Jos tulee uusi mahdollisuus niin kerron.
Olisi pitänyt kertoa jotain
13
523
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ajoit sanoa hänelle ?
- Anonyymi
Mitä olisi pitänyt kertoa?
- Anonyymi
No kerroppa mul juttusia
Kuuntelen tosi mielelläni..💋😎 - Anonyymi
Ääni muuttuu kellossa, kun nukut tuon viinihumalan pois.
- Anonyymi
Ootpa luulosairas. Yöllä on nukuttu.
Sinä haaveilet viinistä. - Anonyymi
Yöni on kesällä klo 21.30- 4.30. Talvisin yleensä 20.30- 4.00. Tiedoksesi, ettet tulevaisuudessa sekoita ihmisiä keskenänsä. Aloituksia ei ole.
Korkeintaan kymmenenlauseen pätkiä, joten tämä
on jo normaalia pidempi tarina.
En asu palstalla ja kaikki muu on trollausta. En sairasta minkäänlaista, mikä voisi tarttua, eikä kirjaimista luulisi mitään tarttuvan. En tarvitse päihteitä nukkuakseni. Joten selvempää huomista sinulle. - Anonyymi
Taidat itse törpötellä kun keksit palstagubelle tällaisen taustan? Eller hur S
- Anonyymi
Ei muutu
- Anonyymi
Voi kun joku olisi kertonut mullekin.
No ei tuu enää mahdollisuuksia myöhemmin. Harmi. - Anonyymi
Monellakin on paljon kerrottavaa. Juorut ja muiden elämän esitietojen kalastelu kun ei kuulu harrastuksiini.
- Anonyymi
Siinä onkin moni kompastunut kinttuihinsa
- Anonyymi
Tartutit sp-taudin?
- Anonyymi
Joo haluaisin kuulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782