Kateus vie kalatkin vedestä, teidän omat ruuatkin.

Anonyymi-ap

Ryppyjä syntyy vain sinne, missä on ollut hymy.

Koittakaas kaikki kateelliset keksiä omaa tekemistä, niin huomaatte että Jumala Rakastaa teitäkin.. ja tie aukeaa taivaaseen 💖

Terveisin T28177 🇫🇮

21

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä minä nyt kyllä kysyisin, että kun tuo tahtoo pakoputken ytimen seutu olla ihmisellä peräti ryppyyn vetävää aluetta, niin milloinkas se perssilmä oikein sitten iloisesti virnistää?

• Anonyymi

Mitäs tässä nyt taas pitäisi alkaa tekemään? Aamusta iltapäivään pelasin jo kyllä soran kanssa pihan tasoitus puuhissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs tässä nyt taas pitäisi alkaa tekemään? Aamusta iltapäivään pelasin jo kyllä soran kanssa pihan tasoitus puuhissa.

Ennen yötä jos ei ole liian väsynyt voi pelata ahnusreijän kanssa jos tuntuu siltä.

• Anonyymi

Varsinkaan jumala yksinkertaisesta syystä ei voi rakastaa minua. Sillä soraa levitellessäni juopottelin pitkin päivää keskiolutta.

• Anonyymi

Ensi keväänä ostan moottoripyörän. Rahaa säästyy eläkkeestä mojovasti kun ei käytä lääkkeitä ja syö muuta kuin hernerokkaa. Keväällä sitten kahdenpyörän päällä teitäpitkin palataan nuoruuteen.

• Anonyymi

Toi jumalajuttu on melko outo. Olisi siis olemassa jumala joka rakastaisi vain sinua? Naapurin patukat lähettäisi helvettiin. Aijoin kirjoittaa. Kiljupäntöineen kadotukseen ja väittää. Mitähän lopullista taivaallista järkeä siinäkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi jumalajuttu on melko outo. Olisi siis olemassa jumala joka rakastaisi vain sinua? Naapurin patukat lähettäisi helvettiin. Aijoin kirjoittaa. Kiljupäntöineen kadotukseen ja väittää. Mitähän lopullista taivaallista järkeä siinäkään?

Minuu ainakin ottaisi pattiin jos kunnon alkuhumalan tunteesta tulisi tempaus kiljupönttöni vierestä syvästi uskoessani alkavaan humalaan taivaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuu ainakin ottaisi pattiin jos kunnon alkuhumalan tunteesta tulisi tempaus kiljupönttöni vierestä syvästi uskoessani alkavaan humalaan taivaisiin.

Helvetti on maanpäällä ihmisten välisinä suhteina ja mitään kuoleman jälkeistä taivasta ei ole eikä tule. Onko se niin vaikea ymmärtää että aikojen alussakin kristinuskon keksittyään IHMINEN on ostanut kirjoittaa.

• Anonyymi

Onko kellään viinaa?

• Anonyymi00023
        UUSI

Aina. Tottakai.

• Anonyymi00011

Elämä päätty hautaan ja samaan kuoppaan menevät elämänsä aikaiset sankariteot, jos niitä sattui olemaan.

• Anonyymi00012

Ei unhoitu koskaan minun juoksemani aika. Piirinmestaruus kilvassa vuonna, joka taisi olla, jos en väärin muista 1973 ja aika oli muistaakseni 12,9 sekuntia?

• Anonyymi00013

Mitään ei saa unohtaa, etteivät tulevat polvet pääsisi sitä unohtamaan. Niin ja ainahan voi netistä katsoa, jos jonkin menneisyysasian on sattunut unohtamaan.

• Anonyymi00014

Lasse kaatui ainakin Mynssenissä. Sen muistaa vielä metusalemikin.

• Anonyymi00015

Nuori moottoripyöräilijä saa pitää korvatulppia melun ehkäisyksi. Mutta kuulovikainen ukon toljake ei saa uusittua ajokorttiaan. Tota noin.

• Anonyymi00016

Mikä tässä maailmassa olisi kohdillaan. Kaikki vanhenevat ja vanhoilta ovat viemässä kaikki edut .

• Anonyymi00017

Se nyt on ainakin melko selvää, että jokainen tänne syntynyt joutuu käymään kamppailunsa oman vanhenemisensa kanssa.

• Anonyymi00018

Minä kirjoitan vielä. Koska olen nyt elossa.

• Anonyymi00019

Nenänpäälle on yksi ja sama minäpäivänä se maaksi muuttuu. Aivot ovat ykkös ongelma ihmiselon lopulle.

• Anonyymi00021

Aivo on ykkösongelma koko lihaiselle keholle.

• Anonyymi00022

Omista sukuseuroistaan pitävät sinut ulkopuoleisena. Tarvivat sinua vain silloin. Kun ei ole muita vaihtoehtoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe