Putin on tarjoutunut ottamaan perinteisiä perhearvoja arvostavia eurooppalaisia asumaan Venäjälle. Ei tarvita edes kielitaidon alkeita ja kansalaisuuskin järjestyy ilman byrokratiaa. Juvallahan asuu eräs veteraanikansanedustaja (yksi kausi...), joka on julkisuudessa kaipaillut yhteyttä suureen Venäjän maahan. Olisiko nyt aika toteuttaa haaveet ja muuttaa onnelaan?
Venäjä ottaa vastaan
15
536
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtasko tuo edes venäjäläisille kelvata onhan ne sen sinne päästäneet ja varmaan olleet tyytyväisä että on palannut joka kerta takaisin suomeen
- Anonyymi
Menkää vain tuonne Onnelaan. Putin pistää teidät tykinruuaksi. Nyt jo sotilaista pula kun työttömät neukut laitetaan sotimaan. Psykopaatti Putin keksii jos ja mitä metkuja..kaikki menee koska on diktaattori ja kaikkivaltias.
- Anonyymi
Kuka kävisi vinkkaamassa, että nyt ei annata nukkua onnensa ohi. Putler on tehnyt tarjouksen josta veteraanikansanedustajan ei kannata kieltäytyä. Hyvästi Suomi, maa jossa kaikki on pilattu.
- Anonyymi
veteraani kansan edustajalle yksi syy lisää lähteä venäjälle.
Eduskunta kiusaa veteraanikansanedustajaa aiheettomilla ja tekaistuilla perusteilla ja yrittää vaatia veteraanikansanedustajalta 28 545,95 euroa.
Miten veteraanikansanedustaja sen maksaa, kun mitään tietoa ei ole eduskunnalta tullut.
Lainaus iltapaskalehdestä:
Turtiainen ei ole toimittanut eduskuntaryhmänsä kirjanpitoa ja tositteita eduskunnalle, eikä aio sitä tällä viikolla tehdä.
Turtiainen kertoo IS:lle, että hän ei saanut tietoa eduskunnan pyynnöistä toimittaa kirjanpito määräaikaan mennessä tai muuten uhkaa perintä.
– Minulle ei ole kyllä tullut minkäännäköistä tietoa tuosta. Olen aikaisemmin keskustellut eduskunnan tarkastuspäällikkö Erkki Kurikan kanssa ja juttu jäi viimeksi kesken, Turtiainen kertoi.
– Minulta päättyi eduskuntatyö 2023, eduskuntaryhmä jäi tauolle ja itsellä oli näkemys, että tulee mahdollisesti ennenaikaiset vaalit. Ei tullut. Jäi tekemättä vuoden 2022 ja 2023 kirjanpito, Turtiainen jatkoi.
Turtiaisen mukaan hänellä on tallessa eduskuntaryhmän kirjanpito, mutta hän tarvitsisi kirjanpitäjän.
– Minulla on edelleen kirjanpito tuossa,. Totta kai se tehdään valmiiksi, mutta ei sitä kukaan ilmaiseksi tee. Minun pitää palkata siihen ihminen.
– En minä eduskunnan aikana hoitanut itse kirjanpitoa, vaan minulla oli ryhmäkansliassa ihmiset palkattu siihen hommaan, Turtiainen sanoi.
Turtiainen ei reagoinut juuri mitenkään, kun IS kertoi eduskunnan alkavan periä häneltä liki 29 000 euroa.
– Ei ole minulle tullut mitään tuollaista tietoa, ei ole kukaan ottanut yhteyttä. Kun tulee semmoinen tieto, kommentoin sitä.
– Minua ei tämä maailma saa mihinkään peleihin mukaan. Se on ihan varma juttu. Minua on turha uhkailla rahalla, Turtiainen totesi. - Anonyymi
Toimitat tositteet 31.8 mennessä tai et toimita ja maksat 28 545,93 euroa.
Tämän selvemmäksi tämä ei tule. Mistää pelistä ei ole kyse, älä sönkötä enempää. - Anonyymi
Anon taustapiruna toimii kohudosentti, joka ohjaa Anoa kohti uusia seikkailuja. Ano on muka perustanut uuden Finlandia-nimisen rauhanyhdistyksen suoraan venäläisten puoluejärjestön vaikutusvallan alle. Uskokoon ken haluaa, että Ano olisi osannut tällaista feikkiyhdistystä omin käsin perustamaan.
- Anonyymi
Anon osaamisesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ei ole saanut VKK:n kirjanpitoakaan tehtyä. Ei tuollaisen yhden miehen puolueen tilikirjauksissa mene montaa minuuttia. Ano ei vaan osaa. Sakkoja tulossa - ei auta doping tällä kertaa Anoa.
- Anonyymi
Taitavat venäläiset vedättää Anoa perustamiskokouksessa Moakovassa, Tuli vain vahvasti mieleen , kun katsoin videon.
Ano Turtiainen
on paikassa Moskova, Venäjä.
15 t ·
Puheenvuoroni Maailman enemmistön Yhdistyneet Kansakunnat perustamiskokouksessa Moskovassa 26.4.2024. - Anonyymi
Kuuluuko lasten tappaminen perinteisiin arvoihin? Putinille kuuluu.
- Anonyymi
Annukka on venäläisille hyödytön idiootti. Vailla minkäänlaista yhteiskunnallista asemaa .
- Anonyymi
Ano on nyt pimennossa.
- Anonyymi
Anohan avasi taannoin ruplatilin Pietarissa. Sinne tulevat palkkiot myyräntyöstä Venäjän hyväksi ja pitäähän niitä ruubeleita välillä käydä laskemassa. Trollihommat on tehty hankaliksi kun raja on kiinni eikä valuuttakaan liiku länteen.
- Anonyymi
Eikö sinne aikoinaan lähteny suomesta kommunisteja kultaa vuolemaan. Suurin osa listittiin monttuun.
- Anonyymi
Venäjän mediassa on nyt juuri kampanja ns. Vanhan-Suomen liittämisestä Venäjän suureen perheyhteisöön. Tätähän Juvan suuri poika, Ano Turtiainen, on kertonut tapahtuvaksi lähitulevaisuudessa. Taitaa hänellä sittenkin olla sitä sisäpiiritietoa suoraan Kremlistä. Juva on hänen mukaansa siirtymässä äiti-Venäjän omistukseen.
- Anonyymi
Jos Annukka Venäjälle joskus muuttaa, niin kyllä sossutuet pitää kuitenkin Suomesta käydä hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071