En osaa taas yhtään suojella itseäni...

Anonyymi-ap

Puhun tuntemattomien kanssa ja olen liian avoin. Stressaa kaikki. Näytän ulospäin pirteältä, mutta sydämeni itkevi. Tekisi mieli olla vain omissa oloissaan.

12

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä sitä nyt ei ainakaan kannata tehdä. Ihan testi mielessä joskus jotain herkkää laittanut. Huomaa kuinka sosiopaatit seilaa paikalle ja aloittaa esityksen.

• Anonyymi

No ole omissa oloissasi. Tee niinkuin tuntuu oikealta.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Joo ja asiat hoituu itsestään. Mä haluaisin et tää olis elo kuvaa”

• Anonyymi

itkevi :D söpö oot ainaki

• Anonyymi

Kiitos ☺️ ❤️ Mieleni minun tekevi, itkevi ja surevi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ☺️ ❤️ Mieleni minun tekevi, itkevi ja surevi

nii :) kiinnitän aina huomioo ku ihminen puhuu söpösti. söpö.

• Anonyymi

Ota se tila ja oo iteksesi ...
      Luultavasti myös hän joka kaipaat
      Tarvii muuta ja omaa tilaa välillä .
      Silloin hyvä kun osaakin elää itseään varten varten välillä .
      Koska ei oo paria joka oisi aina 24/7 yhdessä niin et kaikki tehdään yhdessä ....

• Anonyymi

Me varmaan miehen kanssa tarvitaan välillä etäisyyttä muihin ihmisiin ja miksei, toisiimme myös.
      Ihan omissa oloissa kun on niin latautuu ja taas jaksaa jonkin aikaa muitakin.
      Välillä tuntuu että pitäisi olla koko ajan saatavilla johonkin suuntaan ja se kyllä välillä ihan raivostuttaa.
      Sellainen rauhallinen kaveri jonka kanssa olla hiljaa yhdessä. Tai muutama sana silloin tällöin, kumpikin tietää mitä toinen milloinkin ajattelee, joten turha puhuminen jää pois.
      Sitten välillä oikea maraton kun onnistutaan jostain asiasta, vaikka väittelemään 😉
      ehkä ollaan samanlaisia siinä kun ollaan.. jotenkin siksikin tuntui niin tutulta heti alusta alkaen ennenkuin edes mitään hänestä tiesin.
      Ehkä se aika meille vielä Miehen kanssa tulee.

• Anonyymi

Muuta Savoon, siellä tarvii niin välittää onko tuttu vai ei, siellä on normaalia puhua toisille ihmisille.

• Anonyymi

Miks sä et sitten puhu ku oot sieltä vaikka minä oon kyllä tuttukin ettei sen puoleen 😘

• Anonyymi

Totta. Täällä "etelässä" ei ole niin lupsakkaa porukkaa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      176
      2141
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      1956
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      72
      1203
    4. Pertikki out

Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      226
      1059
    5. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      285
      1055
    6. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      973
    7. Miksi rakastuit

Juuri häneen???
      Ikävä
      45
      946
    8. Näkisimmekö jossain?

Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      64
      935
    9. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      924
    10. Kenraali on syytön

Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      55
      887
    Aihe