Olisko miehiä jotka haluaisi runkkailla vaimon kuville? Täällä pari m35v/n36v ja kaipaisimme miestä joka spermaisi naisen kuvia.
Mieluiten olisi kiva saada video jossa mies esim runkkaisi samalla kun laukeaa kuvan päälle.
Vaimon kuville?
24
635
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa kivalta
- Anonyymi
Imagefap palvelussa voisi vaimo olla suuremman tarjonnan parissa. Mielestäni siellä palvelua tarjoavia sivustoja.
- Anonyymi
Niinkö en ole ajatellut tulla teille kuvaamaan.
- Anonyymi
Aijaa.com kevyempi ratkaisu vaihdella kuvia. Olisihan se kiva päästä roiskimaan kuville. Ei tarvitsisi yhteystietojen kanssa pelata.
- Anonyymi
Kumman toivomuksesta haluaisitte nähdä kuumaa spermaa naisen kuvan päällä?
-m - Anonyymi
Näköjään poistivat viestini jossa kerroin toisesta ukm: estä jonka kans vaihdettu vaimojen kuvia. Etsimme ukm tai yksinäisiä vanhempia miehiä, joille voisimme laittaa vaimoista kuvia. Tykkäämme kun vaimoille runkataan ja lauetaan. T. Aisuri ukm 64v
- Anonyymi
Delaa idiootti dorka.
- Anonyymi
Moikka.kiinnostais kyllä.t.mies 62
- Anonyymi
Sopisit meidän ryhmään. T. Aisuri 64v
- Anonyymi
36 vuotias mies vois olla kiinnostunut
- Anonyymi
Oletko mistä päin? Etsimme tosissaan lisää runkkaajia joko vaihdamme kuvia tai laitamme vaimojen kuvia yksi puolisesti joille vieras tyydyttää. T. Aisuri 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mistä päin? Etsimme tosissaan lisää runkkaajia joko vaihdamme kuvia tai laitamme vaimojen kuvia yksi puolisesti joille vieras tyydyttää. T. Aisuri 64v
Montako miestä otatte rinkiin runkkaamaan vaimoillenne. Saako intiimiä kuvia useempia joista nauttia. Runkkari 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako miestä otatte rinkiin runkkaamaan vaimoillenne. Saako intiimiä kuvia useempia joista nauttia. Runkkari 59v
Olen tuo toinen ukm ja on tosiaan vaihdettu kuvia. Lisää otetaan miehiä rinkiin ja monenlaisia kuvia mahdollisuus saada.
Minuun saa yhteyden s-postilla savosta ät meiliboxi pistefi jos asia kiinnostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuo toinen ukm ja on tosiaan vaihdettu kuvia. Lisää otetaan miehiä rinkiin ja monenlaisia kuvia mahdollisuus saada.
Minuun saa yhteyden s-postilla savosta ät meiliboxi pistefi jos asia kiinnostaa.Saanko molempien naisten kuvat yhtä aikaa vai toisen ekaksi. T. Ukm 61v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko molempien naisten kuvat yhtä aikaa vai toisen ekaksi. T. Ukm 61v
Sain illalla aisurin vaimon kuvii lupasi laittaa tänään omasta vaimosta myös. Runkaan juuri tälle herkulle mikä kroppa ja kaunis blondi, suu johon fantasioin juuri kyrvän työntyvän aah kohta tulee... t. M. 68v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain illalla aisurin vaimon kuvii lupasi laittaa tänään omasta vaimosta myös. Runkaan juuri tälle herkulle mikä kroppa ja kaunis blondi, suu johon fantasioin juuri kyrvän työntyvän aah kohta tulee... t. M. 68v
Onko hyvä perse. T. Runkkari
- Anonyymi
Miten saa yhteyttä.t.mies 62
- Anonyymi
Eteläpohjanmaa mulle parempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eteläpohjanmaa mulle parempi
Naitavemman näköinen vai.
- Anonyymi
Varsinais suomi.mies 62
- Anonyymi
Siis kuka vitun sekopää minun aloituspostaukseeni on tullut sekoilemaan?? Painutko ikäloppu ukm nyt vittuun täältä?
- Anonyymi
Kyllä löytyy, laita vaimostasi kuvia
- Anonyymi
Näitä hörhöjä aina vaan löytyy sekaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72538- 1211821
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1291567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751341Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1641338- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.671114