Vaimon kuville?

Anonyymi-ap

Olisko miehiä jotka haluaisi runkkailla vaimon kuville? Täällä pari m35v/n36v ja kaipaisimme miestä joka spermaisi naisen kuvia.

Mieluiten olisi kiva saada video jossa mies esim runkkaisi samalla kun laukeaa kuvan päälle.

21

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa kivalta

• Anonyymi

Imagefap palvelussa voisi vaimo olla suuremman tarjonnan parissa. Mielestäni siellä palvelua tarjoavia sivustoja.

• Anonyymi

Aijaa.com kevyempi ratkaisu vaihdella kuvia. Olisihan se kiva päästä roiskimaan kuville. Ei tarvitsisi yhteystietojen kanssa pelata.

• Anonyymi

Kumman toivomuksesta haluaisitte nähdä kuumaa spermaa naisen kuvan päällä?

-m

• Anonyymi

Näköjään poistivat viestini jossa kerroin toisesta ukm: estä jonka kans vaihdettu vaimojen kuvia. Etsimme ukm tai yksinäisiä vanhempia miehiä, joille voisimme laittaa vaimoista kuvia. Tykkäämme kun vaimoille runkataan ja lauetaan. T. Aisuri ukm 64v

• Anonyymi

36 vuotias mies vois olla kiinnostunut

• Anonyymi

Oletko mistä päin? Etsimme tosissaan lisää runkkaajia joko vaihdamme kuvia tai laitamme vaimojen kuvia yksi puolisesti joille vieras tyydyttää. T. Aisuri 64v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mistä päin? Etsimme tosissaan lisää runkkaajia joko vaihdamme kuvia tai laitamme vaimojen kuvia yksi puolisesti joille vieras tyydyttää. T. Aisuri 64v

Montako miestä otatte rinkiin runkkaamaan vaimoillenne. Saako intiimiä kuvia useempia joista nauttia. Runkkari 59v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako miestä otatte rinkiin runkkaamaan vaimoillenne. Saako intiimiä kuvia useempia joista nauttia. Runkkari 59v

Olen tuo toinen ukm ja on tosiaan vaihdettu kuvia. Lisää otetaan miehiä rinkiin ja monenlaisia kuvia mahdollisuus saada.
        Minuun saa yhteyden s-postilla savosta ät meiliboxi pistefi jos asia kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuo toinen ukm ja on tosiaan vaihdettu kuvia. Lisää otetaan miehiä rinkiin ja monenlaisia kuvia mahdollisuus saada.
        Minuun saa yhteyden s-postilla savosta ät meiliboxi pistefi jos asia kiinnostaa.

Saanko molempien naisten kuvat yhtä aikaa vai toisen ekaksi. T. Ukm 61v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko molempien naisten kuvat yhtä aikaa vai toisen ekaksi. T. Ukm 61v

Sain illalla aisurin vaimon kuvii lupasi laittaa tänään omasta vaimosta myös. Runkaan juuri tälle herkulle mikä kroppa ja kaunis blondi, suu johon fantasioin juuri kyrvän työntyvän aah kohta tulee... t. M. 68v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain illalla aisurin vaimon kuvii lupasi laittaa tänään omasta vaimosta myös. Runkaan juuri tälle herkulle mikä kroppa ja kaunis blondi, suu johon fantasioin juuri kyrvän työntyvän aah kohta tulee... t. M. 68v

Onko hyvä perse. T. Runkkari

• Anonyymi

Miten saa yhteyttä.t.mies 62

• Anonyymi

Eteläpohjanmaa mulle parempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eteläpohjanmaa mulle parempi

Naitavemman näköinen vai.

• Anonyymi

Varsinais suomi.mies 62

• Anonyymi

Siis kuka vitun sekopää minun aloituspostaukseeni on tullut sekoilemaan?? Painutko ikäloppu ukm nyt vittuun täältä?

• Anonyymi

Kyllä löytyy, laita vaimostasi kuvia

• Anonyymi

Näitä hörhöjä aina vaan löytyy sekaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76