Olisko miehiä jotka haluaisi runkkailla vaimon kuville? Täällä pari m35v/n36v ja kaipaisimme miestä joka spermaisi naisen kuvia.
Mieluiten olisi kiva saada video jossa mies esim runkkaisi samalla kun laukeaa kuvan päälle.
Vaimon kuville?
21
703
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa kivalta
- Anonyymi
Imagefap palvelussa voisi vaimo olla suuremman tarjonnan parissa. Mielestäni siellä palvelua tarjoavia sivustoja.
- Anonyymi
Aijaa.com kevyempi ratkaisu vaihdella kuvia. Olisihan se kiva päästä roiskimaan kuville. Ei tarvitsisi yhteystietojen kanssa pelata.
- Anonyymi
Kumman toivomuksesta haluaisitte nähdä kuumaa spermaa naisen kuvan päällä?
-m - Anonyymi
Näköjään poistivat viestini jossa kerroin toisesta ukm: estä jonka kans vaihdettu vaimojen kuvia. Etsimme ukm tai yksinäisiä vanhempia miehiä, joille voisimme laittaa vaimoista kuvia. Tykkäämme kun vaimoille runkataan ja lauetaan. T. Aisuri ukm 64v
- Anonyymi
36 vuotias mies vois olla kiinnostunut
- Anonyymi
Oletko mistä päin? Etsimme tosissaan lisää runkkaajia joko vaihdamme kuvia tai laitamme vaimojen kuvia yksi puolisesti joille vieras tyydyttää. T. Aisuri 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mistä päin? Etsimme tosissaan lisää runkkaajia joko vaihdamme kuvia tai laitamme vaimojen kuvia yksi puolisesti joille vieras tyydyttää. T. Aisuri 64v
Montako miestä otatte rinkiin runkkaamaan vaimoillenne. Saako intiimiä kuvia useempia joista nauttia. Runkkari 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako miestä otatte rinkiin runkkaamaan vaimoillenne. Saako intiimiä kuvia useempia joista nauttia. Runkkari 59v
Olen tuo toinen ukm ja on tosiaan vaihdettu kuvia. Lisää otetaan miehiä rinkiin ja monenlaisia kuvia mahdollisuus saada.
Minuun saa yhteyden s-postilla savosta ät meiliboxi pistefi jos asia kiinnostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuo toinen ukm ja on tosiaan vaihdettu kuvia. Lisää otetaan miehiä rinkiin ja monenlaisia kuvia mahdollisuus saada.
Minuun saa yhteyden s-postilla savosta ät meiliboxi pistefi jos asia kiinnostaa.Saanko molempien naisten kuvat yhtä aikaa vai toisen ekaksi. T. Ukm 61v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko molempien naisten kuvat yhtä aikaa vai toisen ekaksi. T. Ukm 61v
Sain illalla aisurin vaimon kuvii lupasi laittaa tänään omasta vaimosta myös. Runkaan juuri tälle herkulle mikä kroppa ja kaunis blondi, suu johon fantasioin juuri kyrvän työntyvän aah kohta tulee... t. M. 68v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain illalla aisurin vaimon kuvii lupasi laittaa tänään omasta vaimosta myös. Runkaan juuri tälle herkulle mikä kroppa ja kaunis blondi, suu johon fantasioin juuri kyrvän työntyvän aah kohta tulee... t. M. 68v
Onko hyvä perse. T. Runkkari
- Anonyymi
Miten saa yhteyttä.t.mies 62
- Anonyymi
Eteläpohjanmaa mulle parempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eteläpohjanmaa mulle parempi
Naitavemman näköinen vai.
- Anonyymi
Varsinais suomi.mies 62
- Anonyymi
Siis kuka vitun sekopää minun aloituspostaukseeni on tullut sekoilemaan?? Painutko ikäloppu ukm nyt vittuun täältä?
- Anonyymi
Kyllä löytyy, laita vaimostasi kuvia
- Anonyymi
Näitä hörhöjä aina vaan löytyy sekaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694