Linkki uutiseen: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c101517e-a8c8-4309-bf6b-fea9d96f24c6
Kahvinjuonnin voi hyvin lopettaa. Vieroitusoireet voi tosin olla melkoiset, jos on tottunut monta pannullista päivässä ryystämään, mutta ne helpottavat noin viikossa. Itse onnistuin lopettamaan vähentämällä ensin päivittäistä kahvin määrää asteittain, sitten lopettaessa vielä vaihdoin siirtymäajaksi mateehen (erittäin kofeiinipitoinen tee). Päähän koski ja väsytti noin viikon ajan, mutta sitten koitti vapaus. Ei enää rahanmenoa kahviin. Virkeänä pysyn ulkoilemalla päivittäin ja huolehtimalla täysipainoisesta ja säännöllisestä ravitsemuksesta. Kahvia en keinotekoiseksi piristeeksi enää tarvitse. :)
Kahvi kallistuu taas
Anonyymi-ap
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Koitas laskee paljonko maksaa 1 kuppi kaffia, jos ite keität. .Aika vähän. Baarissa/abc 2€-2.50€.
- Anonyymi
Mutta ei se yksi paketti kauaa riitä jos käyttää ohjeen mukaan 60g/litra, perheessä ei riitä montaa päivää jos vaikka kolme pannullista päivässä keittää.
Ennen tehtiin paljon miedompaa, minä käytän edelleenkin vain 1/3, on terveellisempää ja voi juoda niin paljon kuin tekee mieli, meneekin yksin pannullinen päivässä ja silti paketti riittää kuukaudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882