Venäjä ottaa vastaan

Anonyymi-ap

Putin on tarjoutunut ottamaan perinteisiä perhearvoja arvostavia eurooppalaisia asumaan Venäjälle. Ei tarvita edes kielitaidon alkeita ja kansalaisuuskin järjestyy ilman byrokratiaa. Juvallahan asuu eräs veteraanikansanedustaja (yksi kausi...), joka on julkisuudessa kaipaillut yhteyttä suureen Venäjän maahan. Olisiko nyt aika toteuttaa haaveet ja muuttaa onnelaan?

14

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtasko tuo edes venäjäläisille kelvata onhan ne sen sinne päästäneet ja varmaan olleet tyytyväisä että on palannut joka kerta takaisin suomeen

    • Anonyymi

      Menkää vain tuonne Onnelaan. Putin pistää teidät tykinruuaksi. Nyt jo sotilaista pula kun työttömät neukut laitetaan sotimaan. Psykopaatti Putin keksii jos ja mitä metkuja..kaikki menee koska on diktaattori ja kaikkivaltias.

    • Anonyymi

      Kuka kävisi vinkkaamassa, että nyt ei annata nukkua onnensa ohi. Putler on tehnyt tarjouksen josta veteraanikansanedustajan ei kannata kieltäytyä. Hyvästi Suomi, maa jossa kaikki on pilattu.

    • Anonyymi

      veteraani kansan edustajalle yksi syy lisää lähteä venäjälle.
      Eduskunta kiusaa veteraanikansanedustajaa aiheettomilla ja tekaistuilla perusteilla ja yrittää vaatia veteraanikansanedustajalta 28  545,95 euroa.

      Miten veteraanikansanedustaja sen maksaa, kun mitään tietoa ei ole eduskunnalta tullut.

      Lainaus iltapaskalehdestä:
      Turtiainen ei ole toimittanut eduskuntaryhmänsä kirjanpitoa ja tositteita eduskunnalle, eikä aio sitä tällä viikolla tehdä.

      Turtiainen kertoo IS:lle, että hän ei saanut tietoa eduskunnan pyynnöistä toimittaa kirjanpito määräaikaan mennessä tai muuten uhkaa perintä.

      – Minulle ei ole kyllä tullut minkäännäköistä tietoa tuosta. Olen aikaisemmin keskustellut eduskunnan tarkastuspäällikkö Erkki Kurikan kanssa ja juttu jäi viimeksi kesken, Turtiainen kertoi.

      – Minulta päättyi eduskuntatyö 2023, eduskuntaryhmä jäi tauolle ja itsellä oli näkemys, että tulee mahdollisesti ennenaikaiset vaalit. Ei tullut. Jäi tekemättä vuoden 2022 ja 2023 kirjanpito, Turtiainen jatkoi.

      Turtiaisen mukaan hänellä on tallessa eduskuntaryhmän kirjanpito, mutta hän tarvitsisi kirjanpitäjän.

      – Minulla on edelleen kirjanpito tuossa,. Totta kai se tehdään valmiiksi, mutta ei sitä kukaan ilmaiseksi tee. Minun pitää palkata siihen ihminen.

      – En minä eduskunnan aikana hoitanut itse kirjanpitoa, vaan minulla oli ryhmä­kansliassa ihmiset palkattu siihen hommaan, Turtiainen sanoi.

      Turtiainen ei reagoinut juuri mitenkään, kun IS kertoi eduskunnan alkavan periä häneltä liki 29 000 euroa.

      – Ei ole minulle tullut mitään tuollaista tietoa, ei ole kukaan ottanut yhteyttä. Kun tulee semmoinen tieto, kommentoin sitä.

      – Minua ei tämä maailma saa mihinkään peleihin mukaan. Se on ihan varma juttu. Minua on turha uhkailla rahalla, Turtiainen totesi.

    • Anonyymi

      Toimitat tositteet 31.8 mennessä tai et toimita ja maksat 28 545,93 euroa.

      Tämän selvemmäksi tämä ei tule. Mistää pelistä ei ole kyse, älä sönkötä enempää.

    • Anonyymi

      Anon taustapiruna toimii kohudosentti, joka ohjaa Anoa kohti uusia seikkailuja. Ano on muka perustanut uuden Finlandia-nimisen rauhanyhdistyksen suoraan venäläisten puoluejärjestön vaikutusvallan alle. Uskokoon ken haluaa, että Ano olisi osannut tällaista feikkiyhdistystä omin käsin perustamaan.

      • Anonyymi

        Anon osaamisesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ei ole saanut VKK:n kirjanpitoakaan tehtyä. Ei tuollaisen yhden miehen puolueen tilikirjauksissa mene montaa minuuttia. Ano ei vaan osaa. Sakkoja tulossa - ei auta doping tällä kertaa Anoa.


    • Anonyymi

      Taitavat venäläiset vedättää Anoa perustamiskokouksessa Moakovassa, Tuli vain vahvasti mieleen , kun katsoin videon.


      Ano Turtiainen
      on paikassa Moskova, Venäjä.
      15 t ·
      Puheenvuoroni Maailman enemmistön Yhdistyneet Kansakunnat perustamiskokouksessa Moskovassa 26.4.2024.

    • Anonyymi

      Kuuluuko lasten tappaminen perinteisiin arvoihin? Putinille kuuluu.

    • Anonyymi

      Annukka on venäläisille hyödytön idiootti. Vailla minkäänlaista yhteiskunnallista asemaa .

    • Anonyymi

      Ano on nyt pimennossa.

    • Anonyymi

      Anohan avasi taannoin ruplatilin Pietarissa. Sinne tulevat palkkiot myyräntyöstä Venäjän hyväksi ja pitäähän niitä ruubeleita välillä käydä laskemassa. Trollihommat on tehty hankaliksi kun raja on kiinni eikä valuuttakaan liiku länteen.

    • Anonyymi

      Eikö sinne aikoinaan lähteny suomesta kommunisteja kultaa vuolemaan. Suurin osa listittiin monttuun.

    • Anonyymi

      Venäjän mediassa on nyt juuri kampanja ns. Vanhan-Suomen liittämisestä Venäjän suureen perheyhteisöön. Tätähän Juvan suuri poika, Ano Turtiainen, on kertonut tapahtuvaksi lähitulevaisuudessa. Taitaa hänellä sittenkin olla sitä sisäpiiritietoa suoraan Kremlistä. Juva on hänen mukaansa siirtymässä äiti-Venäjän omistukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe