Mitä ajattelet siitä

Anonyymi-ap

Et en oo harrastanut seksiä moneen vuoteen? En kertaakaan eroni jälkeen.

28

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikee sanoo kuka mut en mäkään ole ja varmasti on enemmän vuosia mulla.

• Anonyymi

Minulle sillä ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Hyvähän se on!

• Anonyymi

Ja palat halusta hänen kanssa juuri tämän vuoksi?

• Anonyymi

Oon 30 v Virginie...

• Anonyymi

Hyvä niin. Irtosuhteiden harrastaminen on vastenmielinen ajatus.

• Anonyymi

irtosuhteet ei vaan sovi kaikille.. mielummin ilman kun tunteetonta-paskaa s*ksiä 😌

• Anonyymi

Kertoo paljon mielenlaadustasi. Samaa kuin minussa.

• Anonyymi

Jotenkin oma seksielämä kiinnostaa enemmän kuin sun.

• Anonyymi

Sivu kommenttina, on hienoa ettei tarvi olla jokaisen kanssa hässimässä! Ei seksi tunnu miltään ellei oo tunteita ja mitä enemmän tunteita sitä parempaa se on!
      Et sanoisin et wow! Jokainen hehkuttaa sitä kui paljon ollut ja se on just toisin.

• Anonyymi

Osaatko vielä

• Anonyymi

Sista vastaan.Pelkään etten osaa.En edes suudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sista vastaan.Pelkään etten osaa.En edes suudella.

Kun oikea osuu kohdalle niin tälläistä ei edes mieti!

• Anonyymi

Ei seksi ole koskaan samanlaista eri ihmisten välillä. Yhdet toimii noin ja toiset näin. Joku tykkää tuosta ja toinen jostain muusta. Sen toisen ihmisen "joutuu" opetella kuitenkin ihan alusta vaikka kuinka olisi muita puikkinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei seksi ole koskaan samanlaista eri ihmisten välillä. Yhdet toimii noin ja toiset näin. Joku tykkää tuosta ja toinen jostain muusta. Sen toisen ihmisen "joutuu" opetella kuitenkin ihan alusta vaikka kuinka olisi muita puikkinut.

Tämä pitää aikalailla paikkansa

• Anonyymi

Milloin erosit

• Sellaista se elämä on.

• Ja erosta tulee kohta 15 vuotta.

• Anonyymi

Mietin just että mun uniongelmat johtuu siitä, ettei kukaan pane. En kyllä voisi harrastaa seksiä "vaan jonkun kanssa". - sivusta

• Anonyymi

Vähän sama kuin mulla "mies lentää seinään, jos ei hoksaa sitä et pyörin" kiukuttelen ja lopuksi sanon ... Kysymys kuuluu sä haluut useasti, mutta se on hyvä.

• Anonyymi

Arvostan toimintaasi paljon ja olisin iloinen, jos asia olisi näin. Tuntuisi erityisen hyvältä jos olet ”säästänyt” itseäsi oikealle ihmiselle ja valintasi olisin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän sama kuin mulla "mies lentää seinään, jos ei hoksaa sitä et pyörin" kiukuttelen ja lopuksi sanon ... Kysymys kuuluu sä haluut useasti, mutta se on hyvä.

Sinä et osaa kirjoittaa. Mitä tuo vimeinen lause tarkoittaa? Selvennätkö?

• Anonyymi

Ihminen tarvitsee läheisyyttä ja seksi on seurausta siitä, surullista mutta vaimoni on tosi kylmä,kuvittelee taloustöiden olevan rakkautta eikä hyväksy minun tekemiä aloitteita tuskin painin yksiñ näiden asioiden kanssa,

• Anonyymi

En minä sinun eroista mitään tiedä.

• Anonyymi

Edelleen kuivassa liitossa.

• Anonyymi

Mitä siitä nyt pitäs ajatella eipä siihen kukaan voi pakottaa jos ei itsen tee mieli

• Anonyymi

Miksi minua pitäisi jonkun palstalla avautuvan seksielämä kiinnostaa? Kun ei kiinnosta.

• Anonyymi

Mitä järkeä tällaisia on kysellä anonyymina? Kukaan ei tiedä kauanko erostasi on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      410
      2190
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2066
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1815
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1153
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe