Mikael Forssell

paskantärkee?

Näin Miklun Hesassa, kun tuli vastaan avomersulla. Ei siinä sinänsä mitään, mutta jätkä lienee MELKOISEN PASKANTÄRKEE tyyppi, kun auton rekisterinä luki isolla että MIKLU.

Siis se ei riitä, että tyyppi ajelee avomersulla, mutta että sen tarvii vielä kaikille pyrkiä tiedottamaankin siitä, että katsokaa nyt kaikki, kun tässä menee suuri ja kuuluisa jalkapalloammattilainen Mikael "Miklu" Forssell...Kyllä on mennyt jätkälle päähän!

45

4821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koita kestää...

      Toisella on, toisella ei. Koita kestää.

      • se kellä on

        saa olla mutta tyyliä jupit,mike on muutenkin nimenä ah niin perkeleen homoooo. tyyliä!


      • joo...

        Eipä ole esim Litmasen autossa suurta tarraa, missä lukisi että "LITTI".

        Totta kai "toisilla on ja toisilla ei", mutta silti fiksut julkut tunnistaa siitä, että ne eivät ole IHAN KAIKKIALLA JA KAIKILLE SITÄ KUULUTTAMASSA!!!!! Niin kuin nyt Forssell näyttäisi olevan...Sitä tarkoittaa siis tämä "päähän meneminen". Toivottavasti tuli riittävän selkeästi nyt sinullekin kerrottua.


      • Vihreänä kateudesta?
        joo... kirjoitti:

        Eipä ole esim Litmasen autossa suurta tarraa, missä lukisi että "LITTI".

        Totta kai "toisilla on ja toisilla ei", mutta silti fiksut julkut tunnistaa siitä, että ne eivät ole IHAN KAIKKIALLA JA KAIKILLE SITÄ KUULUTTAMASSA!!!!! Niin kuin nyt Forssell näyttäisi olevan...Sitä tarkoittaa siis tämä "päähän meneminen". Toivottavasti tuli riittävän selkeästi nyt sinullekin kerrottua.

        Onko se nyt todella teille noin iso juttu, jos Forssellin auton rekkarina on MIKLU? Jopas on kauheaa itsekorostusta, oi että...

        Kuten jo aiemmin totesin; Suomessa oman menestymisensä näyttäminen on selkeästi kiellettyä...


      • tyhmä?
        Vihreänä kateudesta? kirjoitti:

        Onko se nyt todella teille noin iso juttu, jos Forssellin auton rekkarina on MIKLU? Jopas on kauheaa itsekorostusta, oi että...

        Kuten jo aiemmin totesin; Suomessa oman menestymisensä näyttäminen on selkeästi kiellettyä...

        EHKÄ SINÄ YMMÄRTÄISIT ASIAN TYPERYYDEN VASTA SILLOIN, JOS FORSSELL KIINNITTÄISI AUTONSA KATOLLE KAHDEN METRIN PITUISEN MASTON PÄÄHÄN KYLTIN, JOSSA LUKISI ETTÄ

        "KATSOKAA; OI KATSOKAA; TÄSSÄPÄ MENEE SUOMEN KUULUISIN, PARAS, JA TAVOITELTAVIN JALKAPALLOAMMATTILAINEN; MINÄ; ELI MIKAEL "MIKLU" FORSSEL"

        Siis ilmeisesti et ymmärrä, että tuo rekkarissa oleva "MIKLU" tarkoittaa juuri tuota, mutta Forssell ei ole kehdannut laittaa kylttiä autonsa katolle...? Jos et ymmärrä, niin mene nukkumaan, äläkä näytä tyhmyyttäsi tänne kaikelle kansalle!


      • Vihreänä kateudesta?
        tyhmä? kirjoitti:

        EHKÄ SINÄ YMMÄRTÄISIT ASIAN TYPERYYDEN VASTA SILLOIN, JOS FORSSELL KIINNITTÄISI AUTONSA KATOLLE KAHDEN METRIN PITUISEN MASTON PÄÄHÄN KYLTIN, JOSSA LUKISI ETTÄ

        "KATSOKAA; OI KATSOKAA; TÄSSÄPÄ MENEE SUOMEN KUULUISIN, PARAS, JA TAVOITELTAVIN JALKAPALLOAMMATTILAINEN; MINÄ; ELI MIKAEL "MIKLU" FORSSEL"

        Siis ilmeisesti et ymmärrä, että tuo rekkarissa oleva "MIKLU" tarkoittaa juuri tuota, mutta Forssell ei ole kehdannut laittaa kylttiä autonsa katolle...? Jos et ymmärrä, niin mene nukkumaan, äläkä näytä tyhmyyttäsi tänne kaikelle kansalle!

