Muija sai mitä ansaitsi

Anonyymi-ap

Muijani on humalas flirttailia jonka nyt tiesin mut ei se ollu johtanut mihinkää toisten kans. Kävin hakee sen kapakasta sovittuun aikaan kerran ja siellähän se istu sohvalla kahden ukon välis. Sano et joko sä tulit ni mä siihe et oon tunnin myöhässä. Ukot siihe et kai nyt vielä lähe ni muija siihe et kyl pitää. Se nousi sohvalta mut ei ottanu tukea pöydästä vaan miesten haarojen välistä.
Ukot kouras molemmat muijan perseestä ja naurovat et vitun Harmi et lähet. No mentiin kotii ja vähä Mul vitutus tuli pintaan mut muija nukkumaa ja mäkin. Meni toista kuukautta kun muijan kapakkareissu lipes illasta seuraavaan päivään ja oli kaikkee selitystä ym. Kuulin varmalta taholta et se oli kahdelle miehelle antanu vasta viikon päästä. Vittu Mul kiehahti mut en muijal sanonu et tiedän sen touhut.
Meni pari viikkoa kun oli muutamalla yhes kapakas ja eihä siel arkena ollu oikeen ketään. Sit sinne tuli 5 miestä ja tuli juteltuu niistä parin kanssa. Ne oli virolaisia keikkatöis olevia noin 45-55v. Hyvin ne Suomee kuitenki puhu ja vähän kirosivat ku omat muijat niil kotona eikä kerkee siel käymää töitten takia.. Mul tuli piru mieleen et ehdotin niil et nussivat porukalla mun muijaa kun oli pettänyt jo mua. Ne katto toisiaan ja kysy et ootko tosissasi, vastasin et oon ja keksin kyllä juonen siihen.
Jatkuu

7

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkuu. Kysyin niiltä et mites ois reilun viikon päästä perjantaina siinä ilta kuudelta ja et kaksi teistä tulis ensin kylään mun työpaikka tuttuna ja muuten näytin kuvan muijastani vähäpukeisena. Nämä heti et kyllä sopii et kyllä me tota naidaan. Kun mentiin ulos ni näytin et mis asutaan kun oli tosi lähellä. Vaihettii numeroita siinä et voi pitää yhteyksiin. Monet viestit tuli siinä vaihdeltuu ja sitten tuli se perjantai. Sanoin muijal et otetaan tänää viina sit ja sanoin et pari virolaista äijää työmaalta tulee käymää ehkä kans. Muija vaa et Ok. Alotettii hyvis ajoin ottaa et muijakin oli pikku hiprakassa kun ovikello soi. Menin avaa ja pyysin miehet istuu seuraan paukulle. Muija taas vähä flirtti omaan tapaansa. Sovin miesten kans et mun pitää lähtee tekosyyllä käymää äkkiä kaverin luona ni sillä aikaa kouritte muijaa vapaasti. Sanoin muijal et pitää kävästä et oon tunnin ehkä reissu. Muija kikatti et mee vaa kun nää on kivaa seuraa mut älä oo pitkään. Teinkin niin et kolautin oven kiinni mut meininki vaatehuoneeseen.
      Kuulu hyvin kun miehet sano et kunka hyvät tissit muuten onkaan jotka dd kupit muuten. Muija sano et älkää ny ja mihi sun kätes on menos. Toine et eikös täältä jalkovälistä löytyis työmiehille herkkua kun nää tissitkin on namin isot ja kourittavat. Muija et älkää kun mun mies tulee kohta. Toine siihe et kyl sil aikaa menee. Tuus sylii istuu herkun perseen kans ja jotai muija inis vastaa ja sit kuuluvasti et älä ota mun housuja ja voihkas samalla. Vittu älkää oih tekee hyvää älkää.. No kuulu kun miesten vaatteet kait lens lattialle ja muijan voike vaa koveni. Vittu naikaa sit mua mut nopeesti. Näin muijan alasti ovenraosta menevän pidellen molempien kaluja kädessä. Sänky oikee narahti kun kait muija tyrkättiin sinne ja samal se oikee parahti et vittu kun kova kyrpä uuh nussi nyt äkkiä ja toinen käski imee. Viestin näille et tulkaa heti et avaan oven.
      Jatkuu

• Anonyymi

Iha näi uteliaisuudesta mitä sätuosta sait jos et tapahtumaa kuvannu videolle ja julkassu netissä tosin tuolla kaavalla on hyvinkin helppo saada syyte mu vai kiihottiko sua itseä katsoa kun vieraat miehet nai sun naista jos näi ni kuinka se oli kosto sun naiselle ja kuinka vitun tyhmä sä olet muutenkaan selvästikään sulla itelläs ei enään seiso kun naises toisen miehen munaa kehu kovaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iha näi uteliaisuudesta mitä sätuosta sait jos et tapahtumaa kuvannu videolle ja julkassu netissä tosin tuolla kaavalla on hyvinkin helppo saada syyte mu vai kiihottiko sua itseä katsoa kun vieraat miehet nai sun naista jos näi ni kuinka se oli kosto sun naiselle ja kuinka vitun tyhmä sä olet muutenkaan selvästikään sulla itelläs ei enään seiso kun naises toisen miehen munaa kehu kovaksi

Sulle tähän väliin tiedoksi et muija sai tietoo miten käy kun flirttailee vieraille ja käy sit nussimas kimpas salaa. Videoin kyllä jonkin aikaa myöhemmin mut en saatana mihinkää nettiin sitä julkaisu tietenkää. Meillä hyvää seksii ollu kokoajan ja muija antaa kaikkiin nussia ja laueta. Eli kyllä mulla seisoo ja kiihottihan kun lutka muijani otetaan, ja se pelko et tuun keskenkaiken kotiin.

• Anonyymi

Sulla nyt menee kaikki mahdollinen yli hilseen ettei siinä mitään uutta.

Ota siellä Niuvanniemellä nyt vaan pikku nakkisi pinseteillä esiin ja helpota oloas näitä palstan satuja lukemalla.

Joku vielä ottaa nämä vanhojen ukkojen fantasiat tositarinoina.😆

• Anonyymi

Sun muijaa olis upea nussia

• Anonyymi

Varmaan tykkäisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan tykkäisit.

Uskoisin tykkäväni.
        Kunnon lutkat on kiihottavia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe