J-miehelle pääkaupunkiseudulle

Anonyymi-ap

Miten me löydetään ikinä yhteys takaisin, kun kaikki on niin vaikeaa 😟

26

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En halua enää sory😒

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko nuori mies?


    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä haluatko tarpeeksi kun ollut niin epäsuoraa kommunikointia, sama tietenkin myös puoleltani. Liikun kyllä yhä enemmän, pitää vaan sattua kohdalle, muutenhan menee elämät ohi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi kommunikointi oli epäsuoraa mitä luulet🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommunikointi oli epäsuoraa mitä luulet🤔

        Myönnän epäsuoruuteen on järki- ja ympäristösyitä ollut puolin ja toisin. Olen vain sellainen, jolle pitää olla mielummin tuntuvasti suora, koska arvostan sisäisesti avoimuutta, rehellisyyttä ja suoruutta niin paljon. Itse en puolestaan luonteeltani pysty olemaan kovin suora kun olen korrekti ja ajattelen naisen loukkaantuvan moisesta suoruudesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän epäsuoruuteen on järki- ja ympäristösyitä ollut puolin ja toisin. Olen vain sellainen, jolle pitää olla mielummin tuntuvasti suora, koska arvostan sisäisesti avoimuutta, rehellisyyttä ja suoruutta niin paljon. Itse en puolestaan luonteeltani pysty olemaan kovin suora kun olen korrekti ja ajattelen naisen loukkaantuvan moisesta suoruudesta.

        Epäsuora kommunikointi omista toiveista voi luoda ristiriitoja, helposti peräännyn sellaisesta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hei onko tämä tummalta naiselta? Olen edelleen kiinnostunut sinusta ja itseasiassa ajattelin edetä sinun suhteesi, koska viime kertainen liikkeesi antoi merkin kiinnostuksestasi. Tiedät sitten kun seuraavan kerran nähdään :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikki meni oudoksi silloin aikoinaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin siinä taisi käydä. Säikähditkö tilannetta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä taisi käydä. Säikähditkö tilannetta?

        Ihmettelin ja stressaannuin ja ties mitä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelin ja stressaannuin ja ties mitä.

        Huomasin. Tiedäthän ettei lopputulema ollut tarkoitus. Stressaannuin myös.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin. Tiedäthän ettei lopputulema ollut tarkoitus. Stressaannuin myös.

        Itse olisin halunnut ainakin s, ja sitten enemmän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olisin halunnut ainakin s, ja sitten enemmän.

        Lämpenin hitaasti, kun olin epävarma mitä haluat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämpenin hitaasti, kun olin epävarma mitä haluat.

        No tykkäsin sun ulkonäöstä ja luonteesta. Sitä tietenkin halusin. Olin kyllä aikamoisen hi...n vallassa. Ihastunut myös, mutta h... oli ihan hirveä...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No tykkäsin sun ulkonäöstä ja luonteesta. Sitä tietenkin halusin. Olin kyllä aikamoisen hi...n vallassa. Ihastunut myös, mutta h... oli ihan hirveä...

        Mitä en uskaltanut koskaan kysyä, olisinko todennäköisesti satuttanut itseni kanssasi? Tiedät etten ole yhden illan nainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä en uskaltanut koskaan kysyä, olisinko todennäköisesti satuttanut itseni kanssasi? Tiedät etten ole yhden illan nainen.

        En halunnut mitään yhden illan juttua, vaikka tässä vaiheessa voin kai myöntää että s kiinnostus oli aika vahvaa. Se oli lopulta motiivi tehdä aloite, minkä tosin taisin tehdä liian myöhään. Eli halusin hänen v niin paljon että en vaan voinut hillitä. Pidemmän jutun olisin tietenkin halunnut myös.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En halunnut mitään yhden illan juttua, vaikka tässä vaiheessa voin kai myöntää että s kiinnostus oli aika vahvaa. Se oli lopulta motiivi tehdä aloite, minkä tosin taisin tehdä liian myöhään. Eli halusin hänen v niin paljon että en vaan voinut hillitä. Pidemmän jutun olisin tietenkin halunnut myös.

        Eikö s kelpaa yhden yön jutut baarista, vai miksi juuri kanssani olisit halunnut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö s kelpaa yhden yön jutut baarista, vai miksi juuri kanssani olisit halunnut?

        Koska olit niin käsittämättömän hy...n näk..
        ..n, haluttava. Enkö vielä tehnyt tätä selväksi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö s kelpaa yhden yön jutut baarista, vai miksi juuri kanssani olisit halunnut?

        Niin ja halusin myös parisuhteen. Siis ensin s, heti ja sitten seurustelu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja halusin myös parisuhteen. Siis ensin s, heti ja sitten seurustelu.

        Tuota en tiennyt, että haluat parisuhteen. Himon huomasin, mutta kaipasin tiiviimpää tutustumista ensin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olit niin käsittämättömän hy...n näk..
        ..n, haluttava. Enkö vielä tehnyt tätä selväksi?

        Et tehnyt 🙃


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota en tiennyt, että haluat parisuhteen. Himon huomasin, mutta kaipasin tiiviimpää tutustumista ensin.

        No jos totta puhutaan niin pidin sua ihan vaimomateriaalina myös. Olit f.... todella houkutteleva. Tiettyjä juttuja joita en käy nyt kuvailemaan. Ja luonteesi oli haastava ja jopa vaikea, mutta samalla jollain lailla empaattinen ja pehmeä.

        Mistä sen huomasi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tehnyt 🙃

        No koitin kertoa että olin ihan hirveän h...n vallassa. Mikä siinä on epäselvää? 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos totta puhutaan niin pidin sua ihan vaimomateriaalina myös. Olit f.... todella houkutteleva. Tiettyjä juttuja joita en käy nyt kuvailemaan. Ja luonteesi oli haastava ja jopa vaikea, mutta samalla jollain lailla empaattinen ja pehmeä.

        Mistä sen huomasi?

        Tuohon kysymykseen jätän vastaamatta tällä kertaa. Pidetään keskustelu siistinä täällä. Kyllä sen huomasi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon kysymykseen jätän vastaamatta tällä kertaa. Pidetään keskustelu siistinä täällä. Kyllä sen huomasi.

        Katseesta? Ne avonaiset k.... a.... eivät yhtään auttaneet tilannetta, eivät hillinneet mieltäni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No koitin kertoa että olin ihan hirveän h...n vallassa. Mikä siinä on epäselvää? 😂

        ..😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe