Sinä ranskaa osaava et siis koskaan

Anonyymi-ap

Rakastanut minua, mutta kiinnostus oli kuitenkin vahvaa? Ehkä fyysistä, eroottista

125

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Niihin, luulen että en vielä. Mutta vaikea sanoa varmaksi, lukioranskakin on niin ruosteessa ettei siitäkään ole apua.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos me nyt ollaan näiden vuosien jälkeen ihan rehellisiä, niin mitään tuskin enää tulee. Joten voidaan olla rehellisiä toisillemme. Itse olin siis ihastunut ja hirveän se.... hi.... vallassa. Halusin siis TODELLAKIN sitä yhtä asiaa.

        Voisitko sinäkin olla rehellinen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos me nyt ollaan näiden vuosien jälkeen ihan rehellisiä, niin mitään tuskin enää tulee. Joten voidaan olla rehellisiä toisillemme. Itse olin siis ihastunut ja hirveän se.... hi.... vallassa. Halusin siis TODELLAKIN sitä yhtä asiaa.

        Voisitko sinäkin olla rehellinen?

        Voin olla rehellinen, ja ihan samahan se tosiaan muutenkin on tässä vaiheessa. Ei kai tässä mistään sielujen sympatiasta ollut kyse, vaan vain eläimellistä himosta. Jotenkin en usko että olisimme ymmärtäneet toisiamme, enkä ollut kovin kiinnostunut tutustumaankaan. En halua istua keskustelemassa muka fiksuja tai kysellä lempiväriäsi tai mielipidettäsi politiikasta, jos ja kun niillä vastauksillasi ei ole ensinnäkään yhtään mitään väliä, ja toisekseen omat ajatukseni kuitenkin askartelisivat häiritsevästi ihan toisella tasolla. Toivoisin ettei se olisi (ollut?) noin - onhan se älytöntä ja loukkaavaakin, mutta minkäs teet.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla rehellinen, ja ihan samahan se tosiaan muutenkin on tässä vaiheessa. Ei kai tässä mistään sielujen sympatiasta ollut kyse, vaan vain eläimellistä himosta. Jotenkin en usko että olisimme ymmärtäneet toisiamme, enkä ollut kovin kiinnostunut tutustumaankaan. En halua istua keskustelemassa muka fiksuja tai kysellä lempiväriäsi tai mielipidettäsi politiikasta, jos ja kun niillä vastauksillasi ei ole ensinnäkään yhtään mitään väliä, ja toisekseen omat ajatukseni kuitenkin askartelisivat häiritsevästi ihan toisella tasolla. Toivoisin ettei se olisi (ollut?) noin - onhan se älytöntä ja loukkaavaakin, mutta minkäs teet.

        No onhan se toki jotenkin loukkaavaa, tai ehkä parempi sana olisi että moraalitonta. Tai pahaa jollain tavalla? Synkkää? Eihän molemminpuolinen hyväksikäyttö mikään hirveän kaunis asia ole, vaikka siitä joku suhteen tapainen olisi tullutkin.

        Mutta jotain valoisaakin siinä oli. Oliko se sitten tällainen myöhemmän iän teinijuttu? Mutta ehkä eri ihmisillä se kemia muodostuu aina vähän eri tekijöistä, ja meillä se oli fyysisyys, sekä henkisellä tasolla miehisyys vs. naiseus. Jotain tällaista?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se toki jotenkin loukkaavaa, tai ehkä parempi sana olisi että moraalitonta. Tai pahaa jollain tavalla? Synkkää? Eihän molemminpuolinen hyväksikäyttö mikään hirveän kaunis asia ole, vaikka siitä joku suhteen tapainen olisi tullutkin.

        Mutta jotain valoisaakin siinä oli. Oliko se sitten tällainen myöhemmän iän teinijuttu? Mutta ehkä eri ihmisillä se kemia muodostuu aina vähän eri tekijöistä, ja meillä se oli fyysisyys, sekä henkisellä tasolla miehisyys vs. naiseus. Jotain tällaista?

        Ei, ei kuulosta oikealta. Pahoittelut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei kuulosta oikealta. Pahoittelut.

        Ihan turhaan pahoittelet mitään näin monen vuoden jälkeen. Voit ihan rehellisesti kertoa mistä siinä oli sinun puolestasi kyse. Siis lähinnä vain h...?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan pahoittelet mitään näin monen vuoden jälkeen. Voit ihan rehellisesti kertoa mistä siinä oli sinun puolestasi kyse. Siis lähinnä vain h...?

        Tarkoitin että olen selvästikin väärä henkilö, niin ei kannata jatkaa kovin henkilökohtaisella tasolla. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että olen selvästikin väärä henkilö, niin ei kannata jatkaa kovin henkilökohtaisella tasolla. Hyvää yötä.

        Hei, sä oot se... MM... Mä arvasin että tunnen sut. Mitä sä nyt ämpyilet näin monen vuoden jälkeen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, sä oot se... MM... Mä arvasin että tunnen sut. Mitä sä nyt ämpyilet näin monen vuoden jälkeen?

        Nope. Ei ole kumpikaan kirjain oikein. Usko jo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nope. Ei ole kumpikaan kirjain oikein. Usko jo.

        No mä tajusin jo kuka sä oot. Ai noinko se olikin sun puolelta? Ei kuule loukkaa yhtään. Voit rauhoittua. 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä tajusin jo kuka sä oot. Ai noinko se olikin sun puolelta? Ei kuule loukkaa yhtään. Voit rauhoittua. 😂

        Hieno juttu sulle. 👍 Käy seuraavaksi vaikka kioskilla täyttämässä veikkauskuponki. 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juttu sulle. 👍 Käy seuraavaksi vaikka kioskilla täyttämässä veikkauskuponki. 😂

        Minkä takia? Ei täällä ole mitään kioskia lähellä. Kilsa in matkaa ja ulkona sataa. Mitä ajattelit mun nykyisestä ulkonäöstä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia? Ei täällä ole mitään kioskia lähellä. Kilsa in matkaa ja ulkona sataa. Mitä ajattelit mun nykyisestä ulkonäöstä?

        🙄 _En tiedä_, ei olla ikinä nähty, niin ei voi vertailla mihinkään.

        Mee nukkuun.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🙄 _En tiedä_, ei olla ikinä nähty, niin ei voi vertailla mihinkään.

        Mee nukkuun.

        Ihan oikeasti... Kaikki on jo ohi. Joten... Ihan tsillisti vaan... 😂


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos viittaat mun ketjuun kirjoittamaani ranskankieliseen lauseeseen, niin tämä ehkä mulle? Osaan ranskaa ja monta muutakin kieltä puhun. Rakkauden kieltäkin 😉

      Puhuin henkilöstä aiemmin, mutta vähän vähättelin tunteitani. Kyllä rakastan häntä. Ehkä yksipuolisesti, siksi en sitä kerro kenellekään.

      Ei kiinnostus häntä kohtaan ole eroottinen. Jos kiinnostus olisi eroottinen, se olisi VAIN eroottinen. Kiinnostus on luokkaa koko paketti. Tunteet, fyysisyys, ihan kaikki.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko eri henkilö kuin tuo tuossa yllä, jonka kanssa keskustelin? Jos olet sama henkilö, niin miksi haluat kätkeä tunteesi, jopa suoraan kiistää ne? Teit aina niin. En ymmärrä oikein... Mutta toisaalta... Olet hieno nainen, niin kai se kuuluu asiaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko eri henkilö kuin tuo tuossa yllä, jonka kanssa keskustelin? Jos olet sama henkilö, niin miksi haluat kätkeä tunteesi, jopa suoraan kiistää ne? Teit aina niin. En ymmärrä oikein... Mutta toisaalta... Olet hieno nainen, niin kai se kuuluu asiaan.

        Eri henkilö kuin tuo yllä oleva.

        Omassa ketjussani väännettiin ehkä juuri sinun kanssa virtuaalista kättä siitä, pitäisikö naisen vai miehen tehdä aloite. Olemme edelleen asiasta eri mieltä, mutta keskustelu on sujunut ainakin toistaiseksi toista kunnioittaen ☺️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri henkilö kuin tuo yllä oleva.

        Omassa ketjussani väännettiin ehkä juuri sinun kanssa virtuaalista kättä siitä, pitäisikö naisen vai miehen tehdä aloite. Olemme edelleen asiasta eri mieltä, mutta keskustelu on sujunut ainakin toistaiseksi toista kunnioittaen ☺️

        Ööh, olen ehdottomasti samaa mieltä siitä että sekä mies että nainen voivat tehdä aloitteen. Mielellään niin nopeasti kuin mahdollista, ja ihan sama että kumpi sen tekee.


      • Anonyymi
        UUSI

      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko eri henkilö kuin tuo tuossa yllä, jonka kanssa keskustelin? Jos olet sama henkilö, niin miksi haluat kätkeä tunteesi, jopa suoraan kiistää ne? Teit aina niin. En ymmärrä oikein... Mutta toisaalta... Olet hieno nainen, niin kai se kuuluu asiaan.

        Tähän vielä kommentoin...

        Tässä puhut tunteista, ja niiden kiistämisestä.

        Tuolla yllä olevassa kommentissa (eri naisen kommenttiin vastauksesi) puhuit sexxinhimosta. Viittaako nämä molemmat kommentit kuitenkin samaan henkilöön? Onko sulla tunteita vai vain seksuaalista kiinnostusta häntä kohtaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööh, olen ehdottomasti samaa mieltä siitä että sekä mies että nainen voivat tehdä aloitteen. Mielellään niin nopeasti kuin mahdollista, ja ihan sama että kumpi sen tekee.

        Jos olisit kaivattuni, sanoisin että viestikanavat on auki 😊😄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän vielä kommentoin...

        Tässä puhut tunteista, ja niiden kiistämisestä.

        Tuolla yllä olevassa kommentissa (eri naisen kommenttiin vastauksesi) puhuit sexxinhimosta. Viittaako nämä molemmat kommentit kuitenkin samaan henkilöön? Onko sulla tunteita vai vain seksuaalista kiinnostusta häntä kohtaan?

        No nyt tällä hetkellä ne tunteet ovat ehkä olleet hiipumaan päin, mutta se toinen puoli eli h... on kyllä edelleen olemassa... Ja jopa suhde kiinnostaa...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit kaivattuni, sanoisin että viestikanavat on auki 😊😄

        No kun vielä tietäisin nyt kumpi olet... Vai oletteko te molemmat... 😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tällä hetkellä ne tunteet ovat ehkä olleet hiipumaan päin, mutta se toinen puoli eli h... on kyllä edelleen olemassa... Ja jopa suhde kiinnostaa...

        Sivusta: edelleenkö sä nettiguru uskot löytäväsi sen "hottiksen" täältä? 😁


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: edelleenkö sä nettiguru uskot löytäväsi sen "hottiksen" täältä? 😁

        No kukas se sinä sitten olet?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tällä hetkellä ne tunteet ovat ehkä olleet hiipumaan päin, mutta se toinen puoli eli h... on kyllä edelleen olemassa... Ja jopa suhde kiinnostaa...

        Ehkä miehillä se menee noin. Minulle naiselle tunteiden kautta tulee se intohimo, kaikki fyysisyys, eroottisuus. Mulla ei ole ollut seksiä moneen vuoteen. Kuulin just äskettäin, että 8 vuodessa ilman seksiä nainen on taas melkein kuin neitsyt, you know. Ei paljon siitä puutu 😆
        Hyvät vuodet mullakin mennyt hukkaan, voi saakeli..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun vielä tietäisin nyt kumpi olet... Vai oletteko te molemmat... 😉

        Minä se vaan 😁


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kukas se sinä sitten olet?

        Palstaharhakerttu. :)
        Olen huomannut että joku täällä sitkeästi kuvittelee "Suomen kuumimman" (ja ilmeisesti myös ujoimman?) lyylin juttelevan kanssaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä miehillä se menee noin. Minulle naiselle tunteiden kautta tulee se intohimo, kaikki fyysisyys, eroottisuus. Mulla ei ole ollut seksiä moneen vuoteen. Kuulin just äskettäin, että 8 vuodessa ilman seksiä nainen on taas melkein kuin neitsyt, you know. Ei paljon siitä puutu 😆
        Hyvät vuodet mullakin mennyt hukkaan, voi saakeli..

        Juu, on kyllä jotenkin tyrmäävä tilanne kun menee vuodet hukkaan...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se vaan 😁

        Siis tässä on yksi ja sama koko ajan? Arvasin... 😄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaharhakerttu. :)
        Olen huomannut että joku täällä sitkeästi kuvittelee "Suomen kuumimman" (ja ilmeisesti myös ujoimman?) lyylin juttelevan kanssaan.

        Ööh, täällä on aika monia naisia... 🤨


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kukas se sinä sitten olet?

        Nuo nettiguru ja palstaharhakerttu-kommentit eivät olleet minulta. Ikävää, että jonkun on aina pakko tulla sotkemaan keskusteluja.

        Vaikka olemmekin tuntemattomia toisillemme, niin on ollut kivaa keskustella sun kanssa 😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööh, täällä on aika monia naisia... 🤨

        Kyllä, tässäkin ketjussa vastailee ainakin 4 eri naista - siis ainakin 3 minun lisäkseni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo nettiguru ja palstaharhakerttu-kommentit eivät olleet minulta. Ikävää, että jonkun on aina pakko tulla sotkemaan keskusteluja.

        Vaikka olemmekin tuntemattomia toisillemme, niin on ollut kivaa keskustella sun kanssa 😊

        Tiiätkö musta tuntuu että sä tunnet ihan tasan tarkkaan mut, ja mulla on aavistus siitä kuka olet.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo nettiguru ja palstaharhakerttu-kommentit eivät olleet minulta. Ikävää, että jonkun on aina pakko tulla sotkemaan keskusteluja.

        Vaikka olemmekin tuntemattomia toisillemme, niin on ollut kivaa keskustella sun kanssa 😊

        Ei se ole mitään oikeaa keskustelua, tuo vain etsii sitä yhtä kuumaa naistaan täältä ja vielä luulee kaikkia vastaajia häneksi.

        Mä en enää halua jutella hänen kanssaan, meni taannoin niin vaikeaksi kun hän ei millään uskonut ettei me tunneta mistään. 😓

        Mutta onnea matkaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tässäkin ketjussa vastailee ainakin 4 eri naista - siis ainakin 3 minun lisäkseni.

        Kyllä. Eikö olisi kiva jotenkin merkata itsensä uudeksi keskustelijaksi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitään oikeaa keskustelua, tuo vain etsii sitä yhtä kuumaa naistaan täältä ja vielä luulee kaikkia vastaajia häneksi.

        Mä en enää halua jutella hänen kanssaan, meni taannoin niin vaikeaksi kun hän ei millään uskonut ettei me tunneta mistään. 😓

        Mutta onnea matkaan.

        Menee ihan metsään sun arviot. Siis tollasta shaissea näin monen vuoden jälkeen... 😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tässä on yksi ja sama koko ajan? Arvasin... 😄

        Ei kun minä olen se joka olen vääntänyt sun kanssa aiemmin aloitteentekemisestä, vastasit alunperin minun aloittamaani ketjuun. Tällä hetkellä tässä sinun aloittamassasi ketjussa on useita eri naisia. Minä olen keskustellut vain tämän kommentin alla. Nyt tähän kommentin alle on kaiken maailman palstakertut pesiytynyt, joten keskustele halutessasi heidän kanssaan, I'm outta here 😉 on ollut kivaa jutella, nähdään toistekin!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö musta tuntuu että sä tunnet ihan tasan tarkkaan mut, ja mulla on aavistus siitä kuka olet.

        Tiedän, että hän ei ole täällä. Mutta toivon että sun hän ilmestyy sun iloksi ja sun elämään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun minä olen se joka olen vääntänyt sun kanssa aiemmin aloitteentekemisestä, vastasit alunperin minun aloittamaani ketjuun. Tällä hetkellä tässä sinun aloittamassasi ketjussa on useita eri naisia. Minä olen keskustellut vain tämän kommentin alla. Nyt tähän kommentin alle on kaiken maailman palstakertut pesiytynyt, joten keskustele halutessasi heidän kanssaan, I'm outta here 😉 on ollut kivaa jutella, nähdään toistekin!

        Menit myöntämään jotain mikä on vaikea myöntää itsellesikin? Tiedätkö kun mä en oikeasti välitä tuosta asiasta sillä tavalla kuin luulet. Joten, jos rauhoittuisit? Tietysti jos sulla on jotain traumoja, niin sittenhän sä et voi mitään...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitään oikeaa keskustelua, tuo vain etsii sitä yhtä kuumaa naistaan täältä ja vielä luulee kaikkia vastaajia häneksi.

        Mä en enää halua jutella hänen kanssaan, meni taannoin niin vaikeaksi kun hän ei millään uskonut ettei me tunneta mistään. 😓

        Mutta onnea matkaan.

        No, antaa kaikkien kukkien kukkia. Jos hänellä on kaipuu jotain naista kohtaan niin antaa hänen kaivata ja jutella. Niinhän me kaikki muutkin teemme. Ei asioista tarvitse niin vaikeita tehdä. Sellainen pieni kepeä asenne elämässä tekee hyvää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, että hän ei ole täällä. Mutta toivon että sun hän ilmestyy sun iloksi ja sun elämään.

        Tiiätkö että sun iässä ei enää pidä säikkyä noin paljon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Menit myöntämään jotain mikä on vaikea myöntää itsellesikin? Tiedätkö kun mä en oikeasti välitä tuosta asiasta sillä tavalla kuin luulet. Joten, jos rauhoittuisit? Tietysti jos sulla on jotain traumoja, niin sittenhän sä et voi mitään...

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö että sun iässä ei enää pidä säikkyä noin paljon.

        Missä iässä saa säikkyä ja pitää säikkyä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Niin että mikään ei loukannut tänään...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä iässä saa säikkyä ja pitää säikkyä?

        Ei tarvitse enää meidän juttua säikkyä missään iässä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että mikään ei loukannut tänään...

        En ole keskustellut loukkaantumisista tänään. Se on ollut joku toinen henkilö.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse enää meidän juttua säikkyä missään iässä.

        Mutta miksi luulet, että olen säikkynyt?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi luulet, että olen säikkynyt?

        No kun eräs on edelleen vähän syntymässä säikähtänyt..


      • Anonyymi
        UUSI

        Hubba Bubba?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun eräs on edelleen vähän syntymässä säikähtänyt..

        Joo, vaikka sitten niin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hubba Bubba?

        Hubba on itseasiassa syntymäleidi. Tyyni ja vakaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, vaikka sitten niin.

        Varmaan säikkyy omaa ääntäänkin välillä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hubba on itseasiassa syntymäleidi. Tyyni ja vakaa.

        Annoin itselleni kertoa, että se on slangisana, joka tarkoittaa mm. naisen viehättävää ulkonäköä. Se Hubba-kommentti ei enää näy mulle, minne lie katosi, joten enpä siihen enää sen enempää voi kommentoida.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan säikkyy omaa ääntäänkin välillä.

        Voi teitä pupupöksyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin itselleni kertoa, että se on slangisana, joka tarkoittaa mm. naisen viehättävää ulkonäköä. Se Hubba-kommentti ei enää näy mulle, minne lie katosi, joten enpä siihen enää sen enempää voi kommentoida.

        Kyllä joo. Sitä se tarkoittaa. Osuu siis?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi teitä pupupöksyt.

        Hänellä menee kyllä pupu pöksyyn välillä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joo. Sitä se tarkoittaa. Osuu siis?

        Osuu kehen tai mihin? En tykkää naisista, vaan miehistä, mutta arvostan naiskauneutta kyllä. Itsekin tykkään olla naisellinen, vaikka olenkin vahva ja dominoiva luonteeltani. Minusta saisi hyvän Lady Dominan. Voisin antaa sinulle piiskaa, senkin kuriton poika.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuu kehen tai mihin? En tykkää naisista, vaan miehistä, mutta arvostan naiskauneutta kyllä. Itsekin tykkään olla naisellinen, vaikka olenkin vahva ja dominoiva luonteeltani. Minusta saisi hyvän Lady Dominan. Voisin antaa sinulle piiskaa, senkin kuriton poika.

        Tämä tarkoittaa luultavasti sitä että toivot itse saavasi d..... Ja .....

        Minua sinä et pysty dominoimaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tarkoittaa luultavasti sitä että toivot itse saavasi d..... Ja .....

        Minua sinä et pysty dominoimaan.

        Miksi toi nyt ei avaudu mulle, mitä mä toivon? D? Ja? Mitä noi tarkoittaa?

        En varmaan sua pysty dominoimaan, mutta sietäisit saada piiskaa, ja kunnolla!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toi nyt ei avaudu mulle, mitä mä toivon? D? Ja? Mitä noi tarkoittaa?

        En varmaan sua pysty dominoimaan, mutta sietäisit saada piiskaa, ja kunnolla!

        Voi pikkuista... Tarviit isällisen hahmon...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pikkuista... Tarviit isällisen hahmon...

        Sä olet minua nuorempi, joten kuka se pikkuinen on...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet minua nuorempi, joten kuka se pikkuinen on...

        Sinä olet nuorempi. Ja vaikka olisit vanhempi, niin se on aivan selvää kuka olisi pomo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet nuorempi. Ja vaikka olisit vanhempi, niin se on aivan selvää kuka olisi pomo.

        Ei. Luuletko oikeasti, että olen joku kakskybänen? En ole, vaan aikuinen nainen. Ja minua ei pomota kukaan. Vagabond, naisille jotka kulkevat omia polkujaan. Jos olet samaa ikää niin tiedät tuon sanonnan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Luuletko oikeasti, että olen joku kakskybänen? En ole, vaan aikuinen nainen. Ja minua ei pomota kukaan. Vagabond, naisille jotka kulkevat omia polkujaan. Jos olet samaa ikää niin tiedät tuon sanonnan.

        Sori, mutta nyt nauran. Vagabond-nainen. 😄 Huumorisi on kyllä hyvää!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mutta nyt nauran. Vagabond-nainen. 😄 Huumorisi on kyllä hyvää!

        No ei haittaa, kyllä joskus täytyy saada nauraakin. Olkoon se vaikka mun uusin lempinimi 😇 t. Pomosi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei haittaa, kyllä joskus täytyy saada nauraakin. Olkoon se vaikka mun uusin lempinimi 😇 t. Pomosi

        Millaista siellä on asua missä asut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista siellä on asua missä asut?

        Ihan skeidaa. Mietin poismuuttoa. Entäs siellä missä sä asut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan skeidaa. Mietin poismuuttoa. Entäs siellä missä sä asut?

        Pikkuisen ankeaa, vaikka hyvä ja turvallinen alue. Sama homma, mietin poismuuttoa. Tiedätkö muuten missä asun?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuisen ankeaa, vaikka hyvä ja turvallinen alue. Sama homma, mietin poismuuttoa. Tiedätkö muuten missä asun?

        Miten hiivatissa mä sen tietäisin? En ole selvännäkijä. Asut Keuruulla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hiivatissa mä sen tietäisin? En ole selvännäkijä. Asut Keuruulla?

        No kyllähän ne tiedot löytää jos haluaa. Keuruulla olen kyllä käynyt. Oletko sinä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän ne tiedot löytää jos haluaa. Keuruulla olen kyllä käynyt. Oletko sinä?

        Oletko suomi24:lla töissä? Ainakin sait tästä pitkän ketjun. Ja onko sulla tuttuja samaan aikaan palstalla?

        En ole tietääkseni koskaan käynyt Keuruulla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko suomi24:lla töissä? Ainakin sait tästä pitkän ketjun. Ja onko sulla tuttuja samaan aikaan palstalla?

        En ole tietääkseni koskaan käynyt Keuruulla.

        Ootko osoitepalvelusta kuullut sherlokki? 😂

        Siis et oikeasti tiedä missä asun?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko osoitepalvelusta kuullut sherlokki? 😂

        Siis et oikeasti tiedä missä asun?

        No mitä vit se tohon mun kysymykseen liittyy? Vai yritätkö hämätä niin että unohdan sen kysymyksen?

        Haluatko noin kovasti kertoa asuinpaikkasi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä vit se tohon mun kysymykseen liittyy? Vai yritätkö hämätä niin että unohdan sen kysymyksen?

        Haluatko noin kovasti kertoa asuinpaikkasi?

        Ajattelin vaan että kun välimatka ei ole ihan niin pitkä... No mutta nyt tiedät mikä on osoitepalvelu. Setä neuvoo...

        Mikä kysymys? Noihin kaikkiin tiedät vastauksen. Mitä ajattelet nykyisestä ulkonäöstäni? Omasi on hyvä...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vaan että kun välimatka ei ole ihan niin pitkä... No mutta nyt tiedät mikä on osoitepalvelu. Setä neuvoo...

        Mikä kysymys? Noihin kaikkiin tiedät vastauksen. Mitä ajattelet nykyisestä ulkonäöstäni? Omasi on hyvä...

        Tämä keskustelu on liian outo. En edes jaksa selittää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä keskustelu on liian outo. En edes jaksa selittää.

