Puhun tuntemattomien kanssa ja olen liian avoin. Stressaa kaikki. Näytän ulospäin pirteältä, mutta sydämeni itkevi. Tekisi mieli olla vain omissa oloissaan.
En osaa taas yhtään suojella itseäni...
12
375
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä sitä nyt ei ainakaan kannata tehdä. Ihan testi mielessä joskus jotain herkkää laittanut. Huomaa kuinka sosiopaatit seilaa paikalle ja aloittaa esityksen.
- Anonyymi
No ole omissa oloissasi. Tee niinkuin tuntuu oikealta.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Joo ja asiat hoituu itsestään. Mä haluaisin et tää olis elo kuvaa”
- Anonyymi
itkevi :D söpö oot ainaki
- Anonyymi
Kiitos ☺️ ❤️ Mieleni minun tekevi, itkevi ja surevi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ☺️ ❤️ Mieleni minun tekevi, itkevi ja surevi
nii :) kiinnitän aina huomioo ku ihminen puhuu söpösti. söpö.
- Anonyymi
Ota se tila ja oo iteksesi ...
Luultavasti myös hän joka kaipaat
Tarvii muuta ja omaa tilaa välillä .
Silloin hyvä kun osaakin elää itseään varten varten välillä .
Koska ei oo paria joka oisi aina 24/7 yhdessä niin et kaikki tehdään yhdessä .... - Anonyymi
Me varmaan miehen kanssa tarvitaan välillä etäisyyttä muihin ihmisiin ja miksei, toisiimme myös.
Ihan omissa oloissa kun on niin latautuu ja taas jaksaa jonkin aikaa muitakin.
Välillä tuntuu että pitäisi olla koko ajan saatavilla johonkin suuntaan ja se kyllä välillä ihan raivostuttaa.
Sellainen rauhallinen kaveri jonka kanssa olla hiljaa yhdessä. Tai muutama sana silloin tällöin, kumpikin tietää mitä toinen milloinkin ajattelee, joten turha puhuminen jää pois.
Sitten välillä oikea maraton kun onnistutaan jostain asiasta, vaikka väittelemään 😉
ehkä ollaan samanlaisia siinä kun ollaan.. jotenkin siksikin tuntui niin tutulta heti alusta alkaen ennenkuin edes mitään hänestä tiesin.
Ehkä se aika meille vielä Miehen kanssa tulee. - Anonyymi
Muuta Savoon, siellä tarvii niin välittää onko tuttu vai ei, siellä on normaalia puhua toisille ihmisille.
- Anonyymi
Miks sä et sitten puhu ku oot sieltä vaikka minä oon kyllä tuttukin ettei sen puoleen 😘
- Anonyymi
Totta. Täällä "etelässä" ei ole niin lupsakkaa porukkaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762141
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181956- 721203
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2261059Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2851055- 148973
- 45946
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua64935Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....137924Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55887