        Jaa tyhmäksi arvelet?

        Kumpikohan se tässä oikein on se kitisevä idiootti. Vai meinaa Miklu rekkarissa että "KATSOKAA; OI KATSOKAA; TÄSSÄPÄ MENEE SUOMEN KUULUISIN, PARAS, JA TAVOITELTAVIN JALKAPALLOAMMATTILAINEN; MINÄ; ELI MIKAEL "MIKLU" FORSSEL".

        Älä viitsi olla noin kateellinen ja katkera. Eihän se ole herranjumala kuin rekkari.


      • mainiomies
        tyhmä? kirjoitti:

        EHKÄ SINÄ YMMÄRTÄISIT ASIAN TYPERYYDEN VASTA SILLOIN, JOS FORSSELL KIINNITTÄISI AUTONSA KATOLLE KAHDEN METRIN PITUISEN MASTON PÄÄHÄN KYLTIN, JOSSA LUKISI ETTÄ

        "KATSOKAA; OI KATSOKAA; TÄSSÄPÄ MENEE SUOMEN KUULUISIN, PARAS, JA TAVOITELTAVIN JALKAPALLOAMMATTILAINEN; MINÄ; ELI MIKAEL "MIKLU" FORSSEL"

        Siis ilmeisesti et ymmärrä, että tuo rekkarissa oleva "MIKLU" tarkoittaa juuri tuota, mutta Forssell ei ole kehdannut laittaa kylttiä autonsa katolle...? Jos et ymmärrä, niin mene nukkumaan, äläkä näytä tyhmyyttäsi tänne kaikelle kansalle!

        Antaa kaverilla lukea rekkarissaan vaikka mitä. Harmittaako sinua pienisieluista ihmistä, niin paljon kun toinen on menestyvä ja pärjännyt elämässään hyvin. Hanki sinäkin elämä, äläkä katkeroidu muiden tekemisistä/rekkareista.


      • Anonyymi

        No, Miklulla on varaa siihen 💰💵💳.


      • Anonyymi

        Tunnen erään tosi varakkaan kundin jolla Porsche maasturi ja Audi RS8 , no toisessa on rekkarina miehen nimi ja syntymävuosi mutta Porsche ihan normi rekkarissa, joten ei se rekkari ole varakkaalle niin helvetin tärkeä asia, näin olen asian itse ymmärtänyt....


      • Anonyymi

        No kohta on avioero kun liikaa kehutaan. Näin kävi minullekkin. Ei onnea saa pitää boi viiiitttuuuu


    • Vihreänä kateudesta?

      Joo, Miklu on täysin unohtanut sen, ettei Suomessa saa menestymistään näyttää.

      Ai että jos joku sentään kehtaa avomersun ostaa, ja vieläpä hankkii siihen persoonallisen rekkarin!!! Ettäs kehtaa!!!

      Eiköhän se Forssell saa hankkia juuri sellaisen auton ja juuri sellaisen rekkarin kuin itse haluaa. Jos joku katkera pikkusielu vetää siitä herneet nenäänsä, on se voi voi.

      • hehhehheh

        Aina jaksavat huvittaa nämä, jotka kokevat tärkeäksi nämä "persoonalliset" rekkarit, ja maksavat niistä. :D


      • Vihreänä kateudesta?
        hehhehheh kirjoitti:

        Aina jaksavat huvittaa nämä, jotka kokevat tärkeäksi nämä "persoonalliset" rekkarit, ja maksavat niistä. :D

        Vaan kumpi on huvittavampaa: se, että joku käyttää rahojaan personoituun rekkariin, vai se, joka vetää siitä herneen nenäänsä.

        Itse en personoitua rekkaria hankkisi jo siitä syystä, ettei mulla ole sellaiseen varaa. Mutta jos vaikkapa joku Miklun kaltainen rahakkaampi persoona haluaa sellaisen hankkia, hankkikoon. Eipä se minulta pois ole.


      • rekkareista?
        Vihreänä kateudesta? kirjoitti:

        Vaan kumpi on huvittavampaa: se, että joku käyttää rahojaan personoituun rekkariin, vai se, joka vetää siitä herneen nenäänsä.

        Itse en personoitua rekkaria hankkisi jo siitä syystä, ettei mulla ole sellaiseen varaa. Mutta jos vaikkapa joku Miklun kaltainen rahakkaampi persoona haluaa sellaisen hankkia, hankkikoon. Eipä se minulta pois ole.

        Ne persoonalliset kilvet maksavat tolkuttomasti (=1000 euroa) vain ja ainoastaan Suomessa. Muualla maailmassa ne maksavat 10-20 euroa. Tämänkin asian kekseliäs suomalainen virkamies on hinnoitellut maailman kalliimmaksi. Yhtä kansaa kun näköjään saa autoasioissa kyykyttää ihan vapaasti.


      • Vihreänä kateudesta?
        rekkareista? kirjoitti:

        Ne persoonalliset kilvet maksavat tolkuttomasti (=1000 euroa) vain ja ainoastaan Suomessa. Muualla maailmassa ne maksavat 10-20 euroa. Tämänkin asian kekseliäs suomalainen virkamies on hinnoitellut maailman kalliimmaksi. Yhtä kansaa kun näköjään saa autoasioissa kyykyttää ihan vapaasti.

        Nyt tajuan, miksi eräät täällä vinkuvat Miklun rekkarista. Jos persoonalliset kilvet olisivat täälläkin halvalla saatavissa, ei eräiden pikkupoikien tarvitsisi täällä kitistä.


      • Anonyymi
        hehhehheh kirjoitti:

        Aina jaksavat huvittaa nämä, jotka kokevat tärkeäksi nämä "persoonalliset" rekkarit, ja maksavat niistä. :D

        Juuri näin, olen nähnyt monta todella kallista Porschea ja Ferraria ja kaikissa ihan normi laatat........


    • Tiklu

      Muista että jotain saattaa ärsyttää se että sä kävelet surkimuksena pitkin katuja ja muovikassi kädessä keskiolutpullot kilisten. Sillä sä ilmaiset menestymättömyytesi kaikille!!!
      Sun ei edes tarvii kirjoittaa nimeäs kassiin tai otsaan, kaikki tietää muutenkin että siinä menee SURKIMUS!!!

      • mitään

        En esitä mitään. olen erittäin menestyvä henkilö. En silti ole niin tyhmä, että toitottaisin siitä kaikille, kuin joku Miklu!

        Että siitäs sait, SURKIMUS!!!


      • Tooosi katkera
        mitään kirjoitti:

        En esitä mitään. olen erittäin menestyvä henkilö. En silti ole niin tyhmä, että toitottaisin siitä kaikille, kuin joku Miklu!

        Että siitäs sait, SURKIMUS!!!

        No tottahan toki sinä olet ERITTÄIN MENESTYNYT henkilö...

        Ehkä et ole MENESTYKSESTÄSI toitottava tampio (mitä nyt netissä katsot välttämättömäksi muistuttaa MENESTYKSESTÄSI), mutta kyllä sä aikamoinen kitisevä raukka olet.

        MENESTYKSESTÄSI huolimatta ehdit netissä itkemään jostain niinkin triviaalista aiheesta kuin Mikael Forssellin rekkarista.

        Mutta viestisi vain todistavat sen, ettei MENESTYS ole tie onneen. Kun näyttää varsin turhat asiat kaivelevan MENESTYVIÄKIN ihmisiä.


      • rassua...
        Tooosi katkera kirjoitti:

        No tottahan toki sinä olet ERITTÄIN MENESTYNYT henkilö...

        Ehkä et ole MENESTYKSESTÄSI toitottava tampio (mitä nyt netissä katsot välttämättömäksi muistuttaa MENESTYKSESTÄSI), mutta kyllä sä aikamoinen kitisevä raukka olet.

        MENESTYKSESTÄSI huolimatta ehdit netissä itkemään jostain niinkin triviaalista aiheesta kuin Mikael Forssellin rekkarista.

        Mutta viestisi vain todistavat sen, ettei MENESTYS ole tie onneen. Kun näyttää varsin turhat asiat kaivelevan MENESTYVIÄKIN ihmisiä.

        Kuka niin on väittänyt, että tässä joku asia olisi ruvennut "kaivelemaan"? Kyllä kai sitä voi muuten vain todeta, että joku (=Miklu) on paskantärkeä?

        Vaikka sinä itse olet menestyville henkilöille kateellinen, ei se tarkoita sitä, että kaikki muutkin olisivat; eli ei tarvitse erityisesti olla kateellinen todetakseen jonkun olevan typerys.

        Esimerkki: jos sanon että Ike on typerys lähetellessään tekstiviestejä M. Fingerroosille, niin sinä varmaankin saisit siitäkin aikaiseksi vastaavan viestiketjun; teemana se, että olisin hirveän kateellinen Ikelle kun se lähettelee viestejä jotka päätyy iltalehtiin.

        Yksinkertaisuutesi paljastuu viesti viestiltä selkeämmin...


      • Toosi yksinkertainen
        rassua... kirjoitti:

        Kuka niin on väittänyt, että tässä joku asia olisi ruvennut "kaivelemaan"? Kyllä kai sitä voi muuten vain todeta, että joku (=Miklu) on paskantärkeä?

        Vaikka sinä itse olet menestyville henkilöille kateellinen, ei se tarkoita sitä, että kaikki muutkin olisivat; eli ei tarvitse erityisesti olla kateellinen todetakseen jonkun olevan typerys.

        Esimerkki: jos sanon että Ike on typerys lähetellessään tekstiviestejä M. Fingerroosille, niin sinä varmaankin saisit siitäkin aikaiseksi vastaavan viestiketjun; teemana se, että olisin hirveän kateellinen Ikelle kun se lähettelee viestejä jotka päätyy iltalehtiin.

        Yksinkertaisuutesi paljastuu viesti viestiltä selkeämmin...

        Päättelet siis pelkästä rekisterilaatasta toisen "paskantärkeyden"?

        Mistä päättelet että olisin kateellinen menestyville henkilöille? Olenko minä itkenyt Miklun rekkarin takia täällä?

        Jos menestyvät henkilöt todellakin ovat kaltaisiasi, ei minulla todellakaan ole mitään syytä kadehtia teitä :D

        T:yhä vain yksinkertaisempi ;)


      • Anonyymi
        Toosi yksinkertainen kirjoitti:

        Päättelet siis pelkästä rekisterilaatasta toisen "paskantärkeyden"?

        Mistä päättelet että olisin kateellinen menestyville henkilöille? Olenko minä itkenyt Miklun rekkarin takia täällä?

        Jos menestyvät henkilöt todellakin ovat kaltaisiasi, ei minulla todellakaan ole mitään syytä kadehtia teitä :D

        T:yhä vain yksinkertaisempi ;)

        Olen tavallinen toimistotyöntekijä muija ja hankin ekaan autooni, Skodaan personoidun rekkarin. Vitsinä. No, jos joku pitää nyt mua menestyvänä niin 🤔.


    • kommentaattori

      Iso-Britannian rekisteritunnusko se on? Eihän Suomessa saa olla auton rekkari kuin kolmekirjaiminen.

      • kyllä

        Kyllä: edestä valkoinen ja takaa oranssi.


      • Suomesta

        Ahvenanmaa on osa Suomea. Siellä voi valita rekkarinsa vapaammin kuin manner-Suomessa. Itse olen nähnyt Åålannin rekkarit "Tappara" ja "Jokerit".


    • HELLANLETTAS SENTÄÄN!

      Tässä se nähdään. Suomessa sääli saadaan ja kateus ansaitaan. Nyt en säästele sanoja. Yleensä en kirjoita tänne yhtään mitään ja harvemmin edes poikkean lukemaan näitä juttuja. Kesälomalla eksyin tänne ja mitäs täällä valitetaan. Rekisterikilvestä.

      Voi jumalauta! Eikö maailmassa ole mitään tärkeämpää kuin yksi helevetin kilpi?! Siis oikeasti onko elämänne noin suppeaa? Aivan uskomattoman kapeakatseista junttipaskaa. Tämä oli kaiken huippu. Jonkun rekisterikilpi siis aiheuttaa noin hirveän katkeruuden ja kateuden. Se olisi eri juttu jos joku julkkis tulis sun luokse selittämään että kato, mä oon se ja se ja mä hankin niin paljon vuodessa ja sää et oo mitään.....

