Et en oo harrastanut seksiä moneen vuoteen? En kertaakaan eroni jälkeen.
Mitä ajattelet siitä
28
447
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikee sanoo kuka mut en mäkään ole ja varmasti on enemmän vuosia mulla.
- Anonyymi
Minulle sillä ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Hyvähän se on!
- Anonyymi
Ja palat halusta hänen kanssa juuri tämän vuoksi?
- Anonyymi
Oon 30 v Virginie...
- Anonyymi
Hyvä niin. Irtosuhteiden harrastaminen on vastenmielinen ajatus.
- Anonyymi
irtosuhteet ei vaan sovi kaikille.. mielummin ilman kun tunteetonta-paskaa s*ksiä 😌
- Anonyymi
Kertoo paljon mielenlaadustasi. Samaa kuin minussa.
- Anonyymi
Jotenkin oma seksielämä kiinnostaa enemmän kuin sun.
- Anonyymi
Sivu kommenttina, on hienoa ettei tarvi olla jokaisen kanssa hässimässä! Ei seksi tunnu miltään ellei oo tunteita ja mitä enemmän tunteita sitä parempaa se on!
Et sanoisin et wow! Jokainen hehkuttaa sitä kui paljon ollut ja se on just toisin. - Anonyymi
Osaatko vielä
- Anonyymi
Sista vastaan.Pelkään etten osaa.En edes suudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sista vastaan.Pelkään etten osaa.En edes suudella.
Kun oikea osuu kohdalle niin tälläistä ei edes mieti!
- Anonyymi
Ei seksi ole koskaan samanlaista eri ihmisten välillä. Yhdet toimii noin ja toiset näin. Joku tykkää tuosta ja toinen jostain muusta. Sen toisen ihmisen "joutuu" opetella kuitenkin ihan alusta vaikka kuinka olisi muita puikkinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei seksi ole koskaan samanlaista eri ihmisten välillä. Yhdet toimii noin ja toiset näin. Joku tykkää tuosta ja toinen jostain muusta. Sen toisen ihmisen "joutuu" opetella kuitenkin ihan alusta vaikka kuinka olisi muita puikkinut.
Tämä pitää aikalailla paikkansa
- Anonyymi
Milloin erosit
Sellaista se elämä on.
- Anonyymi
Mietin just että mun uniongelmat johtuu siitä, ettei kukaan pane. En kyllä voisi harrastaa seksiä "vaan jonkun kanssa". - sivusta
- Anonyymi
Vähän sama kuin mulla "mies lentää seinään, jos ei hoksaa sitä et pyörin" kiukuttelen ja lopuksi sanon ... Kysymys kuuluu sä haluut useasti, mutta se on hyvä.
- Anonyymi
Arvostan toimintaasi paljon ja olisin iloinen, jos asia olisi näin. Tuntuisi erityisen hyvältä jos olet ”säästänyt” itseäsi oikealle ihmiselle ja valintasi olisin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama kuin mulla "mies lentää seinään, jos ei hoksaa sitä et pyörin" kiukuttelen ja lopuksi sanon ... Kysymys kuuluu sä haluut useasti, mutta se on hyvä.
Sinä et osaa kirjoittaa. Mitä tuo vimeinen lause tarkoittaa? Selvennätkö?
- Anonyymi
Ihminen tarvitsee läheisyyttä ja seksi on seurausta siitä, surullista mutta vaimoni on tosi kylmä,kuvittelee taloustöiden olevan rakkautta eikä hyväksy minun tekemiä aloitteita tuskin painin yksiñ näiden asioiden kanssa,
- Anonyymi
En minä sinun eroista mitään tiedä.
- Anonyymi
Edelleen kuivassa liitossa.
- Anonyymi
Mitä siitä nyt pitäs ajatella eipä siihen kukaan voi pakottaa jos ei itsen tee mieli
- Anonyymi
Miksi minua pitäisi jonkun palstalla avautuvan seksielämä kiinnostaa? Kun ei kiinnosta.
- Anonyymi
Mitä järkeä tällaisia on kysellä anonyymina? Kukaan ei tiedä kauanko erostasi on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 774415
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.964121- 713469
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393142- 1613124
- 762944
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542888- 462561
- 392087
- 1992085