Niin tykkäisit varmaan olla palvelevassa roolissa. Hoitaisit juoksevia asioita ja antaisin sinulle tehtäviä, ja sitten tulisit hyvälle mielelle kun kehun sinua, ja....
Mietin että kun olet niin suorituskykyinen
54
664
Vastaukset
- Anonyymi
koska pääset vihastasi ja kateudestasi eroon? koska päästät irti halusta tuhota elämääni? Koska kestät että ettö ette saa pahinta vahinkoa minulle vaan itsellenne? koska hyväksyt että ette saa, tahtoa ne läpi? koska hyväksyt että toimintanne on pahaa vaikka sitä hyvittäisit?
- Anonyymi
Ohi, ei minulle. Ei ole mitään vihaa tai kateutta. Ei ole koskaan ollut.
- Anonyymi
Äidinkielen opettajan kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidinkielen opettajan kommentti.
Kehuminen on vallan käyttoä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jumalauta😄päivi räsänen? Mitäs muuta ois negatiivista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kehumattomuusko ei ole.
- Anonyymi
ihmettelen aina miksi et etsi itsellesi kumppania vaan keskityt minun suhteiden tuhoamiseen ja estämiseen. miksi et opiskele tai elä elämääsi, vaan keskityt enemmän minun elämäni tuhoamiseen ja, estämiseen. mitä tunnetta hallinta sinussa aiheuttaa? aiheuttaako kosketuksen puute, seksin puute jne lopulta sen että se tulee sinusta ulos sairaana käytöksenä? saatko nautintoa kun olet nujertanut ihmisiä, saat jollakkn tapaa hallita heitä, pilata ja, estää. yrittää vlkidi saada omaa tyyliäsi muiden elämään ja vaikka tuhoat heidän juttujaan jotta tekisivät kuten tahdot? miksi et elä, miksi käytät aikasi muiden estämisen ja tuhoamiseen? miksi minun elämä on sinulle kuin punainen vaate?
- Anonyymi
Ohi. Ei liity minuun mitenkään tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Ei liity minuun mitenkään tuollainen.
Titaa esittää jotain ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. En tullut ajatelleeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa
Onko tämä se nuori nainen jolla ihan ihme flippaamisia täällä😒esiintyy muina ja puhuu vain pippeli pimpeli jutuista. Jotenki ärsyttävä.
- Anonyymi
jos en ole semmoinen kun haluat, etkä minusta semmoista saa, eikö olisi etsiä joku toinen? ihmisiä on erilaisia, on sairasta että niitä sotketaan toisiinsa epäsopivasti, niin sanotusti, tai että joku luoda elämäänsä muilla ihmisillä. eikä ole ikinä onnellinen on sairasta hakata jotain ihmistä jotta ei saisi rahaa, estää sitä, jotta, saisi hakattua ihmisen tekemään orjana muille hyvää. Eikä sinulle tai teille ole niin tehty, vaan ette tee työtä, ette halua ammatin ja työn kautta rikastua, ja siinä muussa rahaa tulee vain kun sille on joku velvoite. ja perheenä ja parisuhteina voi saada parempaa elämää, eikä niihin liity hyvissä ihmisissä mitään tehtäviä, on vaan ihmisiä ja väärin tekoja ja rakkautta. on hyvä tehdä yhteistyötä ja voi saada hyvää jos ihmiset tykkää toisistaan ja yhteistyö on lisäävää voimaa tukea ja energisoivaa, kaikille. ei pitäisi olla yhtä uhria, tai pitäisi saada puhua jos ei ole tyytyväinen. ja ei ole pahuutta haluta pois jostain yhteistyöstä. ja ei kaikki jutut ihmisten elämässä johdu että sille annetaan, normaalia elämää. en ymmärrä. näitä miksi joku haluaa estää toisten juttuja jotta estävät elämää ja sitoa sitä itseensä. Minun elämäni kannalta se Susanna oli oikea myrkky, moni muukin. minun tietoisuus hänessä nostaa vihaa ja hallitsematonta tahtoa ja hslua saada asioita mitä ei voi saada, se ei häntä paranna koska hän ei elämäänsä hyväksy ja lopulta rajoittaa häntä niissä jutuissa missä voi mennä eteen päin. sama muutamassa muussa ei sillä että tekee väärin jollekin ei se tuo itselleen eikä heille hyvää.
- Anonyymi
Ohi. En tunnista. Ei liity minuun.
- Anonyymi
Niin?
-hampaat irvessä suoristellut- Anonyymi
Niin, eikö olisi kivempaa?
- Anonyymi
jotkut ihmiset omaavat enemmän piirteitä ja kokemuksia, joita ei pitäisi ihmisessä nostattaa. kaikessa on myös narsismia, sairastuessaan myös psykopaattisuutta. uskon että jokainen pystyy myös tappamaan, muut syyt ovat erilaisia. siksi teidän toiminta on vaarallista, ja aina jos jollekin tekee pahaa se jotenkin tulee itselle. ei ole suhdetta jossa voi päättää että tuolta otetaan ja tuolle annetaan, se on aina väärin. eri asia jos haluaa antaa itsestään. tai jotkut tekevät hyvässä yhteistyötä mutta siihen ei pitäisi kuulua hakkaamista, väkivaltaa, elämän tai rahan estämistä niin että tuntuu ihmisistä pahalle. eikä kenenkään elämä ole kenenkään vastuulla, eikö ihmisiä saa syödä, myös sielu ja mieli on osa ihmistä. ei vaan liha ja luut. ei ole vain yhtä syyllistä ja joukko psykopaattisia ihmisiä. ihmisarvo ja kunnioitus, moraali ja Suomen lait on ihan hyvä määritelmä, se mitä ei voi tehdä todistettavasti ei voi tehdä muutenkaan ilman rangaistusta.
