Yksityis bisnes kuppaa ketä tahansa, jolla on kupattavaa. Mutta kaikkein häpeällisintä on se kun kunnat, nykyisin hyvinvointialueet, kuppaavat vanhuksia.
Rahat pois konstilla millä hyvänsä
Vanhusten kuppauksesta
13
182
Vastaukset
- Anonyymi
Pahoinvointialueita ne nykyisin on, kun tuli uudistus ja jatkuvasti tulee heikennyksiä hoitoalalle.
- Anonyymi
Vanhuksia kupataan joka paikassa. Muistisairaille ja vanhuksille jotka eivät ymmärrä asioita myydään väkisin kaikki mitä eivät tarvitse puhelimitse ja kodinkone liikkeissä. Vanhukset ovat hyväksi käytettävää vapaata riistaa
- Anonyymi
Eilen Hesarissa taas Sector alarm myyjät käyvät iltapimeällä ovella myymässä ja uhkailemassa niin kävi meikäläisellekin Lieksassa
- Anonyymi
Rahat pois vanhuksilta sitten hoitaja työntää vihaisena ruokaa väkisin suuhun no etkö syö vie lautasen pois edestä
- Anonyymi
Miten kukaan haluaa enää töihin hoitoalalle tai myyjäksi kun oletus on että vanhuksia pitää kohdella kuin saastaa?
- Anonyymi
Vanhusten ruokailussa ei ole enää mitään inhimillisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhusten ruokailussa ei ole enää mitään inhimillisyyttä.
Omaa lähisukulaistani ei auteta syömisessä kun itsellä ei syöminen enää suju. Kädet tutisee ja on heikko mies muutenkin. Ruoka tuodaan eteen ja toivotetaan hyvää ruokahalua ja ei edes kysytä tarvitseko apua. Monesti mennessäni vierailulle,,ruoka on jäähtynyt jo kylmäksi. Olen kysynyt et eikö sinua auteta syömisessä niin vastaus on että: " ei ne välitä syönkö vai en nopeammin minusta eroon pääsevät kun enää pysty syömään,,töissä on tunteettomat hoitajat ja ei ne ulkomaalaiset edes tajua kysyä tarviinko apua".
Itse koetan ajoittaa vierailuni sellaiselle hetkelle kun on ruoka-aika et autan syöttämisessä.
Tätäkö on kun maksat mielettömiä summia hoitomaksuja ja ei edes ruokailussa auteta,,,vessassa käymisestä puhumattakaan. Ja eduskunnassa päättäjät huutaa naama
punaisena et hoitoalalle tarvitaan maahanmuuttajia työntekijöiksi. Hitoksen väliäkö niillä on kun ei osata kunnolla edes suomen kieltä saati tehdä mitä hoitajan kuuluu tehdä. AUTTAA potilasta, asukasta siinä mihin ei enää itse pysty. Vielä minä suuni aukaisen ko hoitopaikassa et mitä teidän tehtäviin kuuluu,,,seurustella keskenänne vai hoitaa,auttaa vanhuksia. Koskaan ei esim seurustella vanhuksien kanssa. Istutaan kahvihuoneessa tai päiväaulassa ja siellä hoitaja lauma katsoo telkkaria. Tätäkä on tämän päivän vanhusten hoitotyö ?
Itse kun olin vielä hoitotyössä niin minä kyllä autoin syömisessä,wc:ssä käytin ja todella paljon annoin aikaani vanhuksille,,juttelemaalla heidän kanssa. Nyt oma terveys on mennyt et työt on tehty,,,toivottavasti en itse joudu kokemaan samaa mitä tämän päivän hoidettavat kokevat.
- Anonyymi
Nyt sitten tälläinen ruikutus! Menkää perkeleet hakemaan sitä turvapaikkaa ryssälästä ja hyvin joutuin kun se kerran on luvattu! Mitä äkkiämmin niin sen parempi! Siellä on hyvä olla eikä vanhuksia kupata.
- Anonyymi
IS: Putin tarjoaa nyt ”turvapaikkaa” suomalaisille eikä edes venäjää tarvitse osata
Sinne vaan sitten koko kaikki lieksalaiset! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IS: Putin tarjoaa nyt ”turvapaikkaa” suomalaisille eikä edes venäjää tarvitse osata
Sinne vaan sitten koko kaikki lieksalaiset!Kaikki tietävät että Venäjä on paska maa. Tässä ketjussa kyse on siitä miten tämä suomalainen yhteiskunta kohtelee vanhuksia.
- Anonyymi
Älähän kuolemanenkeli ärhentele! Taidat olla vanhuksilla rahastavan firman työntekijä.
- Anonyymi
Rahat otetaan keltä ne helposti saadaan.
- Anonyymi
"Nyt sitten tälläinen ruikutus! Menkää perkeleet hakemaan sitä turvapaikkaa"
Sinut sinne lähetetään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681889Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311881Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53945