Handelsbanken USA- rahastoon löin 2015 alussa tonnin ja Bitcoiniin muutaman satasen köntässä pari vuotta myöhemmin. Ajatuksena antaa hautua siellä vuosikausia. Yllättävän hyvältä näyttää tuotto vaikka vakuutellaan, että kuukausittain ostelu olisi useimmille parempi idea. Säästän myös Seligsonin Pharokseen tylsästi 100 eur kk. Olisi kannattanut jättää Pharos pois ja lyödä kaikki noihin kahteen riskisempään, mutta ehkä tulevina vuosina Pharos yllättää tasaisuudellaan positiivisesti ja kestää paremmin mustat joutsenet, telkät, kuikat ja mitä niitä nyt onkaan..
Sijoituksilla pientä extraa
Anonyymi-ap
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä rahasto . Tuotto n 15 % / v/ 10 v. Pienet kulu 0,20 % . Kuukausiosto ohjelmassa.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222684
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm101805Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv131760Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311755Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1731691- 331366
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko171115Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551068Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38955Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.36948