- Anonyymi
haluat niin kovasti hyödyntää moni tuntemuksia muille, että lähes tapoit minut. Haluat hyödyntää tunnetta mitä rakkaani monille antaa, että ihmettelette sitten kun se hermostuu siitä että teette jotain businesstä meidän suhteella. minulla ja elämälläni. kaipaatte niin paljon rakkautta, sympatiaa, itsenäisyyttä, mutta kykenette vain kiusaan, liian laiskoja tekemään mitään asioiden eteen joten yritätte varastaa jopa ihmiset ja mietitte miksi ne ei suostu miksi ne ei auta ja miksi hyvää viedään pois?
- Anonyymi
Olette siis pariskunta vai?
- Anonyymi
Olisi ihanaa auttaa häntä, olisimme hyvä tiiimi. Halaus tai pusu riittäisi palkaksi.
- Anonyymi
Mmmh. Kyllä. Uhh.
- Anonyymi
Ei ainakaan minulle sopisi tuollainen rooli.
- Anonyymi
Hakeevat ilm kolmatta pyörää🙊
- Anonyymi
Toki, mitä vaan sulle. <3
- Anonyymi
Orjiahan ei pitänyt nykyaikana olla. Koulussa joka sekin oli pakollinen vaikka opettivat ettei ketään saa mihinkään pakottaa valehtelivat.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Tuun sun sihteeriksi, milloin voin aloittaa?
- Anonyymi
Tuo sopisi, minulla ei olisi mitään sitä vastaan.
- Anonyymi
Haluaisin olla hänen avustajansa. Tekisin mitä hän pyytää ja hän oikaisisi minua, jos tekisin jotakin väärin. Ilahtuisin kehuista ja Ilahtuisin myös ojennuksesta.
Huoh.. Yksi henkilö sai minut ajattelemaan hassuja vähän aikaa sitten.- Anonyymi
Huhhuh, nyt minä ajattelen hassuja.
AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhuh, nyt minä ajattelen hassuja.
APAnna palaa 🔥
-sama kuin 01:52 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna palaa 🔥
-sama kuin 01:52Kuka olet, kerro...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet, kerro...
Assistenttisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Assistenttisi
😄 Aivan... 😄😄 En tiedä mikä tässä nyt huvittaa, mutta johonkin nauruhermoon osuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄 Aivan... 😄😄 En tiedä mikä tässä nyt huvittaa, mutta johonkin nauruhermoon osuu.
Toivoin osuvani johonkin muuhunkin hermoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoin osuvani johonkin muuhunkin hermoon
Saattoi hyvinkin osua. On vähän k... k...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu lipsahtaa ja joutuu ties mitä reppaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi hyvinkin osua. On vähän k... k...
Oho 🔥toivottavasti näemme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu lipsahtaa ja joutuu ties mitä reppaamaan.
Nyt on siis tämä puolin sinusta valloillaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on siis tämä puolin sinusta valloillaan!
En osaa sanoa, ei ollut minun kommentti. Olen se joka aloitti 01:52
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho 🔥toivottavasti näemme
Assistentti... 😄 Sekö on sinun sisäinen olemus, salainen sellainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa, ei ollut minun kommentti. Olen se joka aloitti 01:52
Et osaa sanoa mitään että mikä puoli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Assistentti... 😄 Sekö on sinun sisäinen olemus, salainen sellainen?
Hänelle varmaan olisi sellainen.. Mikä sinun sisäinen olemus on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle varmaan olisi sellainen.. Mikä sinun sisäinen olemus on?
Nämä ovat vähän tabu-asioita kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa sanoa mitään että mikä puoli?
Riippuu siitä kenelle puhun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä kenelle puhun..
Tietenkin. Onpa tämä tuhmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat vähän tabu-asioita kai?
Älä kerro jos et halua.
Assari menee nyt nukkumaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kerro jos et halua.
Assari menee nyt nukkumaanÖitä Assalle. 🤨
- Anonyymi
Eipä vaikuta kehut muhun mitenkään onnistumisissa on enemmän kyse hyvästä tuurista työ taas pitää osata ja jos ny niin hyvin käy et työnjälki miellyttää asiakkaan silmää ni ai parempi
- Anonyymi
Asiakkaat on nykyisin niin vaativia!
- Anonyymi
Haluan hienon nimikkeen: Sir Mr Personnel. CV: Kymmensormijärjestelmä ja seksikäs vartalo ilman paitaa. Palkka: Luonnollisesti. Työaika: Luonnollisesti.
- Anonyymi
Enpä kuule usko että olen ihan tuollainen :) heh
- Anonyymi
Työnhaku sivut löytyy muualta. Tämä on ikävä palsta. Mielestäni rakkaus ja työ on kaksi eri asiaa. Näin käsittääkseni terveät ihmiset ajattelevat
- Anonyymi
Vetovoimaa voi syntyä arkikuvioissakin. Ja jos ihmiset ovat fiksuja ja hoitavat hommansa asiallisesti, niin ihan sama mitä tekevät keskenään muuten. Niin eipäs jeesustella siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389