joko kokoomus on vastineensa julki tuonut?
pitää alkaa tukemaan islamin puolta?
nasima sdp ja aura salla gazan asialla vielä?
20
167
Vastaukset
- Anonyymi
kansa odottaa selkokielistä puhetta
onko se israel vai hamas jota suomi tukee- Anonyymi
Salla puolueesta pois?
Et sitten ole huomannut? Israel on alueensa ainoa demokratia ja islam näkyy meille pääosin terrorina uutisissa!
Minä olen edelleen Israelin kannalla siinä ketä kannattaa tukea, demokratian kannattajana!- Anonyymi
Hitleriltä jäi työ kesken, Israel jatkaa siitä mihin tämä jäi, ainoastaan uhrit vaihtuivat, Israel edustaa maanpäällistä saatanaa ja sen tukijat perkelettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitleriltä jäi työ kesken, Israel jatkaa siitä mihin tämä jäi, ainoastaan uhrit vaihtuivat, Israel edustaa maanpäällistä saatanaa ja sen tukijat perkelettä.
Ahaa
Sanoo moktar gubta? - Anonyymi
2024-08-24 15:07:17
Minä olen edelleen Israelin kannalla siinä ketä kannattaa tukea,
demokratian kannattajana!
---------------
Et ole tietoinen mitä Demokratia on.
Mielestäsi siviilien tappaminen Gazassa on demokratiaa
ja hehkutat sitä ?
Kyse ei ole mistään uskonnoista vaan elämän kunnioittamisesta.
sinä et kuulu siihen joukkoon.
Lopputulos on se että netanjauho tuhoaa israelin.
7miljoonaa juutalaista ei voi lahdata yli sataa miljoonaa.
Iranin, Syyrian ja Libanonin väki luku on yli 100milj.
Iranilla on myös ydinase kuten myös Turkilla.
Että odotellaan miten se sinun Demokratiaton tuleva tuhkavaltio
toimii. Anonyymi kirjoitti:
Melkein nauraisin jos se ei olisi tyhmää noin tyhmälle kirjoittajalle. Israel toimii kuten pitää eli puolustautuu terroria vastaan. On todella syytä tehdä se kunnolla jotta ei taas parin vuoden päästä olla samassa tilanteessa!
Tuo sielunvihollinen elää islamilaisessa yhteiskunnassa, se kun ei hyväksy ketään muita. Ne pitäisi kieltää Suomessakin elleivät luovu islamilaisuudestaan!Anonyymi kirjoitti:
2024-08-24 15:07:17
Minä olen edelleen Israelin kannalla siinä ketä kannattaa tukea,
demokratian kannattajana!
---------------
Et ole tietoinen mitä Demokratia on.
Mielestäsi siviilien tappaminen Gazassa on demokratiaa
ja hehkutat sitä ?
Kyse ei ole mistään uskonnoista vaan elämän kunnioittamisesta.
sinä et kuulu siihen joukkoon.
Lopputulos on se että netanjauho tuhoaa israelin.
7miljoonaa juutalaista ei voi lahdata yli sataa miljoonaa.
Iranin, Syyrian ja Libanonin väki luku on yli 100milj.
Iranilla on myös ydinase kuten myös Turkilla.
Että odotellaan miten se sinun Demokratiaton tuleva tuhkavaltio
toimii.Voisit opettaa Hamasin terroristeille, ettei siviilien joukkoon sovi piiloutua! Siitähän siinä on kyse. Uutisten mukaan kun käyttävät siviilejä kilpinään jotta jotkut tyhmät täällä lännessä, kuten sinä esim., alkaisivat syyttämään Israelia siviilien tappamisesta vaikka ainoat syylliset ovat heidän takanaan olevat Hamas terroristit!
Kun maapallo on jaettu moniin hallintoalueisiin niin demokratia jakaantuu niille ja jos halutaan koko maailman demokratia niin koko maailmassa saa olla vain yksi hallitus ja hallinto joka sanoo miten toimitaan. Israelissa on Israelin demokratia ja arabeilla omansa ja se tässä enemmän näyttää luhistuneen!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Voisit opettaa Hamasin terroristeille, ettei siviilien joukkoon sovi piiloutua! Siitähän siinä on kyse. Uutisten mukaan kun käyttävät siviilejä kilpinään jotta jotkut tyhmät täällä lännessä, kuten sinä esim., alkaisivat syyttämään Israelia siviilien tappamisesta vaikka ainoat syylliset ovat heidän takanaan olevat Hamas terroristit!
Kun maapallo on jaettu moniin hallintoalueisiin niin demokratia jakaantuu niille ja jos halutaan koko maailman demokratia niin koko maailmassa saa olla vain yksi hallitus ja hallinto joka sanoo miten toimitaan. Israelissa on Israelin demokratia ja arabeilla omansa ja se tässä enemmän näyttää luhistuneen!Demari moktar gubta työkkäri
Mainos suomi24 Anonyymi kirjoitti:
Demari moktar gubta työkkäri
Mainos suomi24Eipä näytä järki päätäsi paljoa pakottavan!
- Anonyymi
Moktar gubta on salla auran asialla
Anonyymi kirjoitti:
Moktar gubta on salla auran asialla
Todellakaan järki ei näytä päätäsi pakottavan! Näyttää olevan sitä Lyyli tyyliä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Todellakaan järki ei näytä päätäsi pakottavan! Näyttää olevan sitä Lyyli tyyliä!
heippa .moktar gubta ryhmä
sattumalta moktar gubta ilmestyi samaan aikaan maahanmuutto suomi24 sivulle.... Anonyymi kirjoitti:
heippa .moktar gubta ryhmä
sattumalta moktar gubta ilmestyi samaan aikaan maahanmuutto suomi24 sivulle....Esität sekopäätä edelleen ystäväsi Moktarin kanssa! Onko reaalimaailma sinulle todella niin vaikeaa!
- Anonyymi
Sdp tykkää kun raketit taas lentää israeliin
- Anonyymi
Rakettihyökkäys nasiman kotiin...
Oppisko jotain - Anonyymi
hyssss
- Anonyymi
saksassa isis taas hyökkää-pirulle pikkusormi nasiama ja aura?
- Anonyymi
yhdessä
- Anonyymi
hyh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit264048Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2993524TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.292411Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e372309- 1382061
- 551906
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1201791Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:81505Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s21393Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi191290