Jep jep, ( petosjytky ) #agentti-tynkkynen. Noloa porukkaa...
Petturipurra ja kannatuksen sulaminen, Ihanaa.
10
146
Vastaukset
- Anonyymi
Agentti tynkynen ja mölyävä bensa-paavali.Pistoolilla räiskivä rambo ym.Uhriutujien olkiukkoyhdistys.
- Anonyymi
SDP:ssä, Keskustassa, Vihreissä ja Vasemmistoliitossa on Noloa porukkaa, ei Kokoomuksessa, Perussuomalaisissa, RKP:ssä eikä Kristillisdemokraateissa. Miten se menikään? Kepu pettää aina. Perussuomalaisissa on paljon korkeasti koulutettuja. On AMK tutkintoja ja sitten on yliopisto tutkintoja.
- Anonyymi
Ai onko? Kyllä on sitten koulutus mennyt hukkaan. Kukaan täysjärkinen ei persuja äänestä saatikka sitten yhtyis heihin, paitsi Tynkkyset
- Anonyymi
unohtuu perusyrittäjiltä tuo veronmaksu kun aika menee ihan tiktokissa.
- Anonyymi
Kaikki kummelin älyttömimmät tyypitkin vaikuttavat hemmetin fiksuilta ja viisailta verrattuna persujen eduskuntaryhmään.
- Anonyymi
Jep ! petosjytky.
- Anonyymi
Persut on ihan Kokoomuksen talutusnuorassa. Kokoomus hallitsee Suomea, ovat "viisaita"...
- Anonyymi
Perussuomalaisilla ei ole yksinkertaisesti mitään myönteistä annettavaa tavallisille suomalaisille: ainoastaan petettyjä lupauksia, loputonta jankutusta maahanmuutosta ja amerikkalaisten kulttuurisotien kopioimista.
- Anonyymi
Röyhkeä ja ihmisvihamielinen hallitus on meillä.Niin siinä käy kun ihmisyys katoaa ja mieli mädäntyy.
- Anonyymi
Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819