      Silloin vois suuttua mutta toi kilpi homma on ala-aste ikäisten hommia.

      Sun tapaiset ihmiset lopettaa päivänsä oman käden kautta siinä keski-iän paikkeilla. Mietipä sitä.

      t: itsekin julkkis

      • ööööh

        Ei se asian ydin ollut se rekisterikilpi. Asian ydin oli se, mitä on Forssellin päässä. Siellä on pissaa. Piste.


      • ööö-ööööhhh....
        ööööh kirjoitti:

        Ei se asian ydin ollut se rekisterikilpi. Asian ydin oli se, mitä on Forssellin päässä. Siellä on pissaa. Piste.

        asian ydin on se että pienimunaisia suomalaisia miehiä vituttaa kun joku onnistuu ja sehän on tietenkin heti heiltä pois! tottakai! jos mä en saa pelata ei saa kukaan muukaan. nii-iiihhh...

        buahahahahahahahaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Tooosi yksinkertainen
        ööööh kirjoitti:

        Ei se asian ydin ollut se rekisterikilpi. Asian ydin oli se, mitä on Forssellin päässä. Siellä on pissaa. Piste.

        Miksi Forssellin päässä on pissaa?


      • Olet kateellinen!
        Tooosi yksinkertainen kirjoitti:

        Miksi Forssellin päässä on pissaa?

        Miksi olet kateellinen toisen menestymisestä? Hän saa vaikka tatuoida nimensä otsaansa eikä se kuulu sulle vitun vertaa!


      • Toosi yksinkertainen
        Olet kateellinen! kirjoitti:

        Miksi olet kateellinen toisen menestymisestä? Hän saa vaikka tatuoida nimensä otsaansa eikä se kuulu sulle vitun vertaa!

        No nyt olen (jos vain mahdollista) vieläkin yksinkertaisempi, sillä en ymmärrä, miksi kyselet minulta moista.


      • Niinpä.
        Toosi yksinkertainen kirjoitti:

        No nyt olen (jos vain mahdollista) vieläkin yksinkertaisempi, sillä en ymmärrä, miksi kyselet minulta moista.

        Tämä tuntuukin olevan niin arka asia että pistetäänpä kunnolla provokaatiota. Taidanpa mainita parille (julkkis)kaverilleni että eiköhän hankita kaikki omalla lempinimellä rekisterikilvet. Ihan vain sen takia että maankansa, rahvas, työläiset saisivat jotain jeesusteltavaa.

        Sitten ajelulle. Luu ulos ja stereot täysille sekä aurinkolasit päähän. Nenä pystyyn ja mahdollisimman leuhka ilme päälle. Torveahan täytyy tietysti töräytellä vähän väliä että maan matoset huomaan minut. Kateushan on tässä maassa kuin luonnon voima. Hallitsematon ja suuri. Pitäähän sitä saada esille näiltä ah, niin ihanilta junttikeisareilta, jotka luulee omistavansa kaiken. Jopa minut, niin julkkiksen.

        Toki julkisuus on yhteistä omaisuutta mutta jokaisella ihmisellä on oikeus myös yksityisyyteen.

        t:julkkis joka muuttaa maasta pois


      • Tooosi yksinkertainen
        Niinpä. kirjoitti:

        Tämä tuntuukin olevan niin arka asia että pistetäänpä kunnolla provokaatiota. Taidanpa mainita parille (julkkis)kaverilleni että eiköhän hankita kaikki omalla lempinimellä rekisterikilvet. Ihan vain sen takia että maankansa, rahvas, työläiset saisivat jotain jeesusteltavaa.

        Sitten ajelulle. Luu ulos ja stereot täysille sekä aurinkolasit päähän. Nenä pystyyn ja mahdollisimman leuhka ilme päälle. Torveahan täytyy tietysti töräytellä vähän väliä että maan matoset huomaan minut. Kateushan on tässä maassa kuin luonnon voima. Hallitsematon ja suuri. Pitäähän sitä saada esille näiltä ah, niin ihanilta junttikeisareilta, jotka luulee omistavansa kaiken. Jopa minut, niin julkkiksen.

