Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni, jatkossa vain ystävälleni on henk koht asioiden juttelu,kuulumisten vaihtoa,kummankinpuolin toisen huomaamista ja huomioimista,irl näkemistä ja erotiikkaa niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille vastaus pyytämälläni tavalla ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen. Sanamuoto ystävyyteen ei kannata liiaksi kiinnittää huomiota, asioita sovittavissa.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.
Kirjoita vastaukseesi luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut.
Naisella uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua
Naisella farkut ja takki rakennus juttelua
Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella.
.Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset
Naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua
Naisella legginssit ja paita rakennus juttelua
Naisella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.
Naisella oma vastauspohjasi
Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki huomiseen klo 05.00 asti.
Mukautettua ystävyyttä
12
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta..
Jatkossa panostan elämässäni pelkästään ystävääni, koska en jaksa panostaa kenenkään muuhun yhtään mitään.- Anonyymi
Ollut sen verran rankkaa, että siksi tästä alkaen vain näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollut sen verran rankkaa, että siksi tästä alkaen vain näin.
On varmasti rankkaa vuosi tolkulla kirjoitella tänne salaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti rankkaa vuosi tolkulla kirjoitella tänne salaa.
Sinä et minun asioistani tiedä joten painu helvettiin trollaamasta
- Anonyymi
Ei kiinnosta vttuakaan
- Anonyymi
En lue kuin pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset vain ja en enää kaveria hae näin tämän aloitukseni jälkeen ja koska ollut rankkaa en enää ole kuin kaverini kanssa tekemisissä tästä eteenpäin
- Anonyymi
Koska itse päätän elämässäni kenen kanssa olen tekemisissä ja kenen en ja olen päättänyt etten ole tietyissä asioissa kuin kaverini kanssa tekemisissä koska en jaksa panostaa keneenkään muuhun turhaan.
- Anonyymi
Ei muuta.
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Ei vielä mitään irl joten aloitukseeni vastatut vastaukset eivät ole enää voimassa ja aloitukseni on auki.
Ihmettelen ettei fiksu komea mies saa irl mitään yhteydenottoa.
Todella ihmeellistä- Anonyymi
Täytyy alkaa pöllöileen ja juomaan kunnolla.
Tätä nyt mietin.
Ketään ei kiinnosta joten
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743520
- 2012942
- 252830
- 492718
- 222624
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412425Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2372024Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241857- 421763
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen1601684