Edellisessä kämpässä 100 demonia kaupassa

Anonyymi-ap

Pizzeriassa pyörä kellarissa koirat täynnä demoneita yhden vapaan koiran tapasin se oli kulkukoira uskovainen koira remmissä on isändemoni ne täytyy lopettaa toivottavasti demonit palaa helvetissä remmissä oleva rakki on saastaaisin otus minkä tiedän heijastelee varmaan isäntänsä pahuutta näitä demoni uskovaisia riittää palaakohan demonirakit helvetissä kans

22

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laittomat demoni mopot ja rekat ajelee kadulla volvokin on demoni auto

      • Anonyymi

        Kaikki polttomoottorin on demoneita koska mäntä tekee edes takaisin liikettä se on saatanan keksintö jota kyrpäukot kiimassaan kaasuttaa en halua himokkaita moottorin ääniä tekemään miehistä ja naisista homoja


    • Anonyymi

      tuollaisille pitää antaa lopetuspiikki , siis ei koirille 🤣

      • Anonyymi

        Kuten sorosen helenalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sorosen helenalle

        No ei vaan Jeremiakselle


      • Anonyymi

        Siellä näitä lihavia läskipaloja sianihramakkaroita riittää


      • Anonyymi

        Ainakin lestadiolaisilla isällä ja sen koiralla on kiimainen suhde


      • Anonyymi

        Pitää varmaan antaa stubille lopetus piikki kun se homoilee lestadiolaisten kanssa


      • Anonyymi

        Kankkonen tarvii lopetus piikin ei tarvikuolaavan perkeleen kelata rullatuolissa ehkä se Tuomas Hänninen käy antamassa


      • Anonyymi

        Ehkä käyt antamassa sen savolaisen jussille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä käyt antamassa sen savolaisen jussille

        Ja poliisi saa vetää käteensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää varmaan antaa stubille lopetus piikki kun se homoilee lestadiolaisten kanssa

        Ja luhtaniemen Tommi pitää polttaa elävänä jätelaitoksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja luhtaniemen Tommi pitää polttaa elävänä jätelaitoksessa

        Tää on ihan oikea kuva siitä mikä on lestadiolainen usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ihan oikea kuva siitä mikä on lestadiolainen usko

        Jumalan valtakunta ainut oikea usko on kyllä saatan piilotteli saannu mahtavat olosuhteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan valtakunta ainut oikea usko on kyllä saatan piilotteli saannu mahtavat olosuhteet

        Sydämen kristillisyys ja heitä yhdistävä Pyhän hengen voima


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämen kristillisyys ja heitä yhdistävä Pyhän hengen voima

        Enhän minä kuulu lestadiolaisuuteen mutta vastaan samalla mitalla ole hyville hyvä ja pahoille paha heidän maksimaalinen pahuutensa ei saa tilaisuutta kun antaa takaisin samalla mitalla heidän ja jumalansa ei uskalla jos ne olis Jumalan valtakunnan asukkaita ne ei tekis syntiä


    • Anonyymi

      Mitä koirissa on sellaista että niitä pitää näin kertoa? Sama vaiva olisi hyödyksi jos se olisi todellista yhteiskunnallista kritiikkiä, eikä tällaista.

      • Anonyymi

        Lestadiolaiset ei oo koskaan tehny yhteiskunnan hyväksi mitään ku puhunut paskaa


      • Anonyymi

        Mulla on ainakin Harri-narrina verikoira sianliha on sen lemppari ja vetää pultit jos ei saa syödä sitä ja haukku kuuluu Hangosta petsamoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ainakin Harri-narrina verikoira sianliha on sen lemppari ja vetää pultit jos ei saa syödä sitä ja haukku kuuluu Hangosta petsamoon

        Ite kristittynä harrastan ihmissyöbtiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite kristittynä harrastan ihmissyöbtiä

        Levi"n liha on oikein maukasta oikein paistettuna erityisesti 169 vuotta haudutettu Levin liha maistuu kristitylle Pisan-mekalle Saaban porosienen hylkiölle


      • Anonyymi

        Olet varmaan ainut poikkeava yksilö lestadiiolaisita jotka haluu tehdä sen hyväksi mun mutsi oli sitä vastaan ja käytti sitä hyväkseen


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe