Olisiko Turusta tai sopivan ajomatkan päästä naista jonka rintoja saisin ihailla ja palvoa? Antaisin rinnoillesi monipuolisen käsittelyn, sitä enemmän mistä erityisesti nautit. Muuta seksiä ei tarvitsisi harrastaa. Varatuille tiedoksi, tissihoito ei ole pettämistä jos pikkarit pysyy jalassa :)
Yhteyden minuun saa joko gmaililla tai kikillä
tissihoito
Saanko nauttia rinnoistasi?
25
358
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka kauas Turusta suostut ajamaan? Tampereella olisi D-kupit hoitoa vailla.
- Anonyymi
Tampere on vähän turhan kaukana. Löydät varmasti sieltä lähempää jonkun tissifanin.
- Anonyymi
Voisinko minä tulla antamaan D-kupeille hoitoa? Olen Tampereella.
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Hoida sinä ne lehmät, minä pitäydyn naisissa.
- Anonyymi
Katos navetta utare vajakki olet löytänyt ittes taas navetasta utareitten kimpusta. Mitä olet säälittävä navetta luuseri.
Mikä on sopiva ajomatka?
18v Hki- Anonyymi
No kyllä se siltikin on pettämistä, typerää luulla muuta.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Pysähdyin lukee vistisi ajatuksen kanssa, meillä naisilla yleensä rinnat herkin alue täydelliselle kiihottumiselle. Vaikkakin suurin osa miehistä keskittyy ala päähän saman tein.
Ainaskin itselläni alapäänii rintojen käsittelyn myötä valmis miehelle saman tein, kerroit pikkarit pysyy päällä, itse riisuisin kylläkin kiihottuneena ne pois. Haluisin tulet sisääni jatkat rintojeni suukottelua näin saisin hyvän orgasmin kanssasi. T. Rouva 47v- Anonyymi
Kuulostaa juuri hyvältä suunnitelmalta toteuttaa, josko olet Turun suunnalta ja 55 mies sopisi ajatuksiisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa juuri hyvältä suunnitelmalta toteuttaa, josko olet Turun suunnalta ja 55 mies sopisi ajatuksiisi?
Sopisi kyllä jos tykkäät rinnoistani, pitää niitä hyvänä aidosti. Mieheni kyllä kehuu että muodokkaat siihen sitten jääkin, pitää päästä yhtymään saman tein. Tykkään kyllä yhtyä mutta jotain jään vaille, orgasmi olisi rajumpi ja pidempi kiihottamisen jälkeen. T. Rouva 47v
Anonyymi kirjoitti:
Sopisi kyllä jos tykkäät rinnoistani, pitää niitä hyvänä aidosti. Mieheni kyllä kehuu että muodokkaat siihen sitten jääkin, pitää päästä yhtymään saman tein. Tykkään kyllä yhtyä mutta jotain jään vaille, orgasmi olisi rajumpi ja pidempi kiihottamisen jälkeen. T. Rouva 47v
Moi rouva 47v.täällä 50 suomalainen tissifriikki,voin tulla vaikka heti antamaan rintahierontaa.tai jos on muita naisia, niin olen valmis.
- Anonyymi
Laita aloittajalle viestiä. Jutellaan hetki ja sovitaan tapaaminen.
- Anonyymi
Moikka..naiset täällä ois kans rintojen hyväilijä..Kainuu ja pohjois-pohjanmaa..
- Anonyymi
+60v mies Turusta tulisi pitämään sinua hyvänä pitemmällekkin . Nauttisit varmasti . Ehdota fantasiasi.
Pääsen tulemaan luoksesi , tai tuletko luokseni . Halauksin Veijo 😍- Anonyymi
Ihanalta kuulostaa😍
Mieluummin tulisin luoksesi jos töistä päästyäni tavataan, vapaa päivänä voisit tulla kotiani mies töissä kauempana. Fantasiasta tiedä onko sitä, nautin kun mies leikkii rintojeni kanssa. Kiihotun silloin äärimmilleen saan silloin jo orgasmin tuut huomaa, olen valmis et mies ottaa kunnolla minut. T. Rva 47v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanalta kuulostaa😍
Mieluummin tulisin luoksesi jos töistä päästyäni tavataan, vapaa päivänä voisit tulla kotiani mies töissä kauempana. Fantasiasta tiedä onko sitä, nautin kun mies leikkii rintojeni kanssa. Kiihotun silloin äärimmilleen saan silloin jo orgasmin tuut huomaa, olen valmis et mies ottaa kunnolla minut. T. Rva 47vMee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
Mitäs olet utare vajakki. Hönö painuhan takas navettaas. Täällä puhutaan nyt naisten rinnoista. Ei sinun fetistismistäs.
Anonyymi kirjoitti:
Ihanalta kuulostaa😍
Mieluummin tulisin luoksesi jos töistä päästyäni tavataan, vapaa päivänä voisit tulla kotiani mies töissä kauempana. Fantasiasta tiedä onko sitä, nautin kun mies leikkii rintojeni kanssa. Kiihotun silloin äärimmilleen saan silloin jo orgasmin tuut huomaa, olen valmis et mies ottaa kunnolla minut. T. Rva 47vMistäs sinä?
- Anonyymi
Olisin valmis tulemaan luoksesi hoitelemaan sinut ihanasti molemmille nautintoa +60 mies Turusta
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa tissin suuhun buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä sinähän sen tiedät kun olet speden kaa samassa kopissa. Jaahaas kohta määkijä tulee kertoo taas missä se on ja mitä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä hä hää buaahaa mitäs lutkukat speden tissii kjäh kjäh kjäh.
- Anonyymi
Nainen 47v , missä asut, miten voisin saada sinuun yhteyden?
Halauksin Veijo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347900- 585880
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361388Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101