        Toki julkisuus on yhteistä omaisuutta mutta jokaisella ihmisellä on oikeus myös yksityisyyteen.

        t:julkkis joka muuttaa maasta pois

        Miksi olet noin katkera Forssellille? Onko se vienyt naisesi?


      • Vittuuntunut sinulle.
        Tooosi yksinkertainen kirjoitti:

        Miksi olet noin katkera Forssellille? Onko se vienyt naisesi?

        Kukaan ei voi olla noin tyhmä. Et edes sinä.


      • Tooosi tyhmä
        Vittuuntunut sinulle. kirjoitti:

        Kukaan ei voi olla noin tyhmä. Et edes sinä.

        Kukaan ei voi olla noin katkera. Minä voin sentään vedota tyhmyyteeni, mutta mikä on sinun tekosyysi sille, ettet voi/osaa vastata, miksi Miklu sua oikeasti korpee?


      • Anonyymi
        ööööh kirjoitti:

        Ei se asian ydin ollut se rekisterikilpi. Asian ydin oli se, mitä on Forssellin päässä. Siellä on pissaa. Piste.

        Näin olen minäkin ajatellut, mies ihan tavallisen tallaajan näköinen jos ei olisi fyrkka ei mimmit reagoisi millään muotoa, mutta hänelläkin vaimo virolainen, tietääkseni niitä saa vaatimattomallakin lookilla jos on pätäkkää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen minäkin ajatellut, mies ihan tavallisen tallaajan näköinen jos ei olisi fyrkka ei mimmit reagoisi millään muotoa, mutta hänelläkin vaimo virolainen, tietääkseni niitä saa vaatimattomallakin lookilla jos on pätäkkää....

        Miksi luulet, että Metti on virolainen? Ei muuten ole, jostain maalaiskunnasta kylläkin.


    • Anonyymi

      Joko sai tarpeekseen perheelämästä,kun liikku yöelämässä?Blondeja perässä .

      • Anonyymi

        Käynyt vieraissa aiemminkin. Nyt Mettillä kauhea kriisi päällä, kovin koettaa hokea että heillä menee NIIN HYVIN. Vissiin huolissaan lompakon karkaamisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käynyt vieraissa aiemminkin. Nyt Mettillä kauhea kriisi päällä, kovin koettaa hokea että heillä menee NIIN HYVIN. Vissiin huolissaan lompakon karkaamisesta?

        Kaikkihan nämä vaatimattomista oloista lähtöisin ja sitten jollain urheilulla , jääkiekko, futis, tai F1 kundit saaneet paljon rahaa , niin ei se perhe-elämä kauan kiinnosta, täytyy kokea ja paljon....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan nämä vaatimattomista oloista lähtöisin ja sitten jollain urheilulla , jääkiekko, futis, tai F1 kundit saaneet paljon rahaa , niin ei se perhe-elämä kauan kiinnosta, täytyy kokea ja paljon....

        Ja rahallahan niitä " kokemuksia " helposti saa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käynyt vieraissa aiemminkin. Nyt Mettillä kauhea kriisi päällä, kovin koettaa hokea että heillä menee NIIN HYVIN. Vissiin huolissaan lompakon karkaamisesta?

        mettu selostaa, mikki soitti paarista että saattaa näyttää pahalta, kun juhli plondin kanssa. miksi kommentoida ukkonsa puolesta. kunhan on kullitetut hanat kyökissä ja kaikissa kylppäreissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan nämä vaatimattomista oloista lähtöisin ja sitten jollain urheilulla , jääkiekko, futis, tai F1 kundit saaneet paljon rahaa , niin ei se perhe-elämä kauan kiinnosta, täytyy kokea ja paljon....

        Ei taida Miklu muuten kovin vaatimattomista oloista olla...


    • Anonyymi

      eukolle tärkeintä kullitetut hanat, ja omat kylppärit muksuille. miten me pärjättiin. 4 henkeä ja yksi wc ja kylppäri. miten nää lapset menee kouluun, siellä ei ole omaa vessaa. kunhan kulissit on kunnossa.

    • Anonyymi

      Tuleekohan ero ?Riitelevät kovasti ja menojalka vipattaa ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe