Oon mies joka ei oo pannu vuosikausiin. Enkä koskaan muuta kun muutaman kerran. Ikääkun tullut jo reilusti yli 5-kymmenen...
Haluaisin kovasti saada naista maistaa oikeen kunnolla.
Asustelen täällä Lavian Riuttalassa.
Olisi mahtavaa jos joku voisi vinkata vapaita tyttösiä joista voisi saada seuraa.
Voitais käydä vaikka jossain reissunpäällä.
.
Iällä ei niin suurta merkitystä eikä sun tartte olla pitää muusta huolta kuin ittestäs ja siitä että pääset tapaamaan minua..
.
Nähdään vaikka Karhulanmäen päällä ...
.
Miten ruma mies löytää seksiin naisen Laviasta
Anonyymi-ap
2
323
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno avoin ja pyyteettömän rehellisen tuntuinen ( ilmoitus), joka herättää ajatuksia että miksi niin monet rehelliset kunnon maaseudun miehet jäävät paitsi naisen (tai miksei jotkut myös miehen seuraa)!?
Sen verran 'varoittaisin' ettei kannata olla liian avoin tässä vaiheessa ja näillä foorumeilla.
Eli liian tarkkoja "koordinaatteja" missään alkuvaiheen ja varsinkaan tämän palstan jutuissa ei kannata tehdä!
Mutta onnea ja menestystä länsirannikolle! - Anonyymi00006
Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991