        Mikähän voisi olla syy jättää vastaamatta kysymyksiin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän voisi olla syy jättää vastaamatta kysymyksiin?

        Koska olet töissä suomi24:lla ja et tietenkään voi sitä myöntää?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet töissä suomi24:lla ja et tietenkään voi sitä myöntää?

        Oletus että olisin töissä suomi24llä on niin älytön, etten edes harkinnut siihen vastaamista.

        Siis MINÄ töissä tällä alustalla? Kuinka mones kalja menossa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletus että olisin töissä suomi24llä on niin älytön, etten edes harkinnut siihen vastaamista.

        Siis MINÄ töissä tällä alustalla? Kuinka mones kalja menossa?

        Kuule, me ollaan puhuttu niin paljon shaibaa tänä yönä, että älytön sanana tuntuu ruususen unelta.

        En juo bissee. Tai voin ottaa yhden tai pari mutta ei ole lempijuomani.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, me ollaan puhuttu niin paljon shaibaa tänä yönä, että älytön sanana tuntuu ruususen unelta.

        En juo bissee. Tai voin ottaa yhden tai pari mutta ei ole lempijuomani.

        Mikä on lempijuomasi?

        Asutko muuten yksin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on lempijuomasi?

        Asutko muuten yksin?

        Alkollinen vai alkoton? Mikä sun?

        Tavallaan asun yksin, tavallaan en. Entä sä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkollinen vai alkoton? Mikä sun?

        Tavallaan asun yksin, tavallaan en. Entä sä?

        No vaikka molemmat, alkollinen ja alkoton.

        Asun itse veneen alla tällä hetkellä. Alkaa olla vähän kylmä. Ajattelin että jos pääsisin sisään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka molemmat, alkollinen ja alkoton.

        Asun itse veneen alla tällä hetkellä. Alkaa olla vähän kylmä. Ajattelin että jos pääsisin sisään.

        Jos oot asunnoton niin eikö vielä ole niitä yömajoja missä yöt voi viettää? Ei kukaan nainen ota tuntematonta miestä kotiinsa yöksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot asunnoton niin eikö vielä ole niitä yömajoja missä yöt voi viettää? Ei kukaan nainen ota tuntematonta miestä kotiinsa yöksi.

        Eikö ota? No hyvä tietää.

        Olenko sitten tuntematon mies, ja haluaisitko tulla vierailulle sen sillan alle jossa yleensä asun?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ota? No hyvä tietää.

        Olenko sitten tuntematon mies, ja haluaisitko tulla vierailulle sen sillan alle jossa yleensä asun?

        Onko tämä ihan oikea kutsu tulla tapaamaan sinua? Mut ei kumminkaan nyt. Nyt painan pääni tyynyyn ja alan nukkua. Hyvät yöt!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä ihan oikea kutsu tulla tapaamaan sinua? Mut ei kumminkaan nyt. Nyt painan pääni tyynyyn ja alan nukkua. Hyvät yöt!

        Hyvää yötä. Sain hyvät naurut tästä pikku vene-tarinastani ja reaktiostasi. 🙈


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Sain hyvät naurut tästä pikku vene-tarinastani ja reaktiostasi. 🙈

        Se oli kyl hauska. Mun reaktiot on tosi väsyneitä. Myönnän, että suojaukset on nyt alhaalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kyl hauska. Mun reaktiot on tosi väsyneitä. Myönnän, että suojaukset on nyt alhaalla.

        Joo, taisin järkyttää sinua. Ei, en ole asunnoton. En ole koskaan ollut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, taisin järkyttää sinua. Ei, en ole asunnoton. En ole koskaan ollut.

        Ei mua jaksa enää monikaan asia yllättää tai järkyttää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua jaksa enää monikaan asia yllättää tai järkyttää.

        Sinusta on tullut nainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta on tullut nainen.

        No shit Sherlock! Harvemmin naisesta tyttö tulee.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No shit Sherlock! Harvemmin naisesta tyttö tulee.

        Olet ihana ihminen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No shit Sherlock! Harvemmin naisesta tyttö tulee.

        Ja hyvää yötä myös...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana ihminen.

        Välillä inhoat ja välillä pidät ihanana.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä inhoat ja välillä pidät ihanana.

        En ole koskaan inhonnut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan inhonnut.

        Vielä sekin aika tulee...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä sekin aika tulee...

