää haluan 100 prosenttisesti itseni mitä teen ja saan sitä kautta hyötyä. en halua jahas urseöbi teihin jotta voitte tehdä paremmin asioita ja saada itse aina huonoa. ei kiinnosta. pakenen teitä niin kauan että jptprte rsuhssn ja ymmärrätte en ole ikinä halunnut olla USA, tai tehdä yhdessä asioita teidän kanssa. eikä tod kiinnosta ottaa vähemmän rahaa, tehdä jotain talouden paskajuttyjs, hoitaa teitä ja antaa hyötyä muille saamatta itse mitään. eri asia vaikka opiskelut jossa saan hyötyä itse ja näkyy rahassa.

    • Anonyymi

      tai eri asia puoliso, jota, rakastaa, ja näkyy samassa taloudessa jossa omaisuus ja talous ja jne on jaettu tasaisesti. sopii myös erikseen, eli omat jutut ja myös omaa taloutta.

    • Anonyymi

      minua ei kiinnosta esimiestyöt, eli en hslua semmoiseen mukaan missä hyöty tulee näistä. ja jos mietin yhtä miestä, niin tyylikin on väärä. kyllä ne alat vaikuttaa jossakin asiassa.

    • Anonyymi

      kunnioita jokaista hoitajaa ja lasten kanssa työskentelevää, mutta en ole kutsumusta itse tuhon työhön, eikä ole antaa tukea. kotona riittää hoitamista myös itsessä.

      • Anonyymi

        Älä vaan mies päikkysedäksi pyri


    • Anonyymi

      Samoissa epätoivoisissa tunneaallokoissa kun aloittaja.

    • Anonyymi

      Energiavampyyri toi nasse.

      • Anonyymi

        Sitäpä juuri!!


      • Anonyymi

        En oo, mun exä vei mun energiat ,vaik sil ei oo ees epävakaat.. pelkkä kemian puute ja jatkuva ainainen tarve todistella toiselle välittämistä. Tää nainen pelkästään tuo energiaa mulle ja saa mut voimaan paremmin, ja mä toivon, että pystyn hänelle myös antamaan energiaa. <3 -AP


    • Anonyymi

      Oispa tommonen poikaystävä. Mau

      • Anonyymi

        Voi ollakkin koht :3

        Jos oot se yks jota kaipaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ollakkin koht :3

        Jos oot se yks jota kaipaan..

        nii oon yks rosalia sivusta mut toi meni varmaa sil veeralle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nii oon yks rosalia sivusta mut toi meni varmaa sil veeralle..

        Joo nää meni Veeralle, enkä ees tiiä ketään Rosaliaa.. -AP


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe