Ja tunnustat ikäväsi minuun mieheen julkisesti?
Milloin nainen tulet kaapista ulos?
32
500
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulosta miehen aloitukselta. Ei ainakaan oikean miehen.
- Anonyymi
Mikä se olikaan taudin nimi kun ei tunnista sukupuolia??
Semmoinenkin häiriö on diagnosoitu joillain...🙄 - Anonyymi
Onko nti huomiovaje taas sitä mieltä, että joku kirjoittaa itselleen nämä miehen kolkot ja haffunhaufkat vitsit?
- Anonyymi
enhän edes tiedä kenelle puhun täällä..😪kaipaan silti maailman eniten häntä ja olen hyvin yksin tunteideni kanss🥺
- Anonyymi
Olen sitä miettinyt kyllä. On jopa monta kertaa ollut hilkulla etten ole tullut juttelemaan. Ei minua haittaa näyttää " maailmalle " kenen kanssa aikaani vietän. Jos niin luulet olet saanut kokonaan väärän kuvan minusta 🫤
Lähinnä odottanut että mies näyttäisi jotenkin että sopii. Emmehän ole edes yhtä sanaa vaihtaneet.
Sitten voin tulla kiehnäämään siihen viereen 😉- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu, tsemppiä!
- Anonyymi
Tule tänne niin tunnustan ☺️
- Anonyymi
Odotan hetken vielä sua ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan hetken vielä sua ☺️
En enää tänään. Huomenna aamusta käyn tossa leipomossa 8 aikaan.
Ei kiinnosta tulla seuraksi?
😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enää tänään. Huomenna aamusta käyn tossa leipomossa 8 aikaan.
Ei kiinnosta tulla seuraksi?
😉Käy kahvilla jo tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy kahvilla jo tänään
En käy. Vasta huomenna nähdään, jos nähdään. Ei ennen sitä. On muuta nyt tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käy. Vasta huomenna nähdään, jos nähdään. Ei ennen sitä. On muuta nyt tänään.
No ei sitten
- Anonyymi
Heti kun sinä teet sen ensin.
Haluan nähdä että sinä olet tosissasi!!
Sitten teen samoin ✋🏻
😉 Tämä ei ole vitsi!! - Anonyymi
Lähdetkö kanssani kaupunginyöhön tai suutelemaan keskelle toria? Otettaisko yhteiskuvia ja julkaistais vai mitä toivotkaan sen toteutan?
- Anonyymi
Tehdäänkö amatööri pokevideo? (kasvomme ei näkyisi).
- Anonyymi
Ei kiinnosta tuo toiminta. Jotain teinihommaa 🤢
Tuskin koskaan ....
- Anonyymi
Syyskuussa tulen kiehnäämään upean uroksen viereen.
- Anonyymi
Kaipaan , ikävöin ja ajatelen omia lapsiani päivittäin.
Mies ikävöinti on suljettu elämästäni lopullisesti, se ei ole realistista eikä reilua miestä kohtaan.- Anonyymi
Tuskinpa tämä viesti oli sitten sinulle suunnattu.
- Anonyymi
Älä kirjoita lopullisesti. Lapset kasvavat aikuisiksi. He lähtevät pesästä ja sinä jäät yksin. Alahan kattelemaan sitä miestä nyt ja heti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa tämä viesti oli sitten sinulle suunnattu.
Tuskinpa ikään muukaan apmiehen itsekirjoittama mölinä on ns kenellekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita lopullisesti. Lapset kasvavat aikuisiksi. He lähtevät pesästä ja sinä jäät yksin. Alahan kattelemaan sitä miestä nyt ja heti!
Hyviä neuvoja on kylät pullollaan. Ihmisten tilanteet vain ovat erilaisia.
Yksin oleminen ei ole ollut ongelma,
- Anonyymi
Missä haluat, että astun kaapista ja myönnän? Pitäisikö laittaa julkinen postaus kuvalla "missing this man"?
- Anonyymi
Miten se tehdään?
- Anonyymi
Kun kerrot missä kaappisi sijaitsee voin vaikka heti tulla sieltä sun kaapista ulos. Naiselta täältä jostain
- Anonyymi
Huomenna ratkeaa jatkammeko vai loppuiko kaikki tänään.
Turhaan minua täältä sen jälkeen etsit.
Ainakaan en enää avaa näitä sivuja.
Olen olemassa vain oikeassa elämässä.
Kaikkea hyvää jos.. - Anonyymi
Tää on niin tätä! Aina mun pitäisi!
(Vitsillä heitin, ei tunneta) - Anonyymi
Tai pitäisikö kummankin?
Sitä jäämme miettimään täksi yksinäiseksikin viikonlopuksi, snif nyyh - Anonyymi
No en harrasta komerointia 🙂
- Anonyymi
Täällä on aika monta rakkaudentunnistusta minulta miehelle ihan julkisesti luettavissa.
- Anonyymi
tulin minä kaapista ulos 🎶 tuli mieleen täst 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346