        Ei se varmaan tule.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se varmaan tule.

        Kaikki on epävarmaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Olikse niin että sulta puuttui empatiakyky tai osittain? Oletko rauhallinen vai temperamenttinen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on epävarmaa.

        On, mutta en ole sellainen luonne. Nyt me mennään molemmat nukkumaan.

        Hyvää aamua ja unia!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On, mutta en ole sellainen luonne. Nyt me mennään molemmat nukkumaan.

        Hyvää aamua ja unia!

        Hyvää yötä, oman kullan kuvia ❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      On epätodennäköistä, että muistat osaavani ranskaa. Mutta se on mielenkiintoinen 😁
      Olen vain hulluna vetona sinuun...

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä... Niin minäkin...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä... Niin minäkin...

        Mikset sinä nuku


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sinä nuku

        Nukuin päivällä...


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihminen on kokonaisuus. Jos keho haluaa niin mielikin. Välitän myös paljon.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olisiko näille palikoille rakentuva suhde mahdollinen? Jopa ihan kunnon parisuhde? Tarvitaanko sitä romanttista lätinää niin hemmetisti joka paikkaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko näille palikoille rakentuva suhde mahdollinen? Jopa ihan kunnon parisuhde? Tarvitaanko sitä romanttista lätinää niin hemmetisti joka paikkaan?

        En tiedä. Keho ei voi haluta jos ei muutenkin tykkää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Keho ei voi haluta jos ei muutenkin tykkää.

        Ootteko te yhtään kartalla siitä että mikä on johdonmukaisuuden taso teidän viesteissä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko te yhtään kartalla siitä että mikä on johdonmukaisuuden taso teidän viesteissä?

        Vastaus: eivät ne ole, mutta ei saa tulla sotkemaan heidän hienoja keskusteluketjuja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus: eivät ne ole, mutta ei saa tulla sotkemaan heidän hienoja keskusteluketjuja.

        Naiset kuulkaas... Siitä tosiaan on jo kymmenen vuotta... Joten.... Pliis....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset kuulkaas... Siitä tosiaan on jo kymmenen vuotta... Joten.... Pliis....

        Ei, vaan kolmetoista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan kolmetoista.

        Noin kymmenen vuotta...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin kymmenen vuotta...

        Puhutaan eri asiasta siis.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan eri asiasta siis.

        Olet mustis. Kaikkien näiden vuosien jälkeen. 😂😂😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mustis. Kaikkien näiden vuosien jälkeen. 😂😂😂

        👀👀👀 ..luovutan. usko ihan mitä haluat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        👀👀👀 ..luovutan. usko ihan mitä haluat.

        Olet niin he le ve tin mustis... Kymmenen vuoden jälkeen!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin he le ve tin mustis... Kymmenen vuoden jälkeen!

        🧣➡️⭕ , ⛔🦪🐖


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🧣➡️⭕ , ⛔🦪🐖

        Saisko näille hieroglyfeille jonkinlaista selitystä myös?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin he le ve tin mustis... Kymmenen vuoden jälkeen!

        Miten se on mahdollista noin monen vuoden jälkeen. Eikö pysty päästämään irti!


    • Anonyymi
      UUSI

      Ranksa oli heikompi mulla.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tykkäätkö ranskiksesta? Minä tykkään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mon amour
      Voici un poème d'amour pour toi 💗💗💗

      Tu m'arrives comme un coup de poing dans le coeur,
      j'ai terriblement envie d'hurler de bonheur.
      Alors tu deviens mon souffle, mon étincelle,
      celle que j'aperçois au fond de ce tunnel.
      Et même au plus profond du jour et de la nuit,
      je te suivrais, encouragée par ma folie,
      poussée ma douce sensation de bien-être,
      et soudain mon coeur a pût ouvrir ses fenêtres.
      C'est comme si la Terre s'arrêtais de tourner,
      que par amour, son atmosphère, elle a changée.
      Mais grâce à toi, je la respireà pleins poumons
      et alors je trouve ce monde un peu moins con!

      - Marine Godet -

    • Anonyymi
      UUSI

      Fyysinen, eroottinen, ystävällinen, rakkaudellinen, salaperäinen on ajatukseni sinusta. 💗💗💗 Ah niin täydellinen suhde meillä.... ei tule arki koskaan vastaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe