Kun pitää itsestään

Anonyymi-ap

ja viihtyy hyvin yksin, niin miksi ihmeessä pitäisi löytää edes uutta ystävää! Ne jotka eivät ole samanlaisia eivät ilmeisesti voi ymmärtää sellaista henkilöä, jolla ei ole tarvetta jakaa aikaansa kenenkään kanssa. Ei jaksa kenenkään höpötyksiö kuunnella ja yskin liikkuminen on kaikkein parasta!

11

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siis yksin liikkuminen

• Anonyymi

Saa elää ja olla juuri niin kui itse tahtoo, eikä tartte sopeutua kenenkään tapohin olla ja elää! Tuntuu rasittavalta jo pelkästään ajattelun tasolla, että niin pitäisi toimia!!

• Anonyymi

Kyllähän se näin on tietty että vapaus ja riippumattomuus mutta silti kaipaa toisen ihmisen kosketusta välillä niin että melkein pää räjähtää.

• Anonyymi

Sinä kaipaat minä en. Yksi kauan kestänyt parisuhde takana ns. perässä vedettävän puolison kanssa. Ei vaan enää ole tarvetta löytää ketään. Näen elämäni valoisana, kun saan elää ja olla yksinja ahdistavana jos en saisi elää juuri niin kuin tahdon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä kaipaat minä en. Yksi kauan kestänyt parisuhde takana ns. perässä vedettävän puolison kanssa. Ei vaan enää ole tarvetta löytää ketään. Näen elämäni valoisana, kun saan elää ja olla yksinja ahdistavana jos en saisi elää juuri niin kuin tahdon!

Ja nämä samat sanat olisin kertonut jo yli kymmenen vuotta sitten, jos minulta olisi kysytty mitä tulevaisuudeltani haluan! Se olisi pelastanut minut turhalta ns. auttamisprojektilta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nämä samat sanat olisin kertonut jo yli kymmenen vuotta sitten, jos minulta olisi kysytty mitä tulevaisuudeltani haluan! Se olisi pelastanut minut turhalta ns. auttamisprojektilta!

Kaamean virheen teitte, kun että esittäneet kysymyksiä! Elämää pilattu kauan ja melkein hengenlähtökin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaamean virheen teitte, kun että esittäneet kysymyksiä! Elämää pilattu kauan ja melkein hengenlähtökin!!

Sait mies vaa kenkää ja käsittelet asiaa esittämällä hermostunutta naishenkilöä, eli get over it jotenkin muuten

• Anonyymi

Asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia. Itsekin olen katkeroituneena jostain ajatellut kapeasti, kun on tullut väärin ymmärretyksi tai joku tilanne jäänyt harmittamaan, kun näkemyserot olleet niin erilaisia jonkun kanssa. Meitä on eri luontaisia, siksi ei ole vain yhtä totuutta.

Itsekin viihdyn hyvin yksin ja yksin ollessa kelailee mennyttä välillä aktiivisemmin ja välillä vain on omissa oloissaan, vaikka sitten pelaten eri pasiansseja tai katsoen tvtä. Huomannut itsessä vain sen ulkopuolisuuden tunteen jälkeen päin, että jollei minua kutsuta yhteisiin juttuihin, en halua olla myöskään tyrkky.

Silloin olen yksin tehden asioita, mitkä siinä hetkessä mieleen. Yksin ollessa on aina vaarana joutua herkuttelujen vietäväksi, mikä on selkeä haitta ja itselle ainakin se synnyttää morkkista.

Se on yksi omista suurimmista haitoista, kohtuus pitäisi siinäkin olla. Liikkuminen on hyvä juttu, siitä tykkään ja sen olen oppinut vanhemmiten, että siihen ei tarvi itseä pakottaa, koska se tuo samalla parempaa mieltä itselle.

Toki yhdessä ja hyvässä seurassa, jossa tuntee itsensä merkitykselliseksi se antaa paljon. Olen huomannut itsessä sen, että omaan miellyttämään halua ja välillä jopa tuntuu siltä, että olen liian hyvä uskoinen ja hyvän tahtoinenkin, mikä voi toisinaan olla myös haitta.

• Anonyymi

Korjauksia omaan pitkään mutuun. Meitä on eri luonteisia, ei luontaisia niin kuin oletti padi. Omaan miellyttämisen halua, tämänkin oletti miellyttämään sanana ☹️ nyt jos mahdollista suosittelen liikkumaan.

Ainakin pk- seudulle luvattu hyviä kelejä viikonlopuksi. Ei muuta kuin hyvää mieltä arkeen ja juhlaan. Tehkää asioita, jotka tuo sitä hyvää mieltä itsellenne, mielellään sellaista, ei vain hetken kestävää, mistä itse ainakin saan sitä morkkista 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjauksia omaan pitkään mutuun. Meitä on eri luonteisia, ei luontaisia niin kuin oletti padi. Omaan miellyttämisen halua, tämänkin oletti miellyttämään sanana ☹️ nyt jos mahdollista suosittelen liikkumaan.

Ainakin pk- seudulle luvattu hyviä kelejä viikonlopuksi. Ei muuta kuin hyvää mieltä arkeen ja juhlaan. Tehkää asioita, jotka tuo sitä hyvää mieltä itsellenne, mielellään sellaista, ei vain hetken kestävää, mistä itse ainakin saan sitä morkkista 😉

Minulla ei ole mielyttämisen halua ollenkaan. Kauan kestänyt parisuhde riitti. Puoliso oli kaikella tapaa avuton vuorovaikuttamiseen liittyen. Siksi en enää tee mitään sellaista, mikä ei minua miellytä eikä kiinnosta ja siksi aina yksin! Ei vaan enää jaksa tutustua keneenkään, koska ei ole mitään tarvetta sellaiseen!!

• Anonyymi

If surroundings is kinda thief of joy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      64
      2933
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      61
      2558
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      104
      2209
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1395
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1256
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      185
      930
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      83
      883
    8. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      78
      865
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      800
    10. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      736
    Aihe