Elokuun 31 keskuskomitea kokoontuu Espoossa. Oletteko menossa? Kiitos! Tero
Kokous tulossa!
8
193
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinymmärrät tätä Tero.
Annual General Meeting 2024
The 64th Annual General Meeting of Volkswagen Aktiengesellschaft took place on Wednesday, May 29, 2024 as a virtual Annual General Meeting without physical presence of shareholders.
https://www.volkswagen-group.com/en/annual-general-meeting-2024-17763
Eiks Tero saanu kutsua? - Anonyymi
Totta kai, sehän on vuoden yksi kohokohdista. Politrukin hymy on jo kiillotettu ja Kansainvälisen savikiekko viritetty Radiotehnikan soittimeen.
- Anonyymi
En pääse, hirvi tuli kylään yöllä.
Sitäpaitsi hanurinsoitto vie voiton kaikesta.
Ostin uuden kirveen jos törmään samaan hirveen. - Anonyymi
Mä ainaski menen. Käyn samalla tehtaankadulla hoitamassa seuran asioita....
Missäs päin Espoota on?
T. SuomussalmenPasi- Anonyymi
Sun pitää käydä kysymässä Niuvan Toyota siivessä, mutta varmista soitolla ensin ettet mene turhaan jos siellä on vaikka terapiatunti tai viikon vanukas hetki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää käydä kysymässä Niuvan Toyota siivessä, mutta varmista soitolla ensin ettet mene turhaan jos siellä on vaikka terapiatunti tai viikon vanukas hetki.
Niuvan Terosiipi on se mistä hoitajat siirtyy potilaiksi suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvan Terosiipi on se mistä hoitajat siirtyy potilaiksi suoraan.
Terosiivestä liikku aika karmeita juttuja netissä.
Kääkkäsiivessä vaan vedetään toisia handuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terosiivestä liikku aika karmeita juttuja netissä.
Kääkkäsiivessä vaan vedetään toisia handuun.Tämä totta. Hansikkaat mukaan niuvaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4102190Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212066Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171815Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211153Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935