Kun pitää itsestään

Anonyymi-ap

ja viihtyy hyvin yksin, niin miksi ihmeessä pitäisi löytää edes uutta ystävää! Ne jotka eivät ole samanlaisia eivät ilmeisesti voi ymmärtää sellaista henkilöä, jolla ei ole tarvetta jakaa aikaansa kenenkään kanssa. Ei jaksa kenenkään höpötyksiö kuunnella ja yskin liikkuminen on kaikkein parasta!

11

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siis yksin liikkuminen

• Anonyymi

Saa elää ja olla juuri niin kui itse tahtoo, eikä tartte sopeutua kenenkään tapohin olla ja elää! Tuntuu rasittavalta jo pelkästään ajattelun tasolla, että niin pitäisi toimia!!

• Anonyymi

Kyllähän se näin on tietty että vapaus ja riippumattomuus mutta silti kaipaa toisen ihmisen kosketusta välillä niin että melkein pää räjähtää.

• Anonyymi

Sinä kaipaat minä en. Yksi kauan kestänyt parisuhde takana ns. perässä vedettävän puolison kanssa. Ei vaan enää ole tarvetta löytää ketään. Näen elämäni valoisana, kun saan elää ja olla yksinja ahdistavana jos en saisi elää juuri niin kuin tahdon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä kaipaat minä en. Yksi kauan kestänyt parisuhde takana ns. perässä vedettävän puolison kanssa. Ei vaan enää ole tarvetta löytää ketään. Näen elämäni valoisana, kun saan elää ja olla yksinja ahdistavana jos en saisi elää juuri niin kuin tahdon!

Ja nämä samat sanat olisin kertonut jo yli kymmenen vuotta sitten, jos minulta olisi kysytty mitä tulevaisuudeltani haluan! Se olisi pelastanut minut turhalta ns. auttamisprojektilta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nämä samat sanat olisin kertonut jo yli kymmenen vuotta sitten, jos minulta olisi kysytty mitä tulevaisuudeltani haluan! Se olisi pelastanut minut turhalta ns. auttamisprojektilta!

Kaamean virheen teitte, kun että esittäneet kysymyksiä! Elämää pilattu kauan ja melkein hengenlähtökin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaamean virheen teitte, kun että esittäneet kysymyksiä! Elämää pilattu kauan ja melkein hengenlähtökin!!

Sait mies vaa kenkää ja käsittelet asiaa esittämällä hermostunutta naishenkilöä, eli get over it jotenkin muuten

• Anonyymi

Asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia. Itsekin olen katkeroituneena jostain ajatellut kapeasti, kun on tullut väärin ymmärretyksi tai joku tilanne jäänyt harmittamaan, kun näkemyserot olleet niin erilaisia jonkun kanssa. Meitä on eri luontaisia, siksi ei ole vain yhtä totuutta.

Itsekin viihdyn hyvin yksin ja yksin ollessa kelailee mennyttä välillä aktiivisemmin ja välillä vain on omissa oloissaan, vaikka sitten pelaten eri pasiansseja tai katsoen tvtä. Huomannut itsessä vain sen ulkopuolisuuden tunteen jälkeen päin, että jollei minua kutsuta yhteisiin juttuihin, en halua olla myöskään tyrkky.

Silloin olen yksin tehden asioita, mitkä siinä hetkessä mieleen. Yksin ollessa on aina vaarana joutua herkuttelujen vietäväksi, mikä on selkeä haitta ja itselle ainakin se synnyttää morkkista.

Se on yksi omista suurimmista haitoista, kohtuus pitäisi siinäkin olla. Liikkuminen on hyvä juttu, siitä tykkään ja sen olen oppinut vanhemmiten, että siihen ei tarvi itseä pakottaa, koska se tuo samalla parempaa mieltä itselle.

Toki yhdessä ja hyvässä seurassa, jossa tuntee itsensä merkitykselliseksi se antaa paljon. Olen huomannut itsessä sen, että omaan miellyttämään halua ja välillä jopa tuntuu siltä, että olen liian hyvä uskoinen ja hyvän tahtoinenkin, mikä voi toisinaan olla myös haitta.

• Anonyymi

Korjauksia omaan pitkään mutuun. Meitä on eri luonteisia, ei luontaisia niin kuin oletti padi. Omaan miellyttämisen halua, tämänkin oletti miellyttämään sanana ☹️ nyt jos mahdollista suosittelen liikkumaan.

Ainakin pk- seudulle luvattu hyviä kelejä viikonlopuksi. Ei muuta kuin hyvää mieltä arkeen ja juhlaan. Tehkää asioita, jotka tuo sitä hyvää mieltä itsellenne, mielellään sellaista, ei vain hetken kestävää, mistä itse ainakin saan sitä morkkista 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjauksia omaan pitkään mutuun. Meitä on eri luonteisia, ei luontaisia niin kuin oletti padi. Omaan miellyttämisen halua, tämänkin oletti miellyttämään sanana ☹️ nyt jos mahdollista suosittelen liikkumaan.

Ainakin pk- seudulle luvattu hyviä kelejä viikonlopuksi. Ei muuta kuin hyvää mieltä arkeen ja juhlaan. Tehkää asioita, jotka tuo sitä hyvää mieltä itsellenne, mielellään sellaista, ei vain hetken kestävää, mistä itse ainakin saan sitä morkkista 😉

Minulla ei ole mielyttämisen halua ollenkaan. Kauan kestänyt parisuhde riitti. Puoliso oli kaikella tapaa avuton vuorovaikuttamiseen liittyen. Siksi en enää tee mitään sellaista, mikä ei minua miellytä eikä kiinnosta ja siksi aina yksin! Ei vaan enää jaksa tutustua keneenkään, koska ei ole mitään tarvetta sellaiseen!!

• Anonyymi

If surroundings is kinda thief of joy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      92
      2462
    2. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      141
      2238
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      2058
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      1560
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      138
      1267
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      193
      888
    7. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      886
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      846
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      451
      796
    10. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      52
      684
    Aihe