nasima sdp ja aura salla gazan asialla vielä?

Anonyymi-ap

joko kokoomus on vastineensa julki tuonut?

pitää alkaa tukemaan islamin puolta?

20

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kansa odottaa selkokielistä puhetta

      onko se israel vai hamas jota suomi tukee

      • Anonyymi

        Salla puolueesta pois?


    • Et sitten ole huomannut? Israel on alueensa ainoa demokratia ja islam näkyy meille pääosin terrorina uutisissa!

      Minä olen edelleen Israelin kannalla siinä ketä kannattaa tukea, demokratian kannattajana!

      • Anonyymi

        Hitleriltä jäi työ kesken, Israel jatkaa siitä mihin tämä jäi, ainoastaan uhrit vaihtuivat, Israel edustaa maanpäällistä saatanaa ja sen tukijat perkelettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitleriltä jäi työ kesken, Israel jatkaa siitä mihin tämä jäi, ainoastaan uhrit vaihtuivat, Israel edustaa maanpäällistä saatanaa ja sen tukijat perkelettä.

        Ahaa
        Sanoo moktar gubta?


      • Anonyymi

        2024-08-24 15:07:17
        Minä olen edelleen Israelin kannalla siinä ketä kannattaa tukea,
        demokratian kannattajana!
        ---------------
        Et ole tietoinen mitä Demokratia on.
        Mielestäsi siviilien tappaminen Gazassa on demokratiaa
        ja hehkutat sitä ?
        Kyse ei ole mistään uskonnoista vaan elämän kunnioittamisesta.
        sinä et kuulu siihen joukkoon.

        Lopputulos on se että netanjauho tuhoaa israelin.
        7miljoonaa juutalaista ei voi lahdata yli sataa miljoonaa.
        Iranin, Syyrian ja Libanonin väki luku on yli 100milj.
        Iranilla on myös ydinase kuten myös Turkilla.

        Että odotellaan miten se sinun Demokratiaton tuleva tuhkavaltio
        toimii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitleriltä jäi työ kesken, Israel jatkaa siitä mihin tämä jäi, ainoastaan uhrit vaihtuivat, Israel edustaa maanpäällistä saatanaa ja sen tukijat perkelettä.

        Melkein nauraisin jos se ei olisi tyhmää noin tyhmälle kirjoittajalle. Israel toimii kuten pitää eli puolustautuu terroria vastaan. On todella syytä tehdä se kunnolla jotta ei taas parin vuoden päästä olla samassa tilanteessa!

        Tuo sielunvihollinen elää islamilaisessa yhteiskunnassa, se kun ei hyväksy ketään muita. Ne pitäisi kieltää Suomessakin elleivät luovu islamilaisuudestaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        2024-08-24 15:07:17
        Minä olen edelleen Israelin kannalla siinä ketä kannattaa tukea,
        demokratian kannattajana!
        ---------------
        Et ole tietoinen mitä Demokratia on.
        Mielestäsi siviilien tappaminen Gazassa on demokratiaa
        ja hehkutat sitä ?
        Kyse ei ole mistään uskonnoista vaan elämän kunnioittamisesta.
        sinä et kuulu siihen joukkoon.

        Lopputulos on se että netanjauho tuhoaa israelin.
        7miljoonaa juutalaista ei voi lahdata yli sataa miljoonaa.
        Iranin, Syyrian ja Libanonin väki luku on yli 100milj.
        Iranilla on myös ydinase kuten myös Turkilla.

        Että odotellaan miten se sinun Demokratiaton tuleva tuhkavaltio
        toimii.

        Voisit opettaa Hamasin terroristeille, ettei siviilien joukkoon sovi piiloutua! Siitähän siinä on kyse. Uutisten mukaan kun käyttävät siviilejä kilpinään jotta jotkut tyhmät täällä lännessä, kuten sinä esim., alkaisivat syyttämään Israelia siviilien tappamisesta vaikka ainoat syylliset ovat heidän takanaan olevat Hamas terroristit!

        Kun maapallo on jaettu moniin hallintoalueisiin niin demokratia jakaantuu niille ja jos halutaan koko maailman demokratia niin koko maailmassa saa olla vain yksi hallitus ja hallinto joka sanoo miten toimitaan. Israelissa on Israelin demokratia ja arabeilla omansa ja se tässä enemmän näyttää luhistuneen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Voisit opettaa Hamasin terroristeille, ettei siviilien joukkoon sovi piiloutua! Siitähän siinä on kyse. Uutisten mukaan kun käyttävät siviilejä kilpinään jotta jotkut tyhmät täällä lännessä, kuten sinä esim., alkaisivat syyttämään Israelia siviilien tappamisesta vaikka ainoat syylliset ovat heidän takanaan olevat Hamas terroristit!

        Kun maapallo on jaettu moniin hallintoalueisiin niin demokratia jakaantuu niille ja jos halutaan koko maailman demokratia niin koko maailmassa saa olla vain yksi hallitus ja hallinto joka sanoo miten toimitaan. Israelissa on Israelin demokratia ja arabeilla omansa ja se tässä enemmän näyttää luhistuneen!

        Demari moktar gubta työkkäri

        Mainos suomi24


      • Anonyymi kirjoitti:

        Demari moktar gubta työkkäri

        Mainos suomi24

        Eipä näytä järki päätäsi paljoa pakottavan!


      • Anonyymi

        Moktar gubta on salla auran asialla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moktar gubta on salla auran asialla

        Todellakaan järki ei näytä päätäsi pakottavan! Näyttää olevan sitä Lyyli tyyliä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Todellakaan järki ei näytä päätäsi pakottavan! Näyttää olevan sitä Lyyli tyyliä!

        heippa .moktar gubta ryhmä

        sattumalta moktar gubta ilmestyi samaan aikaan maahanmuutto suomi24 sivulle....


      • Anonyymi kirjoitti:

        heippa .moktar gubta ryhmä

        sattumalta moktar gubta ilmestyi samaan aikaan maahanmuutto suomi24 sivulle....

        Esität sekopäätä edelleen ystäväsi Moktarin kanssa! Onko reaalimaailma sinulle todella niin vaikeaa!


    • Anonyymi

      Sdp tykkää kun raketit taas lentää israeliin

    • Anonyymi

      Rakettihyökkäys nasiman kotiin...
      Oppisko jotain

    • Anonyymi

      hyssss

    • Anonyymi

      saksassa isis taas hyökkää-pirulle pikkusormi nasiama ja aura?

      • Anonyymi

        yhdessä


    • Anonyymi

      hyh

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe